تولید کفش در ویتنام و تضمین کیفیت محصول

بیشتر کفش هایی که در ویتنام تولید می شوند، محصولات پایین رده یا میان رده هستند. با این حال، روند رو به رشدی برای تولیدکنندگان ویتنامی برای تولید کفش های با کیفیت بالاتر برای بازارهای داخلی و صادراتی وجود دارد. اکثریت قریب به اتفاق کفش های تولید شده در ویتنام از چرم یا مواد مصنوعی ساخته شده اند. تعداد کمی از تولید کنندگان نیز کفش های ساخته شده از لاستیک یا پلاستیک تولید می کنند. فرآیند تولید معمولاً با برش مواد خام و سپس مونتاژ به قسمت های بالایی و پایینی آغاز می شود. سپس این قسمت ها قبل از اینکه به کفی وصل شوند به هم دوخته می شوند. مرحله آخر اضافه کردن هر گونه تزیینات یا تزئینات، مانند توری یا سگک است.

صنعت کفش ویتنامی طیف گسترده ای از کفش های تولید انبوه از جمله صندل، دمپایی، کفش ورزشی و کفش مجلسی را تولید می کند. این کفش ها معمولاً در کارخانه ها با استفاده از ماشین آلات ساخته می شوند و اغلب ارزان تر از کفش های دست ساز هستند. این صنعت در سال های اخیر به سرعت در حال رشد بوده است و در حال حاضر یکی از تولید کنندگان پیشرو کفش های تولید انبوه در جهان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب تامین کننده و صلاحیت تامین کننده در ویتنام این مقاله را اینجا بخوانید.

طبق گزارش انجمن چرم و کفش ویتنام (2021)، ویتنام دارای 2180 شرکت تولید کننده کفش است. اکثر آنها در یا اطراف استان های هانوی و هوشی مین قرار دارند.

چگونه از کیفیت کفش در ویتنام اطمینان حاصل کنیم؟

صنعت کفش ویتنام بخش پر رونق اقتصاد این کشور است که هزاران کارگر را استخدام می کند و سالانه میلیون ها جفت کفش تولید می کند. اکثر کفش‌های تولید شده در ویتنام برای صادرات هستند، با ارزش صادراتی 18.6 میلیارد دلاری در سال 2020، که ایالات متحده بزرگترین بازار (34.5٪ صادرات) است. در مجموع، از ژانویه 2021 تا نوامبر 2022، بیش از 300000 محموله کفش از ویتنام صادر شده است.

از آنجایی که اگر انتظارات از همان ابتدا مدیریت نشود، کیفیت کفش می تواند یک چالش باشد، انجام بازرسی محصول در کارخانه برای اطمینان از کیفیت و مطابقت با استانداردهای بازار مهم است. این شامل کنترل کیفیت قبل از تولید (بازرسی مواد و اجزا قبل از استفاده در تولید) و بازرسی قبل از حمل و نقل (بازرسی کفش های تمام شده قبل از حمل و نقل) می شود.

یکی از دلایل اصلی اینکه ویتنام مکانی جذاب برای تولید کفش است این است که هنگام صادرات از ویتنام محدودیتی برای مالیات وجود ندارد. EVFTA (توافقنامه تجارت آزاد ویتنام اروپایی) اجرا شده است، که اجازه می دهد 99٪ از کل تولید کفش بدون عوارض واردات به اتحادیه اروپا صادر شود. این بدان معناست که تولید بزرگ از قبل حتی بیشتر شده و کیفیت کفش بهبود یافته است زیرا شرکت‌ها سرمایه خود را از پرداخت تعرفه به سرمایه‌گذاری در کیفیت تغییر داده‌اند.

در ویتنام، تأیید انطباق اجتماعی و جنبه های مدیریت کیفیت نیز مهم است تا اطمینان حاصل شود که زنجیره تأمین شما به حقوق بشر احترام می گذارد. انجام این کار می تواند به شما در کاهش ریسک منابع خود در هنگام تولید کفش در ویتنام کمک کند.

انتخاب تامین کنندگان کفش در ویتنام

در سال های اخیر، صادرات ویتنامی به طور متوسط ​​سالانه 9.93 درصد رشد داشته است. پتانسیل گسترده صنعت کفش ویتنام با ارتباط آن با صنعت مد، که در تولید لوازم جانبی مانند کیف های دستی و منسوجات تخصص دارد، پشتیبانی می شود.

پس از اینکه کفش ها مونتاژ شدند، باید تحت بازرسی قبل از حمل قرار گیرند. این نوع بازرسی برای بررسی طرز کار، عملکرد، بسته بندی، برچسب زدن، گواهینامه ها و مقدار محصول قبل از حمل و نقل استفاده می شود. عیوب رایج مربوط به دوخت، کف، رویه و آستر کفش است. هر کفشی که استانداردهای لازم را نداشته باشد رد می شود و برای تعمیر یا تعویض بازگردانده می شود.

