آموزش رهبری راپورت

3) در صورت امکان لیست شرکت کنندگان را قبل از رویداد دریافت کنید؟ فهرست را مرور کنید و افراد یا شرکت‌هایی را که به آنها علاقه دارید، چه به‌عنوان مشتری یا تامین‌کننده علامت بزنید.

پیگیری است برای آموزش رهبری ارتباط مهم است و قبل از انجام آن… به سازماندهی کمک می کند… و این چیزی است که این تکنیک به آن کمک می کند – نمی توانم به خاطر بیاورم چه کسی در مورد آن به من گفته است – اما واقعاً خوب کار می کند.

نکاتی را برای سخنرانی عمومی کشف کنید. با کتاب الکترونیکی رایگان ما، آماده سازی، ارائه، ارائه فروش، گفتگوهای تیمی و نکات کلی ارتباطی را بیاموزید.


راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

اگر متوجه شدید که در حال صحبت با یک مخاطب تجاری هستید که به (خدمات/محصول شما) نیاز دارد، واقعاً ممنون می‌شوم اگر لطف کنید و ذکر کنید که من این محصولات خدماتی را ارائه می‌دهم.

4) زود رسیدن. خوشامدگویی به افراد هنگام ورود و پیوستن آنها به شما بسیار ساده تر از این است که دیرتر وارد شوید و سپس سعی کنید به مکالماتی که قبلاً شروع شده است وارد شوید.

البته اگر فکر می کنید مفید است، این پیشنهاد نیز در دسترس شماست.

مدیر 8D

بعد از جلسه

گناهکار، یعنی تا زمانی که این ترفند ساده، گوش دادن فعال را پیدا کردم، که توصیف بسیار خوبی است.

PDCA کامل

2) با کارت هایی که مرتب کرده اید اقدام کنید:

2) هدف شما از حضور چیست؟ آیا می خواهید 3 مخاطب تجاری جدید پیدا کنید که بتوانید آنها را برای فروش پرورش دهید؟ یا آیا برای یک محصول یا خدمات خاص به تامین کننده جدیدی نیاز دارید؟

در جلسه

(در صورت لزوم، آنچه را که ارائه می‌دهید واجد شرایط باشید) من متشکرم که ارزیابی اینکه آیا محصول خدمات من برای آنها مناسب است یا خیر، همیشه آسان نیست، بنابراین من یک بحث یک ساعته رایگان برای بررسی آنها ارائه می‌کنم (هر چه باشد)
AREA IS PROPRIATE است) و پیشنهاداتی را ارائه دهید که ممکن است مفید باشد. پذیرفتن این پیشنهاد آنها را تحت هیچ تعهدی قرار نمی دهد (غیر از اینکه ممکن است مانند شما درباره من به دیگران بگویید).

شبکه سازی در مورد ایجاد روابط است، بنابراین در نظر بگیرید که چگونه می توانید به افرادی که ملاقات می کنید کمک کنید – و این همیشه به معنای فروش چیزی به او (یا او) نیست. به این فکر کنید که می توانید او را به چه کسی معرفی کنید. افرادی که به خدمات یا محصولات او نیاز دارند یا می توانند چیزی را که او ابراز علاقه کرده است ارائه دهند که شما قادر به ارائه آن نیستید.

سرماخوردگی: دلیلی برای نگه داشتن این کارت ویزیت وجود ندارد – پس آنها را دور بریزید.

داغ: اینها افرادی هستند که قرار داده اید با آنها تماس بگیرید، یا به این دلیل که آنها اطلاعاتی از شما می خواهند یا به کسی فکر کرده اید که می توانید با آنها در تماس باشید یا به چیزی از آنها نیاز دارید. برای آموزش رهبری ارتباط، آنها افرادی هستند که احتمالاً بیشتر مشتاق ایجاد یک رابطه تجاری با آنها هستید.

8) برای آموزش رهبری ارتباط، کارت ویزیت افرادی را که می خواهید با آنها رابطه ایجاد کنید جمع آوری کنید. بالقوه یا تامین کننده روی کارت‌ها یادداشت کنید: نام جلسه یا رویداد، تاریخ و محل برگزاری، هر نظر دیگری که می‌تواند مفید باشد، و اگر روی کارت مشخص نیست، تجارت او چیست.

