جزئیات گرا در مقابل کنترل Freak | خلاصه کیفیت

اولین بار در 24 مه 2023 منتشر شد خلاصه thinkLEADERS.

مدیریت

جزئیات گرا در مقابل کنترل عجایب

از کجا با رئیس ها مرز می گذارید؟

این وظیفه شماست که به رئیس بگویید با چه مرزهایی راحت هستید. به آنها بروید و به آنها بگویید که ترجیح می دهید مستقیماً تیم خود را مدیریت کنید. شما می خواهید اولویت های تیم را با نظرات رئیس خود تعیین کنید. بیشتر رؤسا می خواهند رئیس خوبی باشند. اگر به آنها کمک کنید تا این کار را انجام دهند و به آنها بگویید چه رفتاری مفید یا مضر است، احتمالاً به راحتی آن مرزها را اتخاذ می کنند. اگر این کار را نمی کنند، شما همیشه می توانید با رویکردی با ریسک بالاتر و مستقیم تر پیش بروید.

آ: «شب دیگر داشتم آماده رفتن می‌شدم، و او در واقع به سلول من زنگ زد که از ساختمان بیرون می‌رفتم، زیرا می‌خواست درباره چیزی که اوایل صبح اتفاق افتاده بود صحبت کنم. او گاهی به اعضای تیم من می‌رود، از آنها می‌پرسد که چه کار می‌کنند، و سپس کارشان را اولویت‌بندی می‌کند یا حتی پروژه‌های جدیدی را به آنها می‌دهد که من از آنها بی‌اطلاع هستم. علاوه بر این، او حتی به من نمی گوید که این کار را انجام داده است و من بعد از این واقعیت متوجه می شوم که اولویت های تیمم تغییر کرده است.

مرزها را تعیین کنید
رئیس شما ممکن است اینگونه رفتار کند زیرا آنها همیشه این کار را انجام داده اند. آنها ممکن است در گذشته زیردستانی داشته باشند که به چنین مدیریت میکروسکوپی نیاز داشتند، یا آنقدر بی تفاوت بودند که برایشان مهم نبود که رئیس آنها را دور بزند. هک، شاید آن‌ها خیلی تنبل (یا قفس‌باز) بودند، از اجازه دادن به رئیس کارشان لذت می‌بردند تا بتوانند Boxhead Zombie Wars را در وب بازی کنند.

این درس است، دوستان: قبل از اینکه مشکل را به شخص دیگری نسبت دهید، کمی کار درونی انجام دهید تا مطمئن شوید که علت اصلی آن نیستید. رئیس شما ممکن است بیش از حد به جزئیات توجه داشته باشد، زیرا شما اینگونه نیستید و کسی باید این کار را انجام دهد.

تیwice در هفته گذشته در مورد “رئیس های احمق” شنیدم. از آنجایی که من مردی کنجکاو هستم، علت اصلی چنین نظراتی را جستجو کردم. به جای اینکه بپرسم علت چیست، تصمیم گرفتم ابتدا علائم را بررسی کنم.

عجایب کنترل فراوان است. هرچه بهتر آنها را مدیریت کنید، کمتر دمدمی مزاج خواهند شد. و اگر آنها عجایب نباشند، به احتمال زیاد رهبران بهتری خواهند بود.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/management-article/detail-oriented-vs-control-freak-062623.html

مدیریت کنید
برخی از کارفرمایان باید «درگیر شوند» زیرا از دانستن آنچه در حال وقوع است راحت نیستند. شاید رئیس آنها از آنها سؤالات زیادی می پرسد و آنها پاسخی ندارند، بنابراین آنها باید به دنبال آنها بروند. در هر صورت، این رفتار ممکن است نتیجه ناآگاهی باشد.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

س: “درباره این رئیس احمق بیشتر به من بگو.”

س: “مثل چطور؟” (می‌دانم – من در آن صدا شبیه یک دختر دره بودم.)

آ: “من خیلی از او خسته شده ام. او همیشه بر هر کاری که من انجام می‌دهم، بالاتر است. او به من ناله می کند. حتی گاهی اوقات او پشت سر من به چیزهایی می رود که من مسئول آنها هستم. به نظر می رسد هر کاری که انجام می دهم دائماً زیر میکروسکوپ است.»

س: “وای. این خیلی بد است. بگذارید به شما بگویم که فکر می کنم می توانید اینجا چه کاری انجام دهید.”

در این مورد، من این مرد را به خوبی رئیس می‌شناختم، بنابراین می‌دانستم که موضوع در سمت رئیس معادله است. اگر در چنین موقعیتی هستید، در اینجا انتخاب هایی وجود دارد.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

اگر رئیس شما کار در تیم شما را در اولویت قرار می دهد و تکالیف را انجام می دهد، شاید به این دلیل این کار را انجام می دهد که شما نیستید. ببینید، پذیرش اولین قدم برای بهبودی است. باید به رفتار رئیس از دیدگاه او به دقت نگاه کرد. او این کار را به دلیلی انجام می دهد، و این ممکن است به این دلیل باشد که او مجبور است کار را انجام دهد زیرا شما این کار را نمی کنید.

مدیریت کنید. فعالانه اطلاعاتی را که می دانید می خواهند و به آن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید. قبل از اینکه درخواست کنند به آنها بدهید. آنها را “از چیزهای شما دور نگه می دارد” و آنها از آن قدردانی خواهند کرد. برای بسیاری از روسا، آخرین کاری که در دنیا می خواهند انجام دهند، شغل شماست. اگر به آنها نشان دهید که دارید این کار را انجام می دهید، کمتر احتمال دارد که خودشان این مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.