یک سوال که شما را از دردسر دور می کند

من نمی گویم شما تصمیمات سختی نخواهید گرفت یا گهگاه عدالت را رعایت نمی کنید. اگر مک اسلووکر پاسخ می‌داد: «آهسته راه می‌روم، زیرا تند راه رفتن احمقانه است»، وقتی که من و جوان از هجوم کردن او به پایان می‌بردیم، یک بریکت ذغالی دود شده روی زمین بود. گفته می شود، این یک واکنش “عادلانه” بود زیرا ما در واقع حقایق درستی داشتیم.

به هر حال، یک روز مردمی با سرعت بسیار کم از کنار من گذشت. این یک مشکل بود زیرا plebes قرار بود “با هدف حرکت کند” که به معنای حداقل 120 قدم در دقیقه بود. در دنیای واقعی، این به این معنی بود که هر پلبی که کمتر از 180 قدم در دقیقه انجام می‌داد، سست بود و نیاز به گیج شدن داشت.

Yشما مردم می دانید که من عاشق سوال پرسیدن هستم. از جانب این پست در مورد چشم پوشی از پاسخ به نفع پرسیدن سوال، به نقل قول من، “پرسیدن سوال درست در مورد آینده قدرتمندتر از داشتن پاسخ درست در مورد گذشته است”، من متوجه شده ام که پرسش ها ابزار رهبری قدرتمندتری نسبت به بسیاری دیگر هستند. بیرون هستند. هک، اگر کتاب من را بخوانید یک تکه کاغذ (Jossey-Bass, 2021)، متوجه خواهید شد که پر از سوالاتی است که برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر طراحی شده است.

من آماده شدم تا وارد قسمت 2 تایراد خود شوم که یک جوان از کنارم گذشت و صدای من را در حال گیج کردن plebe شنید. او جلوی من را گرفت و پرسید: “هی، می توانم از این مرد چیزی بپرسم؟” با خوشحالی سرم را به علامت تایید تکان دادم، فکر کردم این جونیور می خواهد شعله های آتش را روشن کند و مک اسلووکر را کاملا نابود کند.

مدیریت

یک سوال که شما را از دردسر دور می کند

نتیجه گیری عجولانه نمی تواند شما را ظالم یا احمق تصور نکند

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

به من اجازه دهید نشان دهم که اگر فقط می پرسیدم “چرا؟” به جای اینکه یک “رهبر قاطع” باشید.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ – ۱۲:۰۳

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

“رفیق، تو فقط خودت را ساخته ای. قبل از نتیجه گیری سریع، شرایط را درک کنید. پرسیدن “چرا؟” حدود پنج ثانیه طول می کشد دوباره خرابش نکن.» او پس از افاضه حکمت رهبری خود، راه خود را ادامه داد.

هر چند وقت یکبار در مورد آنچه اتفاق می افتد نتیجه گیری می کنید؟ چند وقت یکبار بر اساس آن نتیجه گیری ها اقدام می کنید؟ چند وقت یکبار فکر می کنید شاید، شاید، احتمالاً اشتباه می کنید و بر اساس فرضیات نادرست اقدام می کنید؟ اگر به سادگی بپرسید «چرا؟» چقدر می‌توانید رهبر بهتری باشید. قبل از تصمیم گیری؟

وقتی دانشجوی سال دوم در وست پوینت بودم، کمی شهرت داشتم که یک مه آلود هستم. هر وقت کوچکترین اشتباهی مرتکب می‌شدند به پلب‌های بدبخت (فرزندان) هجوم می‌بردم. برخی از آن به سادگی خوب، سرگرم کننده و ورزش تمیز بود. برای سرگرمی در وست پوینت در اوج زمستان کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد.

ما عموماً افراد باهوشی هستیم – به همین دلیل است که ما را در نقش های رهبری قرار می دهند. باهوشی می تواند مشکل ساز شود، هرچند، وقتی موقعیت ها را خیلی سریع ارزیابی می کنید، نتیجه گیری می کنید، سپس بدون اینکه لحظه ای توقف کنید، روی آنها عمل کنید. فکر. زمینگیر شوید

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/management-article/one-question-keeps-you-out-trouble-071923.html

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

آن را امتحان کنید. دفعه بعد که می خواهید بر اساس فرضیات و نتیجه گیری ها تصمیم بگیرید، از طرف مقابل در گفتگو بپرسید «چرا؟» قبل از اینکه اقدام کنید شاید تعجب کنید اگر متوجه شوید اشتباه می کنید. و بهتر است دریابید که اشتباه می کنید تا اینکه بر اساس اطلاعات اشتباه عمل کنید و به خاطر آن از شما متنفر شوید.

از بین تمام سوالاتی که من می دانم، کوتاه ترین آنها راهی عالی برای دور ماندن از مشکلات به عنوان یک رهبر است. من در مورد مشکلی صحبت می‌کنم که باعث می‌شود به شما شهرت پیدا کنید به‌عنوان یک آدم ابله، یک آدم بی‌احساس، یا کسی که بیش‌ازحد بی‌تفاوت به مردم اهمیت می‌دهد: «چرا؟»

“من همین روز دوشنبه زانو را جراحی کردم، قربان، و اجازه ندارم تند راه بروم وگرنه بخیه هایم را پاره خواهم کرد.” جونیور به مک اسلواکر گفت که از آنجا برو و چرت بزند تا به زانویش استراحت دهد. سپس توجه خود را به من معطوف کرد.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

او پرسید: “هی، مک اسلووکر، چرا اینقدر آهسته حرکت می کنی؟»

اولین بار در 21 ژوئن 2023 در thinkLEADERS LLC صفحه لینکدین