حالا بیایید آن را برگردانیم و بگوییم این شما هستید که همیشه موفق می شوید افراد و نام آنها را به خاطر بسپارید. آیا فکر می کنید آنها ممکن است علاقه بیشتری به تجارت با شما داشته باشند؟ یا توصیه شما را به همکاران تجاری خود که به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید؟

به یاد آوردن افراد آسان تر



اسلاید کسب و کار گوش دادن فعال آموزش رهبری راپورت

شاید مثل من، شما مقصر هستید که جملات مردم را برای آنها تمام می کنید؟ مدتی طول کشید تا آن یکی را متوقف کنم، می توانم به شما بگویم! مخصوصاً در مورد افرادی که در مکالمه خود دقیق تر بودند و برای اتمام یک جمله وقت می گذاشتند، ممکن است برای من عذاب آور باشد.

گرم: اینها افرادی هستند که فکر می کنید می توانید در آینده با آنها تجارت کنید، چه بفروشید و چه بخرید. اما دلیل محکمی برای تماس فوری با آنها ندارید.

آشنا بنظر رسیدن؟

3) به پیشرفتی که در ارتباط با مخاطبینی که تصمیم به حفظ جزئیات آنها دارید، دقت کنید… نموداری ایجاد کنید که نشان می دهد چگونه رابطه را توسعه می دهید.

نامه پیگیری

مشکل برای اکثر آنها این بود که من سرنخی نداشتم که چه کسی آن را به من داده است (اسم ها واقعاً معنی خاصی نداشتند) یا شرکت چه کاری انجام می داد (من در آن زمان در یادداشت برداری روی کارت ها مهارت نداشتم. یا ).

یاد آوردن جمع آوری کارت مهم تر است به جای اینکه مال خودت را بدهی وقتی کارت جمع می کنید، کنترل خود را حفظ می کنید زیرا می توانید تماس بعدی را برقرار کنید. اگر کارت خود را بدهید، باید منتظر بمانید تا طرف مقابل با شما تماس بگیرد – و این ممکن است هرگز اتفاق نیفتد.

این چیزی است که شما انجام می دهید…

یا اگر حرفتان را قطع نکنید، شاید به محض اینکه آنها برای نفس کشیدن متوقف می شوند، مشغول فکر کردن در مورد چیزی هستید که قرار است بگویید. بله، مقصر آن هم بودم!

1) قبل از حضور آماده شوید. آیا این جلسه برای شما مناسب است؟ آیا افرادی که در آن شرکت می کنند، یا مشتریان بالقوه شما خواهند بود یا تامین کنندگان هدف؟

نام عزیز

از آنجایی که به مجالس زیادی رفتم، به زودی انبوهی از کارت‌های ویزیت درست کردم – آیا این کار را می‌کنید؟

نرم افزار 8D Manager با تولید کننده گزارش 8D، 9D، 5Y و 4M. نرم افزار اقدام اصلاحی شما برای مدیریت، اندازه گیری و گزارش مسائل.

برای جلسات گروهی عالی است. ارائه ها؛ جلسات 1 به 1؛ در واقع، اصلاً هر مکالمه ای.

حس فوق العاده ای دارد، نه؟ و، صادق باشید، نسبتا چاپلوس نیز. و به همین دلیل احتمالاً با آنها ارتباط بیشتری دارید.

داغ: با هر فرد تماس بگیرید و برای صرف قهوه یا یک جلسه رسمی تر ملاقات کنید. یا اطلاعاتی را که او از شما درخواست کرده است، در میان بگذارید. یا اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها بخواهید. به یاد داشته باشید، اگر اطلاعاتی را ارائه می دهید، تحویل شخصی تأثیر خوبی بر جای می گذارد.

در سال‌های اولیه کسب‌وکار، در جلسات یا رویدادهای کاری شرکت می‌کردم و با خوشحالی کارت‌های ویزیتی را که در حال توزیع بود جمع می‌کردم. وقتی به دفتر برگشتم، چند نفر را پیگیری می‌کردم، که به طور خاص با آنها صحبت کرده بودم، اما بقیه کارت‌ها به یک طرف گذاشته شدند.

