خرید آنلاین کتاب کمک درسی یازدهم تجربی قلم چی دانلود رایگان فصل نمونه | ketabko

کتاب ریاضی یازدهم سری میکرو طبقه بندی گاج درسنامه ای کامل به همراه نکات کلیدی دارد. همچنین در این کتاب از جای جای مطالب کتاب درسی سوالات چهار گزینه ای مطرح شده است. کتاب شیمی یازدهم تست خیلی سبز را باید در دسته کتاب های آموزشی و تست بدانیم. همانطور که از اسم این کتاب پیداست کتابی برای زدن تست های متنوع و پرتعداد است اما در عین حال درسنامه و نکات آموزشی مختلفی را نیز شامل می شود. دین و زندگی یازدهم تست خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی قرار می گیرد. شامل تست های تالیفی و شناسنامه دار پرتعدادی است در کنار آن می توانید درسنامه ای کامل را داشته باشسد و از نکات آن استفاده کنید.

ادبیات فارسی یازدهم خیلی سبز کنکور 1402 و 1403

این نوع از کتاب‌های کمک درسی با ارائه نکات و مطالب اصلی و تکمیلی در کنار حل سؤال و مسئله منابع خوبی برای فراگیری مباحث آموزشی پایه یازدهم هستند. زیست یکی از تخصصی ترین درس های رشته ی تجربی هستش و بیشترین ضریب رو در آزمون ها داره. پس برای کسب نمره ی عالی و برای اینکه سرعت خودتونو در تست زنی افزایش بدین کتاب پرسش های چهارگزینه‌ای زیست شناسی یازدهم تجربی بهترین گزینه هستش.

بهترین کتاب های کمک درسی عربی یازدهم تجربی

حالا من برای شمایی که پایه یازدهم و رشته ی تجربی هستی قصد دارم پک کتاب های کمک درسی سال یازدهم تجربی رو بهتون معرفی خرید کتاب کمک درسی یازدهم تجربی کنم. هر کدام از انتشارات نامبرده شده از بدو تحصیل دانش آموز تا پایان تحصیلات قبل از ورود به دانشگاه با توجه به نیاز دانش آموزان در پایه های مختلف و مخصوصا دانش آموزان کنکوری، سعی کرده اند در مجموعه های مختلف به نشر کتاب بپردازند. از کتاب های مخصوص هر درس در هرپایه گرفته تا کتاب های مخصوص امتحانات نهایی و کتاب های تست و جمع بندی و …. هر یک از این مجموعه ها شامل چندین کتاب کمک درسی هستند که هر کدام به صورت برنامه ریزی شده و دقیق برای رسیدن به هدفی تألیف شده اند. دانش آموزان رشته تجربی، هر ساله دارای دروسی می باشند که یادگیری آن ها، بسیار مهم بوده و برای موفقیت در آزمون کنکور و راهیابی به دانشگاه، ضروری می باشد.

  • ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه با تهیه بهترین منابع آموزشی، کوتاه کردن فاصله بین ناشر و مصرف‌کننده و همچنین درنظرگیری تخفیف دوره‌ای و ویژه‌ای، امکان تهیه انواع کتاب های یازدهم تجربی را برای علاقه‌مندان محیا کرده‌ایم.
  • درکنار این ویژگی داشتن پرسش های چهار گزینه ای و تستی نیز باعث بهتر شدن این کتاب شده است.
  • کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم سفیر خرد در دسته کتاب های آموزشی قرار می گیرد.

امروزه رشته علوم تجربی یکی از پرتقاضاترین رشته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان متوسطه دوم است. در همین راستا کتاب های یازدهم تجربی نیز به عنوان یکی از پایه‌های اصلی در این رشته، نقش ویژه و بسیار پررنگی در فراگیری مطالب دارد. در ضمن باید مسائل فیزیک برای دانش آموزان ضعی حتما تشریحی برنامه ریزی شود تا پایه ضعیف آنها بسیار قوی شود. پرسش های چهار گزینه ای شیمی سال یازدهم تجربی با توجه به محتویاتی که داره شمارو عاشق درس شیمی میکنه. همانطور که مشاهده می کنید، در کنار بسیاری از این دروس عدد 2 قرار دارد. این عدد بدین معنا می باشد که دانش آموزان این مقطع، در پایه تحصیلی قبلی، مفاهیم پایه این دروس را تحت عنوان عدد 1 خوانده اند.

خرید آنلاین کتاب کمک درسی یازدهم تجربی قلم چی دانلود رایگان فصل نمونه | ketabko ممکن است در سال آینده، سطحی بالاتر از مقطع کنونی و تحت عنوان عدد 3 را مطالعه نمایند. برخی دیگر از دروس که عددی ندارند، تازه بوده و دانش آموزان آن ها را در سال گذشته، مطالعه نکردند. زیست یازدهم خیلی سبز نکات تستی پرکاربردی در درسنامه و پاسخنامه دارد.

ریاضی یازدهم تست خیلی سبز