مهندسی ویژن میکروسکوپ استریو نسل سوم Mantis را راه اندازی کرد

(Vision Engineering: New Milford, CT) — Vision Engineering، ارائه‌دهنده پیشرو در جهان در زمینه راه‌حل‌های نوآورانه بازرسی، اندازه‌شناسی و تجسم سه بعدی دیجیتال، راه‌اندازی نسل سوم میکروسکوپ‌های استریو نوری ارگونومیک را اعلام کرد.

Mantis 3rd Gen هم اکنون برای خرید مستقیم از Vision Engineering یا از طریق شبکه ای از توزیع کنندگان مجاز در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید

Mantis PIXO یک دوربین بهبودیافته و با وضوح بالاتر برای ضبط تصویر و فیلم ارائه می دهد. این سیستم همچنین دارای گزینه ای برای تغییر بین نور سفید و نور UV با استفاده از یک سوئیچ است.

Mantis 3rd Gen با گزینه‌های پایه و لوازم جانبی جدید برای انعطاف‌پذیری، ثبات بیشتر و کاهش ردپای در ایستگاه کاری ارائه می‌شود.

Mantis برای مهندسی دقیق، مهندسی الکترونیک، ساخت دستگاه‌های پزشکی و طیف گسترده‌ای از کاربردها طراحی شده است که به تصاویر با کیفیت بالا و ارگونومی برتر نیاز دارند. Mantis در ده ها هزار سایت تحقیق و توسعه، تولید و تحلیل در سراسر جهان استفاده می شود.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/vision-engineering-launches-third-generation-mantis-stereo-microscope-062623 نوآوری

مهندسی ویژن میکروسکوپ استریو نسل سوم Mantis را راه اندازی کرد

محدوده جدید با جدیدترین اپتیک، دوربین های دیجیتال و نور LED کاملا قابل تنظیم

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

Mantis PIXO، Mantis ERGO و Mantis IOTA دارای فواصل کاری طولانی هستند که برای لحیم کاری، دوباره کاری و کارهای دستکاری در صورت نیاز به ابزار مورد نیاز است. سیستم‌های جدید با فناوری منحصربه‌فرد بدون چشمی مهندسی ویژن طراحی شده‌اند تا تصویر استریو نوری بزرگ و باکیفیتی را ارائه دهند و مشاهده آن را راحت‌تر و راحت‌تر از میکروسکوپ‌های سنتی می‌سازند. مانند نسل های قبل، Mantis 3rd Gen در ایالات متحده تولید می شود

ریچارد ناگل، معاون فروش و بازاریابی ویژن در آمریکا می‌گوید: «در 28 سال گذشته، آخوندک ثابت کرده است که یک راه‌حل ایده‌آل برای هر کسی که نیاز به انجام کار دقیق با اجسام کوچک دارد. ما به مشتریان خود گوش داده‌ایم و بسیاری از ویژگی‌های درخواستی آن‌ها را در Mantis 3rd Gen گنجانده‌ایم. محدوده جدید بر اساس محصول شاخص ما است و میکروسکوپ استریو ارگونومیک بهبود یافته‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد که با کیفیتی طراحی شده است که کاربران از برند مهندسی ویژن انتظار دارند. “

محدوده جدید Mantis (PIXO، ERGO، و IOTA) دارای فناوری ارگونومیک ثبت شده Vision Engineering – همراه با آخرین پیشرفت‌ها در اپتیک، دوربین‌های دیجیتال، و نور LED کاملاً قابل تنظیم است که Mantis را در پیشتاز تصویربرداری استریو نگه می‌دارد.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

ویژگی های جدید عبارتند از:
• اپتیک بهبود یافته برای هماهنگی دست/چشم و درک عالی عمق
• یک برجک سه حالته برای قرار دادن سه هدف از 3x تا 15x
• معرفی یک لنز 8 برابری با فاصله کاری فوق العاده طولانی
• پنج گزینه مختلف روشنایی، انعطاف پذیری را برای بهینه سازی نور برای مشاهده تصویر عالی فراهم می کند