وقتی به کسی معرفی می‌شوید، مطمئن شوید که نام او را به وضوح می‌شنوید. آموزش رهبری راپورت به یادآوری افراد کمک می کند.

  • نام را تکرار کنید و بپرسید که آیا آن را درست متوجه شده اید یا خیر.
  • اگر غیرعادی است املا را با آنها بررسی کنید… آنها از اینکه شما آنها را به اندازه کافی مهم می دانید که زحمت بکشند، تملق خواهند گرفت.
  • این نام را حداقل دو بار و در سکوت در ذهن خود تکرار کنید تا شانس بیشتری برای به خاطر سپردن آن داشته باشید.
  • سوال بپرس و گوش کن

آموزش رهبری و گوش دادن فعال

ملاقات با شما در جلسه (تاریخ جلسه) (تاریخ جلسه) خوشحالم (تاریخ جلسه). امیدوارم برای شما موفقیت آمیز بوده باشد.

در اینجا 8 قانون آموزش رهبری ارتباط برای ایجاد ارتباط در جلسات شبکه تجاری شما وجود دارد…

هنگامی که به آموزش رهبری ارتباط فکر می کنیم، اکثر مردم وقتی این سوال را می پرسند، پاسخ می دهند: “برای ملاقات با افرادی که احتمالاً می توانم با آنها تجارت کنم.” و با این حال اغلب این افراد تجاری قبل از جلسه آماده نمی شوند یا از خود جلسه نهایت استفاده را نمی برند.

با احترام




  • نکاتی را برای سخنرانی عمومی کشف کنید.  با کتاب الکترونیکی رایگان ما، آماده سازی، ارائه، ارائه فروش، گفتگوهای تیمی و نکات کلی ارتباطی را بیاموزید.

    نکاتی برای سخنرانی عمومی

    راستی – چون این روزها همه از ایمیل استفاده می کنند، اگر نامه ای کتبی شخصی بفرستید واقعاً متمایز خواهید شد. به علاوه لازم نیست نگران این باشید که آیا ایمیل شما از طریق سیستم فیلتر هرزنامه آنها دریافت می شود یا خیر.

    آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

    1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
    2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/rapport-leadership-training.html

1) کارت های خود را مرتب کنید و به 3 انبوه مجزا تقسیم کنید. گرم، گرم و سرد…

سرماخوردگی: اینها افرادی هستند که هیچ ارتباط مستقیمی با آنچه شما ارائه می دهید ندارند. نمی توانید خدمات یا محصول مورد نیاز خود را ارائه دهید و به راحتی کسی را که بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید به خاطر نیاورید.

آموزش رهبری راپورت شامل به خاطر سپردن افراد و درگیر شدن در گوش دادن فعال است.

آیا در جلسات شبکه های تجاری شرکت می کنید؟ آره؟ چرا?

قبل از جلسه

5) تا جایی که می توانید درباره افرادی که ملاقات می کنید بیشتر بیاموزید. دریابید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا افراد بالقوه را پیدا کنند (شما احساس قدردانی ایجاد می کنید و آنها تلاش بیشتری برای یافتن مخاطبین برای شما انجام می دهند). بپرسید “مشتری ایده آل شما کیست؟” درباره او (یا او) سؤال بپرسید؛ علایق او؛ او چه مدت در آن تجارت بوده است. بزرگترین چالش او چیست و به طور فعال

به پاسخ او گوش دهید گوش دادن فعال کلید آموزش رهبری ارتباط است.

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

۷) افرادی را که در جلسه ملاقات کرده اید به دیگرانی که می شناسید معرفی کنید. ملاقات با افرادی را که نمی شناسند برای آنها آسان تر کنید… دوباره از شما قدردانی می کنند و با شما گرم می شوند. و البته، طرف مقابل نیز به خاطر توجه شما به شما احترام می گذارد.

