کمی تمیز کردن بهاری برای زندگی کاری شما

نکات دیگری برای تمیز کردن بهاره دارید؟ لطفا به بقیه افراد جامعه کمک کنید و آنها را به اشتراک بگذارید!

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

همین کار را برای اسناد الکترونیکی خود انجام دهید. “Stuff” نام پوشه مناسبی نیست، چه در صندوق ورودی Outlook یا در پوشه My Documents. مدتی را صرف نظم بخشیدن به آن هرج و مرج کنید. در طول زمان نیز به آن ادامه دهید. وقتی کارتان با یک سند الکترونیکی یا ایمیل تمام شد، آن را به درستی ثبت کنید.

آنجا. نظافت بهاره همه انجام شده است. آیا احساس بهتری ندارید؟ فندک؟ کمتر درگیر نگرانی و حواس پرتی هستید؟ امیدوارم. به طور جدی، یکی دو روز برای انجام این کارها وقت بگذارید. خلق و خوی، بهره وری و اثربخشی شما به طور چشمگیری بهبود می یابد. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، از گل ها، پرندگان و آشپزی لذت ببرید. شما آنها را به دست آورده اید!

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1392 – 12:02

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

برای صرفه جویی در تلاش شما در مورد چگونگی انجام این کار، من چند فکر در مورد چیزهایی که در تمیز کردن خودم مفید بوده‌ام ارائه خواهم کرد. دستشویی، لوازم نظافت و ابزار حیاط خود را بردارید. وقت آن است که دست به کار شوید. سلام! کجا میری؟ به اینجا برگرد… بعد از این تمیز کردن، شادتر و کارآمدتر خواهید بود. قول میدهم.

میز خود را تمیز کنید

به اتاق زیر شیروانی یک لایه رنگ تازه بدهید و چیز جدیدی یاد بگیرید
اتاق زیر شیروانی ممکن است پس از مدتی کسل کننده شود. نوسازی کنید. مهارت جدیدی بیاموزید. یک زبان را انتخاب کنید. وبلاگ های توسعه حرفه ای عالی را بیشتر بخوانید و به دوستان خود بگویید که همین کار را انجام دهند. (بله، این یک پلاگین بی شرمانه بود.) اهدافی را برای رشد فکری خود تعیین کنید و آن اتاق زیر شیروانی کثیف هر روز روشن تر می شود.

اولویت بندی پروژه ها و تخصیص مجدد منابع
اکنون که پروژه‌های مرده را از بین برده‌اید و زمان را از زمان ایمیل‌ها آزاد کرده‌اید، پروژه‌های باقی‌مانده را دوباره ارزیابی کنید. دوباره آنها را اولویت بندی کنید و بفهمید که چه منابعی را می توانید در اختیار آنها قرار دهید.

اتاق زیر شیروانی را تمیز کنید

اکنون که دسکتاپ شما کاملاً تمیز است، بیایید به گاراژی بپردازیم که در آن پروژه های بزرگتر انجام می شوند. اگر به اطراف نگاه کنید، شرط می بندم که روی چند پروژه بزرگ کار می کنید، و تعداد زیادی از بچه های کوچک هستند که شما شروع کرده اید، اما آنها شتاب خود را از دست داده اند. آن‌ها آنجا می‌نشینند و با توده‌های کوچک آزاردهنده‌شان از قطعات و تکه‌هایی که فضای کاری شما را به هم ریخته است، شما را مسخره می‌کنند. جعبه‌های سرقفلی را دریافت کنید – ما چیزهایی را می‌خریم (و کسر مالیات را هم می‌گیریم! – نه واقعاً).

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

اولین بار در 3 مه 2023 منتشر شد خلاصه thinkLEADERS.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/lean-column/little-spring-cleaning-your-work-life-062223.html

پروژه های متوقف شده را از بین ببرید
احتمالاً تعداد زیادی پروژه کوچک در حالات مختلف پیشرفت دارید. تمام پروژه‌هایی را که روی آن‌ها کار می‌کنید با توجه به تأثیر و ارتباط ارزیابی کنید. اگر پروژه‌ها به وضوح نمی‌توانند تأثیری را که در ابتدا فکر می‌کردید داشته باشند، یا اگر در اولویت قرار گرفتند و به سادگی انجام نشدند، آنها را بکشید. آنها را بسته بندی کنید، وضعیت فعلی آنها را مستند کنید تا شما (یا شخصی که بعداً آنها را پشتیبان می گیرد) بدانید کجا کار را ترک کرده اند، سپس پروژه را ثبت کنید. مطمئن شوید که به ذینفعان پروژه اطلاع دهید که در حال حاضر به انبار مانده است، همراه با دلیل توقف آن.

