اسکن لیزری سه بعدی امکان بازبینی مجسمه Freedman 1863 را فراهم می کند.

تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1392 – 12:02

NVision با نظارت متصدیان و محافظان کارتر، مجسمه را با استفاده از یک اسکنر دستی اسکن کرد، یک دستگاه اسکن لیزری قابل حمل که قادر به ثبت دقیق هندسه سه بعدی از اجسام تقریباً هر اندازه یا شکل با جزئیات دقیق است. اسکن در کمتر از نیم روز کامل شد. آدلر می‌گوید: «تیم NVision برای اطمینان از اینکه هر کسری از اینچ اندازه‌گیری می‌شود و همچنین آسیبی به مجسمه ما نمی‌رسد، بسیار پیچیده بود.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

«در آماده‌سازی برای نمایشگاه فعلی «رهایی: پروژه ناتمام رهایی»، ما می‌خواستیم آزادگان مگی آدلر، متصدی نقاشی، مجسمه‌سازی و آثار روی کاغذ در Carter توضیح می‌دهد تا هنرمندان زنده را برای خلق آثار خود الهام بخشد. برای این منظور، ما از هفت هنرمند سیاهپوست نوظهور و میانسال دعوت کردیم تا به برخی از مسائل موجود در کار وارد واکنش نشان دهند و با آنها درگیر شوند. هنرمندان تشویق شدند تا مجسمه وارد را از دریچه های زندگی خود کشف کنند و بیانیه هنری مربوطه را تولید کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مهندسی و اندازه گیری سه بعدی NVision، به این شرکت مراجعه کنید سایت اینترنتی.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-article/3d-laser-scanning-enables-unique-reimagining-1863-freedman-070323.html

این یک چالش بزرگ را ارائه کرد. روش‌های ریخته‌گری سنتی، مانند روش‌هایی که وارد برای کپی کردن مجسمه‌هایش می‌کرد، رد شد، زیرا ایجاد قالب می‌تواند ظاهر ریخته‌گری برنز را به خطر بیندازد و همچنین خطر آسیب‌دیدگی تصادفی آن را در این فرآیند به دنبال داشته باشد. و هیچ شکلی از اندازه‌گیری دستی نمی‌توانست هندسه سطح پیچیده و ویژگی بیانی مجسمه را به دقت ثبت کند.


هیو هیدن (متولد 1983) رویای آمریکایی، 2023، پلاستیک، توسط هنرمند، هیو هیدن

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

Uاسکن لیزری سه بعدی از NVision یک “همکاری” قابل توجه بین دو مجسمه ساز را که 160 سال از همدیگر جدا شده بودند را امکان پذیر کرد. اسکن دقیق شرکت ساوت لیک، تگزاس، به هنرمند هیو هیدن اجازه داد تا نسخه جدید و چاپ سه بعدی مجسمه پیشگامانه جان کوئینسی آدامز وارد را خلق کند. آزادگان با استفاده از یک کپی دیجیتالی از بازیگران برنزی نسخه اصلی وارد در سال 1863. اسکن های NVision یک فایل طراحی سه بعدی با کمک کامپیوتر (CAD) از هندسه سطح بسیار دقیق مجسمه را به هیدن ارائه کرد، که او سپس آن را به صورت دیجیتالی برای ایجاد یک فایل بازسازی کرد. آزاده برای قرن 21

مجسمه وارد ادای احترام به آزادی بود که از اعلامیه رهایی رئیس جمهور آبراهام لینکلن الهام گرفته بود. این اثر از نظر سبکی در قرن نوزدهم پیشرو بود. جدا از تصورات متعارف آفریقایی‌تبارها به‌عنوان ناتوان، یک چهره کلاسیک آفریقایی-آمریکایی را نه در حالت انقیاد، بلکه در آستانه آزادی، نشان می‌دهد که زنجیر بردگی او شکسته شده است. در حالی که جنگ داخلی هنوز بیداد می کرد، وضعیت نامشخص رهایی کامل در آن زمان با وجود غل و زنجیرهایی که روی مچ دست مرد باقی می ماند منعکس می شود.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

اسکنر دستی مورد استفاده NVision می‌تواند 60000 اندازه‌گیری فضایی مجزا در ثانیه را با دقت +– 0.025 میلی‌متر یا 25 میکرون، که +/– یک هزارم اینچ است، ثبت کند. (برای مقایسه، ضخامت موی انسان حدود 70 میکرون است.) این اسکنر را به وسیله ای ایده آل برای جمع آوری داده ها در مورد هندسه پیچیده هنر مجسمه سازی تبدیل می کند.