چند وقت یکبار در حالی که کسی صحبت می کند در ذهن خود منحرف شده اید؟

هر آنچه را که طرف مقابل می‌گوید، در درون خود تکرار کنید. من فکر می کنم از سود غیرمنتظره ای که به دست می آورید شگفت زده خواهید شد. اینجا 7 است:

  1. شما هیچ چیز مهمی را که گفته می شود از دست ندهید.
  2. شما ارتباطات را بهتر درک می کنید.
  3. شما این تصور را ایجاد می کنید که به آنچه طرف مقابل باید بگوید بسیار علاقه مند هستید (خوب، شما هستید، شما نیستید؟)
  4. پاسخ شما، که تا زمانی که طرف مقابل صحبت خود را به پایان نرساند، در موقعیتی قرار نخواهید داشت که به دلیل مکث جزئی، قابل توجه و مرتبط به نظر می رسد.
  5. پاسخ شما مناسب تر است زیرا قسمت قبلی گفتگو را کاملاً درک کرده اید.
  6. شما با قطع صحبت های طرف مقابل او را آزار نمی دهید،و بزرگترین امتیاز…
  7. می‌توانید مکالمه و جزئیات مهم را در زمانی که نیاز داشته باشید، با وضوح بیشتری به خاطر بیاورید.

6) هنگام ملاقات با سایر افراد تجاری از خود بپرسید: “آیا کسی را می شناسم که برای این شخص، به عنوان مشتری یا تامین کننده، مخاطب مفیدی باشد؟”
وقتی سوالی از شما پرسیده می شود، مثلاً «چه کار می کنی؟» پاسخی موجز، اما ترجیحاً جذاب داشته باشید. به ارائه کامل راه ندهید. از سخنرانی آسانسور خود استفاده کنید.

گرم: برای آموزش رهبری ارتباط، یک نامه یا ایمیل برای هر فرد بنویسید و به او یادآوری کنید که کجا ملاقات کرده اید و در مورد چه چیزی صحبت کرده اید (در واقع چیزی که آنها در مورد آن صحبت کرده اند بهتر است). مطمئن شوید که پیام شما درباره او صحبت می کند و اگر به آنچه ارائه می دهید اشاره می کنید، مطمئن شوید که از دیدگاه آنها می نویسید و مزایای خدمات یا محصول شما را برجسته می کند. برای مثال زیر را ببینید.

به هر حال، ایده خوبی است که این تکنیک های آموزش رهبری ارتباطی را به صورت خصوصی یا با گروهی از دوستان یا همکاران تجاری قبل از «زندگی» تمرین کنید. اگر با نگاهی براق در چشمان خود به او خیره شوید، برای طرف مقابل کمی نگران کننده خواهد بود. و مطمئناً اگر لب های خود را در حین تکرار کلمات آنها در داخل تکان دهید، متملق نخواهند شد!

شرکت در جلسات کاری

برای آموزش رهبری ارتباط، چالش همه ما این است که افکار خود را ساکت کنیم یا نادیده بگیریم. مخصوصاً وقتی دیگران در حال صحبت هستند.

چه احساسی دارید وقتی با شخصی ملاقات می کنید، شاید یک فرد تجاری، که قبلاً فقط یک بار در ملاقات دیده اید … و او شما و نام شما را به خاطر می آورد؟

شما به آن اشاره کردید (بیانیه مختصری از آنچه در مورد محصول / خدماتی که ارائه می دهند به شما گفتند) که برای من بسیار جالب بود. من کارت ویزیت شما را دارم، بنابراین در صورت برخورد با کسی که به دنبال آن باشد مطمئناً شما را در نظر خواهم داشت (محصول / خدمات شرکت آنها)

ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

شما یک جلسه شبکه تجاری موفق داشته اید. ده ها، شاید بیشتر، کارت ویزیت جمع آوری کرده اید. یادت افتاد که روی کارت ها یادداشت کنی تا در مورد شخصی که ملاقات کردی بهت یادآوری کنی. حالا برای آموزش رهبری ارتباطی بعدی چه می شود؟

من مطمئن هستم که در رویدادهای تجاری دیگر ملاقات خواهیم کرد و مشتاقانه منتظر صحبت مجدد با شما هستم.