تعریف TQM را شرح می دهد

برای ارزیابی فرهنگ کیفیت شرکت باید 7 سوال بپرسیم:

2- تا چه حد با تاکید شرکت بر کیفیت آشنا هستید؟

همه کارکنان مسئول بهبود مستمر هستند. مدیریت باعث بهبود فرآیند می شود. نتیجه نهایی رضایت مشتری است.

این یک رویکرد سیستماتیک برای دستیابی به چشم انداز، ماموریت و اهداف سازمان شما است. اینها به صورت ارگانیک اتفاق نمی افتد. سازمان شما باید برای دستیابی به اینها برنامه ای ایجاد و دنبال کند. این برنامه باید توسط همه کارکنان دنبال شود. در یک شرکت ISO 9001 بسیاری از برنامه ریزی ها در طول بررسی مدیریت کیفیت انجام می شود.

فیلم آموزشی SPC

تعریف مشکلات TQM

مدیریت کارکنان را به خاطر اشتباه تنبیه نمی کند. آنها متوجه می شوند که مردم اشتباه می کنند و به کارکنان یاد می دهند که از اشتباهات خود درس بگیرند. مدیریت هم از اشتباه درس می گیرد! مدیریت ارشد سیستم ها را برای حذف اشتباهات آینده بهبود می بخشد.


مشارکت کل کارکنان

PDCA کامل

برنامه ریزی استراتژیک

5- بخش خود را در ارائه خدمات و خروجی با کیفیت چگونه ارزیابی می کنید؟

1- تشکیل تیم

1- تا چه حد احساس می کنید که نقش خود را در ارائه کیفیت خوب درک می کنید؟

4- مذاکره

مدیریت به کارکنان خود برای تصمیم گیری قدرت می دهد.

کارکنان اعتماد متقابل، انصاف، قابل اعتماد بودن و حمایت را از یکدیگر نشان می دهند. کارمندان با صراحت و رهایی از ترس کار می کنند. همه کارکنان تلاش خود را بر روی بهبود متمرکز می کنند.

مدیریت سیستم های کاری با کارایی بالا را برای پیشبرد بهبود مستمر ارائه می دهد. این سیستم ها شامل متمرکز کردن جمع آوری داده ها و انتخاب صحیح بر روی آن داده ها است.

تمرکز بر مشتری

4- تا چه حد می دانید که چگونه کیفیت را در بخش خود اندازه گیری کنید؟

SPC را در یک ساعت یاد بگیرید. کارمندان خود را آموزش دهید. فرآیندها و محصولات خود را بهبود بخشید. از ایرادات جلوگیری کنید و در هزینه شرکت خود صرفه جویی کنید.

تعریف TQM بر این واقعیت استوار است که هفت جزء اصلی باید در شالوده سازمان شما مستقر باشند. به منظور ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریان خود، تلاش خود را بر روی این مؤلفه ها متمرکز کنید.

  1. سازمان
  2. مشارکت کل کارکنان
  3. مشتری مداری
  4. سیستم های یکپارچه
  5. برنامه ریزی استراتژیک
  6. بهبود فرایند
  7. ارتباط

سازمان

سیستم های یکپارچه ارتباط سالم بین همه کارکنان را تضمین می کند. تعریف TQM به سیستم های یکپارچه بستگی دارد. را استاندارد ISO 9001 نیاز به یکپارچه شدن سیستم ها دارد و نیاز به نمودار تعامل دارد.

مهارت هایی که برای هدایت طرح تاثیر TQM باید بدانید:

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/definition-of-TQM.html

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

3- تا چه حد با این جمله موافق هستید که “عمل و نگرش مدیرم مرا متقاعد می کند که کیفیت مهم است”

5- حل تعارض.


درباره TQM چه می دانید؟

برنامه ریزی استراتژیک بر نیازهای مشتری متمرکز است. مدیریت ارشد هدایت می کند اهداف کیفیت، استراتژی ها و برنامه ها. همه مدیریت ها اقدامات را هدایت می کنند و نه فقط متخصصان تضمین کیفیت


بهبود فرایند

برای هر سوال یکی را انتخاب کنید. سپس می توانید نتیجه کلی فرهنگ کیفیت شرکت خود را ببینید.

برای سؤالات بالا، 4 انتخاب شما: بالا

  • در حد متوسط
  • کم
  • اصلا

موانع اجرای TQM چیست؟

  • عدم تعهد مدیریت
  • فرهنگ شرکت نمی تواند تغییر کند
  • برنامه ها به خوبی اندیشیده نشده اند.
  • تکنیک های اندازه گیری ضعیف
  • عدم کار گروهی
  • روی سود کوتاه مدت تمرکز کنید
  • گردش مالی بالای کارمندان
  • عدم آموزش. هیچ کس برای هدایت شرکت در طول فرآیند
  • مدیریت به موفقیت پاداش نمی دهد
  • کارمندان از از دست دادن شغل خود می ترسند.

