جزئیات گرا در مقابل کنترل Freak | خلاصه کیفیت

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

در این مورد، من این مرد را به خوبی رئیس می‌شناختم، بنابراین می‌دانستم که موضوع در سمت رئیس معادله است. اگر در چنین موقعیتی هستید، در اینجا انتخاب هایی وجود دارد.

آ: “خوب. شلیک.”

اولین بار در 24 مه 2023 منتشر شد خلاصه thinkLEADERS.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

مدیریت کنید
برخی از کارفرمایان باید «درگیر شوند» زیرا از دانستن آنچه در حال وقوع است راحت نیستند. شاید رئیس آنها از آنها سؤالات زیادی می پرسد و آنها پاسخی ندارند، بنابراین آنها باید به دنبال آنها بروند. در هر صورت، این رفتار ممکن است نتیجه ناآگاهی باشد.

س: “وای. این خیلی بد است. بگذارید به شما بگویم که فکر می کنم می توانید اینجا چه کاری انجام دهید.”

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/management-article/detail-oriented-vs-control-freak-062623.html

این درس است، دوستان: قبل از اینکه مشکل را به شخص دیگری نسبت دهید، کمی کار درونی انجام دهید تا مطمئن شوید که علت اصلی آن نیستید. رئیس شما ممکن است بیش از حد به جزئیات توجه داشته باشد، زیرا شما اینگونه نیستید و کسی باید این کار را انجام دهد.

اگر رئیس شما کار در تیم شما را در اولویت قرار می دهد و تکالیف را انجام می دهد، شاید به این دلیل این کار را انجام می دهد که شما نیستید. ببینید، پذیرش اولین قدم برای بهبودی است. باید به رفتار رئیس از دیدگاه او به دقت نگاه کرد. او این کار را به دلیلی انجام می دهد، و این ممکن است به این دلیل باشد که او مجبور است کار را انجام دهد زیرا شما این کار را نمی کنید.