پرت اند ویتنی در IMTS 2024 به نمایش گذاشته می شود

مترولوژی

پرت اند ویتنی در IMTS 2024 به نمایش گذاشته می شود

ابزار اندازه گیری بعدی Labmaster 175 برجسته خواهد شد

برای نمایش شخصی یا تعیین قرار ملاقات متناسب با نیازهای شما، با بخش فروش P&W به آدرس [email protected] یا [email protected] تماس بگیرید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1392 – ساعت 12:00

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

سیستم های اندازه گیری پرت اند ویتنی متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات سیستم های اندازه گیری ابعادی است. ترکیب جدیدترین فناوری کامپیوتری در طیف وسیعی از ابزارهای اندازه گیری باعث سهولت استفاده و اطمینان کامل در نتایج اندازه گیری می شود.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/metrology-news/pratt-whitney-exhibit-imts-2024-071823.html

(Pratt & Whitney: East Hartford, CT) — Pratt & Whitney Measurement Systems Labmaster Universal (مدل 175) را در نمایشگاه بین المللی فناوری تولید در شیکاگو، 9 تا 14 سپتامبر 2024 به نمایش خواهد گذاشت. با بیش از 31 سال فعالیت در این زمینه، Labmaster یونیورسال 175 یک ابزار اندازه گیری ابعادی اثبات شده است که در حال حاضر توسط ناسا، اسپیس ایکس، لاکهید مارتین (سیستم های هواپیمای تاکتیکی)، جنرال داینامیکس (سیستم های مهمات و تاکتیکی)، بابک و ویلکاکس (گروه عملیات هسته ای) و بوئینگ استفاده می شود. دفاع، فضا و امنیت) از جمله موارد دیگر. همراه با نرم افزار GageCal نسخه 7.0 و یک سیستم نیروی قابل تنظیم دیجیتال جدید، این ابزار ID/OD کاربرپسندتر از همیشه است.