به حداکثر رساندن بهره وری کار هیبریدی | خلاصه کیفیت

سومین فعالیت مهمی که بهتر است از خانه انجام شود جلسات مجازی است. در یک نظر سنجی توسط شرکت نرم‌افزاری Slack، کارمندان گزارش می‌دهند که هر روز دو ساعت را در جلسات می‌گذرانند. استوارت تمپلتون، رئیس Slack در بریتانیا، گفت که کارفرمایان در معرض خطر تبدیل دفاتر خود به “قاتل بهره وری” هستند، زیرا کارکنان خود را فقط برای انجام تماس های ویدیویی وارد می کنند. به گفته وی، «مسافرت دو ساعته برای نشستن در تماس های ویدیویی، استفاده وحشتناکی از دفتر است».

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

آ نظر سنجی توسط هابل پرسیدن اینکه پاسخ دهندگان چه چیزی را در مورد کار از خانه دوست دارند نشان داد که 79٪ از آنها عدم رفت و آمد را نام بردند، که آن را تا کنون محبوب ترین پاسخ است. با توجه به الف نظرسنجی اخیر توسط زبرا35 درصد از آمریکایی ها مایل به کاهش حقوق در ازای رفت و آمد کوتاه تر هستند. 89 درصد از کسانی که دستمزد خود را کاهش می دهند، تا 20 درصد حقوق خود را قربانی می کنند.

اکنون، مدیران باید بیاموزند که چگونه با تعیین اینکه کارمندان چه کارهایی را می‌توانند در خانه بهترین کار را انجام دهند و زمانی که به دفتر می‌آیند روی چه چیزی تمرکز کنند، بهره‌وری کار ترکیبی را به حداکثر برسانند. با توجه به اینکه در مورد سه چهارم از همه شرکت‌های آمریکایی در حال اتخاذ یک مدل کار ترکیبی هستند، بهینه‌سازی این ترکیب از فعالیت‌های کارکنان هم برای موفقیت شرکت‌های فردی و هم برای اقتصاد ایالات متحده به عنوان یک کل بسیار مهم است.

تحقیق بررسی شده یافت که زمان رفت و آمد طولانی تر با رضایت شغلی کمتر، افزایش فشار و سلامت روانی ضعیف تر ارتباط دارد. و کارگران شاد کارگران مولد هستند، همانطور که توسط اقتصاددانان در دانشگاه وارویک آنها آزمایش هایی را انجام دادند تا کشف کنند که احساس شادی باعث می شود افراد حدود 12 درصد بازده بیشتری داشته باشند. به همین ترتیب، الف مطالعه که توسط مدرسه بازرگانی سعید دانشگاه آکسفورد در BT، یک شرکت مخابراتی بریتانیا اداره می شود، نتایج بسیار مشابهی یافت: کارگران شاد 13 درصد بازده بیشتری داشتند.

آمریکایی ها زمان زیادی را برای رفت و آمد تلف می کنند. داده های سرشماری ایالات متحده از سال 2019 نشان می دهد حدود 10 درصد از آمریکایی ها در هر مسیر بیش از یک ساعت رفت و آمد داشتند، عمدتاً آنهایی که در مناطق متراکم شهری زندگی می کردند. به طور متوسط، آمریکایی ها در هر مسیر نیم ساعت در رفت و آمد هستند.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/lean-article/maximizing-hybrid-work-productivity-062223.htmlالبته، برای آن دسته از کارگرانی که دفتر کار خانگی راحت و آرامی ندارند، برای کارفرمایان مهم است که یک محل کار جایگزین برای این سه کار، چه در یک دفتر متعلق به کارفرما یا یک فضای کار مشترک، فراهم کنند. با این حال، اکثریت بزرگی از کارمندان ترجیح می‌دهند که روی چنین کارهایی در خانه کار کنند.

نتیجه

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

دسته دیگری از کارهایی که زمان زیادی را برای کارمندان می گیرد، این است همکاری و ارتباط ناهمزمان. این ممکن است شامل ارسال ایمیل، ویرایش سند Google یا تابلوی دیواری یا انجام طوفان فکری ناهمزمان مجازی باشد. مک کینزی تحلیل و بررسی نشان می دهد که ایمیل به تنهایی به طور متوسط ​​28 درصد از زمان کار را برای کارکنان دانش به خود اختصاص می دهد. دلیلی برای رفت و آمد به دفتر فقط برای خواندن و ارسال ایمیل وجود ندارد.

تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1392 – 12:03

در واقع، اکثریت بزرگی از کارهایی که اکثر کارمندان انجام می دهند، به هر حال به طور موثرتری از خانه انجام می شود، حتی اگر رفت و آمد مشکلی نداشته باشد. به عنوان مثال، بسیاری از کارهایی که توسط کارکنان انجام می شود شامل وظایف متمرکزی است که خودشان انجام می دهند. پژوهش نشان می دهد که کارگران بیشتر هستند متمرکز شده است کار در خانه بدون حواس پرتی در دفتر.