تأثیر مدیریت کیفیت جامع

پیشرفت مداوم برای تعریف TQM اساسی است و باید بخشی از خط مشی کیفیت شما باشد.

ارتباطات

برای دیدن نظرات و پاسخ دادن روی لینک های زیر کلیک کنید.



راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

ارتباط موثر باعث ایجاد انگیزه در کارکنان، حفظ روحیه و تضمین تغییرات کنترل شده شایسته می شود. تمام عناصر فوق باید از طریق آموزش موثر به همه کارکنان منتقل شود.

دستیابی به مدیریت کیفیت جامع ممکن است دشوار باشد. قبل از اجرای یک برنامه TQM یک شرکت باید آن را درک کند

  • او یک فاز نیست دائمی است
  • اگر شکست بخورید، می تواند آسیب طولانی مدت به روحیه کارکنان داشته باشد
  • ممکن است تا 5 سال طول بکشد تا به طور کامل به یک شرکت TQM تبدیل شوید.
  • این امر مستلزم همکاری و تعهد کامل همه مدیران است. این شامل از مالک تا همه مدیران خط می شود
  • این هست یک تغییر فرهنگ. روش های قدیمی مدیریت از بین می رود

TQM مخفف “مدیریت کیفیت جامع” است. یک سازمان از TQM به عنوان یک رویکرد بلند مدت برای دستیابی به رضایت مشتری استفاده می کند. مدیریت کیفیت جامع همه کارکنان سازمان را برای بهبود محصولات، فرآیندها و خدمات می طلبد. همه کارکنان، صرف نظر از هر نقشی، مسئول کیفیت و تضمین کیفیت هستند. وقتی به درستی انجام شود، کل فرهنگ کسب و کار TQM است.

7- آیا در 12 ماه گذشته در یک حلقه کیفیت یا تیم بهبود کیفیت کار کرده اید؟

مدیریت محیطی را ایجاد می کند که در آن ترس وجود نداشته باشد. مدیریت می خواهد در مورد مشکلات بشنود و مشکلات را حل کند. وقتی مشکلاتی وجود دارد، هیچ کس به پیام رسان شلیک نمی کند.

با به کارگیری اصول TQM و استقرار سیستم های ISO 9001، ISO 9001 گواهینامه به راحتی به دست می آید.

6- به نظر شما تا چه حد به آن دست یافتید؟ اهداف کیفیت بر ارزیابی عملکرد شما تأثیر می گذارد؟

سیستم ها به یکدیگر مرتبط هستند. محصول بدون سیستم های پشتیبانی تولید نمی شود. این سیستم ها شامل اداری و تولیدی است. نگاهی به نمودار تعامل فرآیند برای روشن شدن در این مورد

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

تعریف TQM اصطلاحی است که توسط فرماندهی سیستم های هوایی ناف ایالات متحده ایجاد شده است که رویکرد مدیریت ژاپنی آنها را برای بهبود کیفیت توصیف می کند.

2- مدیریت تغییر.

کیفیت توسط مشتری تعریف می شود. مشتری همیشه شما را هدایت می کند پیشرفت مداوم تلاش ها. برای ارضای نیازهای مشتری، کیفیت در فرآیند طراحی و توسعه گنجانده شده است. اگر محصول نیاز مشتری را برآورده نکند، مشتری آن را خریداری نخواهد کرد.


سیستم های یکپارچه

کارمندان با هم کار می کنند برای دستیابی به اهداف سازمان این برای تعریف TQM حیاتی است. این تعهد تنها در صورتی می تواند اتفاق بیفتد که ترس از محل کار حذف شده باشد.



تعریف TQM این است که کارکنان یک سازمان نظرات، باورها و شیوه های مربوط به کیفیت را حفظ می کنند. برای تأثیرگذاری بر کارکنان برای تغییر، باید فرهنگ کیفیت فعلی شرکت را درک کنیم (ارزیابی کنیم). مدیریت برای ارزیابی فرهنگ کیفیت از پرسشنامه ها و گروه های متمرکز استفاده می کند.

آیا تجربه (خوب یا بد) با TQM دارید؟ یا یک سوال در مورد TQM؟ اگر سوالی است، لطفاً پاسخ / نظرات خود را نیز با ما در میان بگذارید.

نظرات دیگر بازدیدکنندگان TQM

3- انگیزه و نفوذ.