Companies that consistently show excellent results have certain things in common. Among the commonalities is having a sound business strategy which is well communicated throughout the organization, along with clear measures for success. Most people have heard the phrase, “What gets measured gets done”; however, more than that, organizational excellence comes from having clear world-class… ادامه خواندن Measuring the Right Things Lead to Organizational Excellence
نویسنده: [email protected] (Jim L. Smith)
Marketplace Projection is a Minefield
Part 2: Delivering the Best
آیا متخصصان با کیفیت باید بر مهارت های نرم تمرکز کنند؟
فرهنگ محل کار بر نگرش کارکنان تأثیر می گذارد
سازمان ها برای موفقیت به افراد متعهد نیاز دارند
مشتریان ناراضی: چند اصل برای برخورد با مشتریان ناراضی
نکاتی برای موفقیت، قسمت 2
بسیاری از سازمانها دریافتهاند که موفقیت آینده آنها به بازآفرینی خود بهعنوان تولیدکننده کمهزینه بستگی دارد. یکی از نکات کلیدی این است که بر روی اقداماتی تمرکز کنید که می توانند هر روز بر هزینه های واقعی تأثیر بگذارند. منبع: https://www.qualitymag.com/articles/97102-tips-for-success-part-2