پس چه هستند بهترین شیوه ها در تعیین اینکه کارگران هیبریدی باید از خانه روی چه وظایفی کار کنند؟

آ جدید مطالعه از دانشگاه بیرمنگام دریافته است که مدیران از زمان همه گیری کووید-19 دیدگاه مثبت تری نسبت به مزایای بهره وری کار ترکیبی ایجاد کرده اند. در این تحقیق 597 مدیر مورد بررسی قرار گرفتند و دریافتند که 51.8٪ از آنها موافق بودند که کار از خانه باعث بهبود تمرکز کارکنان می شود، 59.5٪ موافق بودند که بهره وری را افزایش می دهد و 62.8٪ موافق بودند که انگیزه را افزایش می دهد. علاوه بر این، بخش بزرگتری از مدیران (76.5٪) معتقدند که کار انعطاف پذیر به طور کلی بهره وری را افزایش می دهد.

در اینجا یک فیلتر کلیدی برای تعیین اینکه در کجا باید انجام شود وجود دارد: برای به حداکثر رساندن بهره‌وری، مدل‌های کار ترکیبی باید زمان رفت و آمد کارمندان را به حداقل برسانند. آمدن به دفتر باید برای یک هدف خاص باشد که بر هزینه‌های قابل توجه – از نظر زمان، پول و استرس – که در رفت‌وآمدها متحمل می‌شود، بیشتر باشد.

لاغر

به حداکثر رساندن بهره وری کار ترکیبی

بهترین کار برای انجام در خانه

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

این به این دلیل نیست که آنها تنبل یا عمداً ناکارآمد هستند. فقط این است که آنها هرگز یاد نگرفتند که چگونه کار ترکیبی را به طور موثر انجام دهند و آنچه را که نمی دانند نمی دانند. بدون راهنمایی و توسعه حرفه‌ای در این زمینه، سرپرستان سطح پایین، و به ویژه مدیران میانی، در نهایت از روش‌های سنتی اداری-محور کار در تنظیمات ترکیبی استفاده می‌کنند. نتیجه کاهش بهره وری، تعامل و روحیه است که می تواند به نتایج نهایی شرکت و همچنین رفاه کارکنان و موفقیت شغلی آسیب برساند.

بدترین قسمت آمدن به دفتر

برخی ممکن است بگویند ساده است: فقط اجازه دهید کارمندان درجه یک و سرپرستان فوری آنها خودشان آن را بفهمند. با این حال، پس از کمک به 21 سازمان ترتیبات کاری ترکیبی موفق و نوشتن الف کتاب پرفروش در مورد این موضوع، تجربه من نشان می دهد که کارمندان اغلب در به حداکثر رساندن بهره وری خود شکست می خورند.

علاوه بر این، رفت و آمد به محل کار هزینه زیادی دارد. با توجه به الف تجزیه و تحلیل Flexjobs، کارمندان می توانند با کار تمام وقت از راه دور تا 12000 دلار در سال پس انداز کنند. این شامل صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل مانند بنزین، تعمیر و نگهداری خودرو، و پارکینگ، و همچنین هزینه خرید لباس حرفه ای و صرف غذا در رستوران های گران قیمت می شود. در حالی که ممکن است برخی از هزینه های اضافی مرتبط با کار از خانه، مانند افزایش قبوض آب و برق و هزینه پخت و پز در خانه وجود داشته باشد، این هزینه ها معمولاً بسیار کمتر از هزینه های رفت و آمد به دفتر است.

نکته مهم این است که این مطالعه همچنین نشان داد که مدیران خط به احتمال زیاد کار انعطاف پذیر را به عنوان ابزاری برای افزایش عملکرد (71.2٪) نسبت به مدیریت ارشد (65.6٪) می بینند. این ارقام اهمیت آموزش مدیریت ارشد را در مورد مزایای کار انعطاف پذیر و تأثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان نشان می دهد.

علاوه بر افزایش بهره وری ناشی از کارگران شادتر که از رفت و آمد اجتناب می کنند، آنهایی که از خانه کار می کنند در واقع ساعات بیشتری کار می کنند. تحقیقات دانشگاه شیکاگو کشف شده کارمندانی که از خانه کار می کنند حدود یک سوم از زمان صرفه جویی شده از رفت و آمد نکردن را به مشاغل اصلی خود اختصاص می دهند.

کارمندان برای افزایش بهره وری کار ترکیبی چه کاری باید در خانه انجام دهند؟

رفت و آمدهای کاری شادی کارکنان را تضعیف می کند و بهره وری آنها را کاهش می دهد. علاوه بر این، کارمندان با کمال میل بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف فقدان رفت و آمد در شغل اصلی خود می کنند. بنابراین، برای به حداکثر رساندن بهره‌وری کارکنان ترکیبی، هر فعالیت مبتنی بر دفتر باید بر بار اساسی رفت‌وآمد بیشتر باشد. علاوه بر این، اکثریت بزرگی از فعالیت‌هایی که کارمندان ترکیبی انجام می‌دهند بهتر است در خانه انجام شوند، مانند کارهای فردی متمرکز، ارتباطات ناهمزمان و جلسات ویدیویی. یعنی بیشتر ترکیبی کارمندان باید اکثریت قابل توجهی از زمان خود را صرف کار از راه دور کنند.