صندوق ورودی خود را پاک کنید
اکنون که یک سیستم فایل خوب دارید، به هر پیامی که در صندوق ورودی خود است رسیدگی کنید. یا آن را حذف کنید، آن را بایگانی کنید یا اقدامات لازم را انجام دهید. تمام تلاش خود را بکنید تا هر پیام را فقط یک بار “لمس” کنید. آن را بخوانید، سپس به آن عمل کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر سریع آن را به تعداد قابل کنترلی از پیام ها کاهش می دهید.

چیزهایی را که نمی توانید بر آنها تأثیر بگذارید دور بریزید
ما نگران مسائلی هستیم که کنترلی روی آنها نداریم. بحران مالی؟ زندگی روی مریخ؟ تهاجم بیگانگان؟ (خوب، آن مورد آخر قطعاً جای نگرانی است.) این نگرانی ها انرژی ارزشمندی را می گیرند.

با یک منطقه کاری بهم ریخته، کارآمد بودن سخت است. بیایید با میز خود شروع کنیم. در اینجا کارهایی است که من دوست دارم برای شروع انجام دهم.

پرونده خود را انجام دهید
بله، من یک دایناسور هستم (علیرغم شواهدی مبنی بر خلاف آن با کد HTML فوق‌العاده ستمکار وبلاگ‌نویس وبلاگ‌نویس من). من برای بسیاری از حساب های مالی صورت های کاغذی دارم (بیشتر به این دلیل که وقتی ترمیناتورها می آیند و تمام پرونده های الکترونیکی را از بین می برند، هنوز دقیقاً می دانم چقدر پول در بازار از دست داده ام). اگر شما هم مثل من هستید، کاغذها روی هم انباشته می شوند، زیرا تشکیل پرونده دردناک است. انجام دهید. اکنون. آنها را در پوشه های فایل مناسب قرار دهید و آنها را به درستی برچسب بزنید تا بتوانید بعداً موارد را پیدا کنید.

لاغر

کمی تمیز کردن بهاری برای زندگی کاری شما

گام هایی برای بی نظم کردن مغز و دفترتان

با آن روبرو شوید: ما موجوداتی عادت داریم و از تغییر بیزاریم. اما با گذشت زمان، این عادت‌ها و آن بیزاری می‌تواند منجر به زندگی کاری درهم‌تنیده و کم‌بازده شود. من شما را تشویق می‌کنم که این هفته را برای تمیز کردن شغلی و زندگی حرفه‌ای خود بهاری اختصاص دهید.

مردم ذاتاً نگران هستند. شرط می بندم اگر 30 دقیقه بنشینید و در مورد همه نگرانی های ذهن خود بنویسید، چندین صفحه را پر می کنید. اتاق زیر شیروانی مغز شما در طول یک سال با هزاران آشغال غیرمولد به هم ریخته می شود. زمان پاک کردن آن تارهای عنکبوت است.

برای تمیز نگه داشتن آن در آینده، نظم و انضباط را اتخاذ کنید که بر اساس هر پیامی که وارد می شود عمل کنید. فایل، حذف یا عمل کنید. دیگر خبری از “بعداً خواهم خواند” نیست، زیرا شما هرگز این کار را نمی کنید. همچنین اشتراک خبرنامه هایی را که دیگر نمی خوانید لغو کنید. (و نه، نمی‌توانید اشتراک این وبلاگ را لغو کنید، زیرا در حال خواندن آن هستید و ارزشی از آن کسب می‌کنید، درست است؟ اینطور نیست؟» ایمیل‌های مزاحم زیادی وجود دارد که صندوق ورودی شما را به هم ریخته است. آنها را در منبع قطع کنید. قانون کلی من این است که اگر در دو ماه گذشته آن را نخوانده باشم، تمام می شود.

گاراژ را تمیز کنید

منزمان خوبی از سال است آب و هوای زیبا، شکوفه دادن گلها و 110 کیسه مالچ برای پخش به شما می گوید که بهار است. اکنون زمانی است که ما به طور سنتی خانه ها و حیاط های خود را تمیز می کنیم. همچنین زمان بسیار خوبی برای تمیز کردن زندگی کاری و حرفه ای شماست.