انواع کفش های ساخت ویتنام چیست؟

درباره ما

صنعت کفش ویتنامی نیز انواع مختلفی از کفش های دست ساز را تولید می کند. این کفش ها معمولا توسط صنعتگران انفرادی ساخته می شوند و اغلب گرانتر از کفش های تولید انبوه هستند. کفش‌های دست‌ساز اغلب کیفیت بهتری نسبت به کفش‌های تولید انبوه دارند، اما پیدا کردن آن‌ها دشوارتر است.

بخش تولید کفش ویتنامی

Pro QC International نزدیک به 40 سال تجربه کار در صنعت کنترل کیفیت دارد. ما طیف وسیعی از خدمات مانند ممیزی تامین کننده، بازرسی محصول، و مدیریت تامین کننده را برای کمک به مشتریان خود که در ویتنام کفش تولید می کنند، ارائه می دهیم. . برای اطلاعات بیشتر با ما در [email protected] تماس بگیرید.

منبع: https://proqc.com/blog/manufacturing-footwear-vietnam-ensuring-product-quality/

ویتنام در سال های اخیر به سرعت در حال رشد بوده و اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشرو کفش در جهان است. وقتی صحبت از تولید کفش با حجم بالا می شود، ویتنام مکانی بسیار جذاب برای بسیاری از شرکت ها است. اگر به فکر تولید کفش در ویتنام هستید، این راهنما تمام اطلاعاتی را که برای شروع نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این مقاله در مورد بخش تولید کفش ویتنامی و چگونگی اطمینان از کیفیت بالای محصول بحث خواهد کرد.

یکی از مهمترین جنبه های کنترل کیفیت کفش، بازرسی مواد است. تمام چرم ها و مواد مصنوعی که در تولید کفش ها استفاده می شود باید قبل از استفاده از آنها از نظر ایراد بررسی شوند. پس از تایید این مواد، می توان آنها را برش داد و به کفش دوخت.

هنگام تهیه کفش از ویتنام مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اول، مهم است که با یک سازنده معتبر کار کنید. در ویتنام عملیات های شبانه روزی زیادی وجود دارد، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب، ارزیابی کنید که کدام شرکت ها معتبر هستند.

  1. بدانید چه چیزی نیاز دارید: قبل از شروع جستجوی تامین کننده، مهم است که بدانید به چه چیزی نیاز دارید. زمانی را به فکر کردن در مورد محصولاتی که می خواهید بفروشید و نوع تامین کننده مورد نیاز خود اختصاص دهید. آیا تامین کننده ای می خواهید که در یک نوع کفش تخصص داشته باشد یا عرضه کننده انواع کفش؟ هنگامی که بدانید به چه چیزی نیاز دارید، می توانید جستجوی خود را محدود کرده و در زمان خود صرفه جویی کنید.
  2. تحقیق در مورد تامین کنندگان بالقوه: بعد، زمان شروع تحقیق در مورد تامین کنندگان بالقوه است. یافتن تامین کنندگان کفش در ویتنام را می توان از طریق تحقیق آنلاین (در وب سایت هایی مانند علی بابا و منابع جهانی ویتنام)، شرکت در نمایشگاه های تجاری و رویدادهای صنعتی، درخواست از سایر مشاغل برای توصیه ها، یا تماس با اتاق های بازرگانی و انجمن های تجاری محلی انجام داد. هنگام تحقیق در مورد تامین کنندگان بالقوه، به تجربه، کیفیت محصول و خدمات مشتری توجه کنید. همه اینها فاکتورهای مهمی هستند که باید هنگام انتخاب یک تامین کننده کفش در نظر بگیرید.
  3. مقایسه قیمت ها و شرایط: هنگامی که چند تامین کننده بالقوه را پیدا کردید، زمان مقایسه قیمت ها و شرایط فرا رسیده است. قبل از امضای قرارداد، مطمئن شوید که شرایط هر قرارداد را درک کرده اید. به قیمت هر واحد و همچنین حداقل نیازهای سفارش، زمان تحویل و هزینه های تدارکات توجه کنید. همچنین، در صورت سفارش عمده، از وجود تخفیف در نظر بگیرید.
  4. از کارخانه دیدن کنید. همیشه اکیداً توصیه می‌شود که قبل از تجارت با تأمین‌کننده، از کارخانه دیدن کنید تا مطمئن شوید که تأمین‌کننده وجود دارد و کلاهبردار نیست. بازدید همچنین اطمینان حاصل می کند که آنها تجهیزات، ظرفیت و تجربه صنعتی مناسب برای محصول شما دارند. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که تامین کننده به حقوق انسانی و کار و همچنین مقررات محلی احترام می گذارد. اگر خودتان نمی توانید از تامین کننده بازدید کنید، یک شرکت شخص ثالث می تواند کارخانه را برای شما حسابرسی کند. ممیزی کیفیت تامین کننده یکی از راه حل های پیشنهادی است. این ممیزی به ارزیابی مشروع بودن یک فروشنده بالقوه قبل از تشکیل یک مشارکت کمک می کند، سطح ریسک را تعیین می کند و یک نمای کلی از شرایط آن ارائه می دهد.