آنالایزر CO2 را در خطوط لوله گاز طبیعی، نیروگاه های بیوگاز و محل های دفن زباله اندازه گیری می کند

مترولوژی

آنالایزر اندازه گیری CO2 در خطوط لوله گاز طبیعی، نیروگاه های بیوگاز و محل های دفن زباله

KECO CarbonHound یک آشکارساز دقیق، مقرون به صرفه و کم هزینه است

تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1392 – ساعت 12:00

(KECO: هوستون) – از آنجایی که شرکت‌ها گام‌هایی برای سازگاری بیشتر با محیط‌زیست برمی‌دارند، باید آگاه باشند که تولید کربن آنها بر تغییرات آب و هوایی تأثیر می‌گذارد. KECO ارائه می دهد شرکت کربن هاوند2 آنالایزر گاز به عنوان یک روش دقیق، مقرون به صرفه و کم هزینه برای تشخیص و اندازه گیری دی اکسید کربن (CO2) در خطوط لوله گاز طبیعی، نیروگاه های بیوگاز و محل های دفن زباله. آنالایزر فرآیند آنلاین برای استفاده در کارخانه های شیمیایی و بیوگاز، تاسیسات پردازش گاز و صنایع دفن زباله که به CO دقیق، قابل اعتماد و مقرون به صرفه نیاز دارند ایده آل است.2 تجزیه و تحلیل مبتنی بر ریز فرآیند به عنوان بخشی از کیفیت و کنترل فرآیند آنها.

KECO’s CarbonHound CO2 آنالایزر گاز به طور مداوم مقدار دی اکسید کربن در جریان های نمونه را با استفاده از روش اندازه گیری مادون قرمز غیر پراکنده (NDIR) کمیت می کند. هنگامی که با یک نمونه معرفی شد، عنصر تشخیص مادون قرمز خروجی متناسب با غلظت دی اکسید کربن ارائه می دهد. سیگنال به عنوان یک خروجی 4-20 میلی آمپر، آلارم رله، RS-485 یا اترنت TCP/IP دیجیتالی می شود تا در سیستم های کنترل فرآیند مختلف کار کند.

CarbonHound دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و رنگی HMI با نمایشگر LCD است که خواندن فعلی، خواندن قبلی، شرایط هشدار، نمودارهای تاریخی و بلادرنگ، اعلان‌های رویه و نشانگرهای خرابی را ارائه می‌دهد. ساخته شده برای استفاده در بخش 2 و منطقه 2 مکان های خطرناک، CO2 آنالایزر گاز در بسته بندی هوازدگی در فضای باز موجود است. قطعات خیس شده هنگام تماس با جریان فرآیند غیر واکنشی هستند.

با طراحی حالت جامد، آنالیز فرآیند آنلاین CarbonHound تعمیر و نگهداری پایینی دارد و فقط یک بار در ماه یا کمتر به کالیبراسیون نیاز دارد. علاوه بر یک H اختیاری2اسکرابر S و واحد کنترل انتشار فرار برای دریچه، آنالایزر فرآیند با یک سیستم نمونه برای LPG، LNG یا گازهای حباب شده با مایعات سبک قابل تنظیم است.

CarbonHound با دقت و تکرارپذیری 3±% مقیاس کامل و وضوح 0.01% برای قرائت تا 10% حجم، موثرترین راه برای اندازه گیری دی اکسید کربن در خطوط لوله گاز طبیعی، نیروگاه های بیوگاز و محل های دفن زباله است.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/metrology-news/analyzer-measures-co2-natural-gas-pipelines-biogas-plants-and-landfills-062223