این شما نیستید – این اهداف شما هستند

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

3. پیشرفت تدریجی را تصدیق کنید
اسکریپت پاس/شکست را برگردانید و از اندازه‌گیری خود صرفاً با فاصله‌ی شما با خط پایان خودداری کنید. پیشرفت فزاینده می تواند یادگیری یک درس ارزشمند یا رسیدن به یک معیار خاص باشد – جزئیات مهم حتی اگر مشخص شود که هدف اصلی ارزش انجام دادن ندارد. این مرحله به ویژه برای رهبرانی که افراد را صرفاً بر اساس اینکه آیا به هدفی دست یافته اند ارزیابی می کنند بسیار مهم است. ارسال این پیام که شما فقط برای عبور از خط پایان پاداش می دهید – به هر قیمتی – به این معنی است که افراد شما تمایلی به ترک کار ندارند، حتی زمانی که شرایط به وضوح آن را ایجاب می کند.

چگونه رهبران از آن استفاده می کنند

پبازیکنان پوکر حرفه‌ای می‌دانند که ادامه بازی تا زمانی که برنده شوند – هر چند که آن برد را تعریف کنند – اغلب یک استراتژی بازنده است. به عنوان مثال، بازیکنان متخصص حدود 80 درصد از دست های خود را در نوع محبوب تگزاس هولد ام رها می کنند، در حالی که آماتورها بیش از نیمی از زمان ها را به کارت های شروع خود می چسبانند. تخصص و تجربه به افراد حرفه‌ای کمک می‌کند تا زمانی که نوعی پرچم قرمز را دیدند که نشان می‌دهد زمان تا زدن است، تصمیم منطقی‌تری بگیرند. در واقع، به اصطلاح “ترک بهینه” ممکن است مهمترین مهارتی باشد که بازیکنان بزرگ را از آماتورها جدا می کند: بدون گزینه کنار گذاشتن دست، پوکر یک بازی مهارتی نخواهد بود.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

اولین بار در 30 مه 2023 منتشر شد دانش@وارتون.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/training-article/it-s-not-you-it-s-your-goals-070323.html

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1392 – 12:03

با این حال، امکان ایجاد (و حفظ) گزینه ترک یک گزینه قابل اجرا وجود دارد. سه مرحله عملی زیر می‌تواند به شما کمک کند تا به دقت توجه کنید و آن پرچم‌های قرمز را که بازیکنان پوکر حرفه‌ای در تشخیص آن‌ها مهارت دارند، تشخیص دهید.

مراحل عمل

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

رها کردن یک هدف حتی سخت‌تر می‌شود، زیرا سخاوت – توانایی چسبیدن به چیزهای سخت اما ارزشمند – مورد تجلیل قرار می‌گیرد، در حالی که ترک آن انگ است. اما وقتی همه نشانه‌ها به بیهودگی تلاش‌های ما اشاره می‌کنند و ما از ترک آن امتناع می‌کنیم، سنگدلی تبدیل به حماقت می‌شود.

مک‌کینزی یک شرکت فناوری را توصیف می‌کند که از یک «پیش مرگ» برای بررسی دلایل احتمالی احتمال شکست یک سیستم تحلیل پیشرفته جدید برای یک برنامه هوایی که طراحی می‌کرد، استفاده کرد. پس از اینکه هر یک از اعضای تیم ایده های خود را به اشتراک گذاشتند، در مورد آنچه که می توان برای کاهش مشکلات احتمالی انجام داد بحث کردند. با پیشروی پروژه مشخص شد که باید به دنبال چه چیزی باشیم، و چه مسائلی ممکن است برای غلبه بر آنها بسیار دشوار باشد. به عبارت دیگر، این شرکت معیارهای کشتن خود را روشن کرد و برنامه ای برای غلبه بر سایر موانع ایجاد کرد.

ویتنی جانسون، مدیر عامل Disruption Advisors، یک شرکت توسعه استعدادهای مبتنی بر فناوری، توصیه می‌کند که پیروزی‌های اولیه را جشن بگیریم، هر چقدر هم که کوچک باشند، آنها را به جای بزرگ‌نمایی معنادار کنیم. ایده ها شامل تقسیم میان وعده یا وعده غذایی با همکاران یا نگاه کردن در آینه و گفتن “پیروزی” است. او خاطرنشان می کند که این جشن ها “سوختی با اکتان بالا برای دستاوردهای بیشتر” هستند.

اهداف اغلب جواب می دهند، اما گاهی اوقات می توانند باعث شوند که ما بیش از حد متعهد شویم و نشانه های واضحی که نشان می دهد هدف دیگر ارزش دنبال کردن ندارد را نادیده می گیرد. برای تعیین اهدافی که شانس بیشتری برای رسیدن شما به جایی که می خواهید سریعتر داشته باشند، این سه تکنیک را امتحان کنید:

2. «معیارهای کشتن» را به هدف خود اضافه کنید
بازیکنان پوکر اغلب برای ادامه بازی از “مگر موارد” استفاده می کنند مگر اینکه: آنها مقدار مشخصی از پول را از دست داده اند. بازیکنان جدیدی به بازی می‌پیوندند که به‌طور قابل‌توجهی بهتر از کسانی هستند که ترک کرده‌اند. آنها ساعت معینی بازی کرده اند. یا احساس عاطفی، بیماری یا خستگی می کنند. وقتی هدفی را تعیین می‌کنید، فهرستی از «معیارهای کشتن» ایجاد کنید که به شما این نکته را می‌دهد که باید منطقی‌تر باشید. مثال‌ها عبارتند از: «من به توسعه این محصول ادامه خواهم داد مگر اینکه من در طی دو ماه آینده نمی‌توانم به این معیارها برسم، و «من این پیشرو را دنبال خواهم کرد. مگر اینکه من نمی توانم یک مدیر اجرایی در اتاق بیاورم.»

آموزش

این شما نیستید – این اهداف شما هستند

بدانید چه زمانی باید نگه دارید، چه زمانی باید تا کنید