دکتر دمینگ نقطه 7، رهبری موسسه

اکثر شرکت ها به سرپرستان یا مدیران خود مهارت های رهبری را آموزش نمی دهند. بسیاری از سرپرستان و مدیران جدید، خارج از دانشگاه، بینش لازم برای ایجاد تغییرات اساسی را ندارند.

دکتر دمینگ از سال 1900 تا 1993 زندگی کرد. او بیش از 160 مقاله در مجلات مختلف منتشر کرد. او در ایالات متحده به عنوان یک فرد ناشناخته زندگی می کرد (تا سال 1980) اما ژاپن او را با جایزه سالانه دمینگ که به شرکت هایی با بهترین شیوه های کیفیت داده می شود جشن می گیرد.

رهبران آموزش می دهند و به دیگران کمک می کنند تا وظایف خود را انجام دهند. وقتی کارکنانشان در انجام وظایفشان شکست می خورند، مسئولیت شخصی را بر عهده می گیرند. رهبران افراد را می شناسند و آنها را برای ایده های بهبود تشویق می کنند و سپس این ایده ها را نادیده نمی گیرند. رهبران این ایده ها را ارزیابی می کنند و همه را در طول اجرای آنها درگیر می کنند.

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/Deming-Point-7.html

فیلم آموزشی SPC


با این حال، شرکت ها اصرار دارند که سرپرستان و مدیران خود به اهداف مورد نظر خود دست یابند. این شرکت‌ها آن‌هایی را که به این اهداف می‌رسند یا بهبود می‌بخشند، تبلیغ می‌کنند. زمانی که سود شرکت مبتنی بر هدف باشد، مدیران بر نتایج نهایی تمرکز می کنند و نه بر ورودی هایی که باعث نتایج شده اند.



اسلاید تجاری دمینگ پوینت 7
1. ایجاد ثبات هدف برای بهبود محصول و خدمات.
2. فلسفه جدید را بپذیرید
3. قطع وابستگی به بازرسی انبوه
4. پایان دادن به عمل اعطای کسب و کار تنها با برچسب قیمت
5. بهبود مستمر و برای همیشه سیستم تولید و خدمات.
6. آموزش موسسه
7. رهبری موسسه
8. ترس را از خود دور کنید
9. موانع بین مناطق کارکنان را بشکنید
10. حذف شعارها، نصیحت ها و اهداف برای نیروی کار.
11. حذف سهمیه های عددی.
12. موانع غرور کار را بردارید.
13. یک برنامه قوی برای آموزش و بازآموزی ایجاد کنید.
14. برای انجام تحول اقدام کنید.




راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

رهبران موانع تغییر را برطرف می کنند. رهبران تشخیص می دهند که مسئول شرایط فعلی کار هستند. آنها از تغییر نمی ترسند و برای بهبود فرآیندها و سیستم ها تلاش می کنند. رهبران اندازه گرفتن بهبود با ابزارهای آماری

14 امتیاز دکتر دمینگ

رهبران با درک سیستم ها، فرآیندها، تغییر را هدایت می کنند. آمارو انگیزه کارکنان آنها نمای آسمان سازمان را درک می کنند، اما با کمال میل در میان مورچه ها کار می کنند تا جزئیات را به طور کامل درک کنند.

نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.

SPC را در یک ساعت یاد بگیرید. کارمندان خود را آموزش دهید. فرآیندها و محصولات خود را بهبود بخشید. از ایرادات جلوگیری کنید و در هزینه شرکت خود صرفه جویی کنید.

مدیر 8D

رهبری موسسه دکتر دمینگ نقطه 7

مدیران کارها را درست انجام می دهند. رهبران کارهای درست را انجام می دهند
-بنیس و نانوس

تعداد کمی وجود دارد، اما بیشتر مردم رهبران طبیعی نیستند. افراد مهارت های رهبری را با شرکت در کلاس هایی از رهبران دیگر می آموزند. شما ممکن است عنوان مدیر، سرپرست یا مدیر و غیره را داشته باشید، اما این بدان معنا نیست که شما یک رهبر هستید. دکتر دمینگ به عنوان یک مشاور مدیریت، شرکت ها را تحت فشار قرار داد تا سرپرستان خود را در زمینه مهارت های رهبری آموزش دهند.