تنظیم دقیق قطعات خودرو برای افزایش عملکرد

توانایی پرت میلر در مدیریت موثر برنامه های مسابقه با عملکرد تیم های Corvette و Cadillac CTS-V و همچنین برنامه های مختلف ماشین مشتری آن نشان داده شده است. این برنامه ها چندین قهرمانی و همچنین پنج برد کلاس در 24 ساعت لمانز و یک پیروزی کلی در رولکس 24 در دیتونا کسب کردند. در آگوست 2007، پرت میلر قرارداد حمایت مالی را با نرم افزار InnovMetric امضا کرد تا از مجموعه نرم افزاری PolyWorks برای مهندسی معکوس قطعات خودرو در نرم افزار CAD استفاده کند.

چالش

در عمل، مهندسان طراح یک مدل خاک رس از یک قسمت بدنه خودرو (مانند فاسیا) ایجاد می کنند. سپس این مدل با استفاده از نرم‌افزار PolyWorks همراه با بازوی پلاتینی فارو مجهز به کاوشگر خط لیزری فارو اسکن می‌شود که قادر به جمع‌آوری داده‌های ابعادی با نرخ 19200 نقطه در ثانیه است.

در آن مرحله، او یک فرآیند تکراری را طی می کند و مدل ها را با هم ترکیب می کند. سپس مدل ترکیبی به ماژول IMEdit وارد می‌شود تا هندسه دیجیتالی ناقص را با استفاده از روش‌های پر کردن سوراخ مسطح و مبتنی بر انحنا تصحیح کند. از آنجا، مدل به ایجاد شبکه منحنی و اتصال خودکار سطح NURBS می‌رود. روش سطح بندی سریع سطوح NURBS بهینه و قابل استفاده را به نرم افزار Pratt Miller Unigraphics CAD ارائه می دهد.

مزایا

به نظر می آید کار می کند. تیم مسابقه کوروت قهرمانی های پی در پی در سری لمانز آمریکا و همچنین پایان های چشمگیر در رولکس 24 در دیتونا و 24 ساعت لمانز به دست آورده است. در این فرآیند، پرت میلر یک رویکرد مهندسی برای طراحی عملکرد ایجاد کرده است که کاربردهای گسترده ای برای سازندگان تجهیزات اصلی در صنایع خودروسازی، هوافضا و دریایی دارد.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-article/fine-tuning-automotive-parts-boost-performance-062623.htmlیکی از جنبه های نرم افزار PolyWorks|Modeler جعبه ابزار تراز با امکانات کامل آن است. سونن می گوید: «من دوباره از ماژول IMAlign برای ایجاد بهترین تراز مسیرهای اسکن چندگانه استفاده خواهم کرد. سپس، من مسیرهای اسکن تراز شده را به ماژول IMMerge نرم افزار صادر می کنم تا یک شبکه چند ضلعی ایجاد کنم که به صورت گرافیکی شکل قسمت اسکن شده را مشخص می کند.

بلر سونن، مهندس پرت میلر، می گوید: «این یک فرآیند بسیار وقت گیر بود. “این دقت و دقت لازم را به ما نداد. اگر مجبور بودیم قطعه ای را دوباره طراحی کنیم تا عملکرد آن را بهبود بخشیم، باید مدل دیگری را به همین روش بسازیم. به منظور کاهش زمان صرف شده در این فرآیند و بهبود دقت، گاهی اوقات یک شرکت خارجی را استخدام می‌کنیم تا وارد شود و داده‌های ابعادی را با استفاده از فرآیند اسکن جمع‌آوری کند، یا از داده‌های نقطه گسسته‌ای که جمع‌آوری می‌کنیم سطوح منحنی ایجاد کند. اما این یک راه مقرون به صرفه برای ایجاد مدل‌ها نبود.»

راه حل

اسکن ابعادی مدل خاک رس با استفاده از ماژول IMAlign نرم افزار گرفته شده است. پس از جمع آوری داده ها، Sonnen آنها را در ایستگاه کاری خود دانلود می کند، جایی که از نرم افزار PolyWorks|Modeler برای ایجاد مدل دقیق قطعه استفاده می کند. این نرم افزار می تواند مدل های چند ضلعی کلاس A را برای عملیات فرز سه و پنج محوره و شبیه سازی آیرودینامیکی ایجاد کند.

تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1392 – 12:02

نوآوری

تنظیم دقیق قطعات خودرو برای افزایش عملکرد

پرت میلر از PolyWorks برای طراحی مجدد قطعات و کاهش زمان و هزینه استفاده می کند