به حداکثر رساندن بهره وری کار هیبریدی | خلاصه کیفیت

نکته مهم این است که این مطالعه همچنین نشان داد که مدیران خط به احتمال زیاد کار انعطاف پذیر را به عنوان ابزاری برای افزایش عملکرد (71.2٪) نسبت به مدیریت ارشد (65.6٪) می بینند. این ارقام اهمیت آموزش مدیریت ارشد را در مورد مزایای کار انعطاف پذیر و تأثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان نشان می دهد.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/lean-article/maximizing-hybrid-work-productivity-062223.html

تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1392 – 12:03

برخی ممکن است بگویند ساده است: فقط اجازه دهید کارمندان درجه یک و سرپرستان فوری آنها خودشان آن را بفهمند. با این حال، پس از کمک به 21 سازمان ترتیبات کاری ترکیبی موفق و نوشتن الف کتاب پرفروش در مورد این موضوع، تجربه من نشان می دهد که کارمندان اغلب در به حداکثر رساندن بهره وری خود شکست می خورند.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

رفت و آمدهای کاری شادی کارکنان را تضعیف می کند و بهره وری آنها را کاهش می دهد. علاوه بر این، کارمندان با کمال میل بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف فقدان رفت و آمد در شغل اصلی خود می کنند. بنابراین، برای به حداکثر رساندن بهره‌وری کارکنان ترکیبی، هر فعالیت مبتنی بر دفتر باید بر بار اساسی رفت‌وآمد بیشتر باشد. علاوه بر این، اکثریت بزرگی از فعالیت‌هایی که کارمندان ترکیبی انجام می‌دهند بهتر است در خانه انجام شوند، مانند کارهای فردی متمرکز، ارتباطات ناهمزمان و جلسات ویدیویی. یعنی بیشتر ترکیبی کارمندان باید اکثریت قابل توجهی از زمان خود را صرف کار از راه دور کنند.