اعتبارسنجی نانوذرات برای استانداردهای کالیبراسیون

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/validating-nanoparticles-calibration-standards-071923.htmlبنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.


تصویر سیم کارت با وضوح فوق العاده CPN با ویژگی های طیفی مختلف

تاثیر

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ – ۱۱:۵۹

(آزمایشگاه ملی فیزیکی: تدینگتون، میدلسکس، انگلستان) – ریزذرات فلورسنت و نانوذرات، که به طور گسترده به عنوان برچسب های مولکولی استفاده می شوند، همچنین کالیبره های موثر در میکروسکوپ فلورسانس هستند. آنها می توانند از طیف وسیعی از مواد ساخته شوند و در اندازه ها، اشکال (به عنوان مثال، توخالی در مقابل پر شده)، و رنگ های مختلف وجود داشته باشند. ویژگی‌های پایدار آنها به ارزیابی ویژگی‌های کلیدی عملکرد ابزار در ماشین‌آلات و میکروسکوپ‌ها، مانند وضوح فضایی، تراز و پایداری کمک می‌کند. با این حال، از آنجایی که طیف وسیعی از میکروسکوپ‌ها و تکنیک‌های فلورسنت وجود دارد، تولید مواد استاندارد که به طور گسترده مناسب هستند می‌تواند چالش برانگیز باشد.

Stream Bio برای کمک به آزمایش CPN های خود با استفاده از طیف وسیعی از تکنیک های میکروسکوپ فلورسانس مانند میکروسکوپ اسکن لیزری کانفوکال (CLSM)، میکروسکوپ روشنایی ساختار یافته با وضوح فوق العاده (SIM) و میکروسکوپ ورق نوری (LSM) به NPL نزدیک شد. طیف وسیعی از CPN های Stream Bio، با ویژگی های طیفی مختلف، برای ارزیابی ویژگی های کلیدی آنها، از جمله روشنایی، پایداری نور، و یکنواختی تصویربرداری و مشخص شدند. داده ها برای ارزیابی مناسب بودن CPN های مختلف برای استفاده به عنوان ابزار کالیبراسیون، با نتایج در مقایسه با محصولات جایگزین در حال حاضر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

تصویربرداری کمی NPL از CPN های Stream Bio یکنواختی ذرات و سایر ویژگی های فیزیکی مانند عملکرد و پایداری را تأیید کرد. این کار به Stream Bio داده‌های کلیدی و پروتکل‌های آماده‌سازی نمونه دقیق را برای استفاده به‌عنوان کالیبرانت ارائه کرد. این کار از استفاده گسترده‌تر از CPN به عنوان استانداردهای کالیبراسیون میکروسکوپی و همچنین کمک به پیشرفت بیشتر محصول در کاربردهایی مانند برچسب‌گذاری ساختار سلولی پشتیبانی می‌کند.

آنچه مشتری می گوید

Stream Bio پروب‌های مولکولی تصویربرداری زیستی، نانوذرات پلیمری مزدوج (CPN) را برای کاربردهای مختلف از تحقیق و توسعه تا تحقیقات درمانی توسعه و تولید می‌کند. Stream Bio می خواست عملکرد و پایداری محصول خود را بهتر درک کند تا از اثبات مفهوم و رقابت در بازار اطمینان حاصل کند.

راه حل

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

درموت اوکالاگان، رئیس توسعه محصول Stream Bio می‌گوید: «NPL کار فوق‌العاده‌ای در تجزیه و تحلیل فرمول جدید نانوذرات پلیمری مزدوج (CPN) ما انجام داد. با دسترسی به طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌های تحلیلی، آن‌ها توانستند قابلیت‌های فوتونیک و تصویربرداری CPN‌ها را تأیید و کمیت کنند و مجموعه داده‌های بزرگی تولید کردند که ما توانستیم از آنها برای نمایش عملکرد برتر نانوذرات خود استفاده کنیم. تیم NPL بسیار حرفه ای بود، ما را در طول پروژه راهنمایی و پشتیبانی می کرد و داده های با کیفیت بالا را در مهلت های توافق شده تحویل می داد. بینش های به دست آمده از این پروژه به ما این امکان را می دهد که CPN های خود را بیشتر توسعه دهیم و ما مشتاقانه منتظر تعاملات بیشتر با گروه NPL هستیم.