3) در صورت امکان لیست شرکت کنندگان را قبل از رویداد دریافت کنید؟ فهرست را مرور کنید و افراد یا شرکتهایی را که به آنها علاقه دارید، چه بهعنوان مشتری یا تامینکننده علامت بزنید. پیگیری است برای آموزش رهبری ارتباط مهم است و قبل از انجام آن… به سازماندهی کمک می کند… و این چیزی… ادامه خواندن آموزش رهبری راپورت
تعریف TQM را شرح می دهد
برای ارزیابی فرهنگ کیفیت شرکت باید 7 سوال بپرسیم: 2- تا چه حد با تاکید شرکت بر کیفیت آشنا هستید؟ همه کارکنان مسئول بهبود مستمر هستند. مدیریت باعث بهبود فرآیند می شود. نتیجه نهایی رضایت مشتری است. این یک رویکرد سیستماتیک برای دستیابی به چشم انداز، ماموریت و اهداف سازمان شما است. اینها به صورت… ادامه خواندن تعریف TQM را شرح می دهد
مدل تعالی کسب و کار EFQM
دکتر دمینگ نقطه 7، رهبری موسسه
QA Project Plan
What is The Difference Between a Project Quality Management Plan and a QA Project Plan? A QA Project Plan (QAPP) describes the necessary QA procedures, quality control (QC) activities, and other technical activities that will be implemented for a specific project or program. A Project Quality Management Plan describes an organization’s quality system, i.e., its… ادامه خواندن QA Project Plan
نکات کار تیمی
شما کار تیمی را به طور طبیعی توسعه می دهید زیرا تیم خود را در جهت حل مشکلات افرادی که به آنها خدمت می کند (مشتری) هماهنگ می کند. کار تیمی چیست؟ کار تیمی در کسب و کار به افراد این امکان را می دهد که از مهارت های خود به صورت گروهی و مشترک… ادامه خواندن نکات کار تیمی