افزایش ریسک ESG زنجیره تامین در بازارهای غربی

ایالات متحده کاهشی را در هر شاخص کار کلیدی نشان داد و به ویژه در شاخص کار اجباری طبقه‌بندی پرخطر را حفظ کرد.

می‌توانید نسخه‌ای از گزارش رتبه‌بندی ریسک ESG زنجیره تامین ۲۰۲۳ را دانلود کنید اینجا. برای اطلاعات بیشتر درباره ELEVATE، به آن مراجعه کنید سایت اینترنتی; می توانید درباره LRQA اطلاعات بیشتری کسب کنید اینجا.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

بریتانیا، آلمان، پرتغال و ایتالیا در حال حاضر به‌عنوان پرخطر از مهم‌ترین اشکال نقض ESG زنجیره تأمین رتبه‌بندی شده‌اند که نشان‌دهنده ریسک بالایی برای شاخص‌های کار زنجیره تأمین حیاتی است.

برای نقض زنجیره تامین ESG مرتبط با چندین مورد از مهم‌ترین اشکال نقض ESG – کار اجباری، کار کودک، آزادی انجمن‌ها، و نقض حقوق مربوط به دستمزد – بریتانیا، آلمان، پرتغال و ایتالیا اکنون به عنوان “پرخطر” رتبه‌بندی می‌شوند. همچنین. بریتانیا شاهد کاهش 58 درصدی شاخص کار اجباری خود در سال گذشته بود، که همزمان با استقبال این کشور از پناهندگان، به ویژه از اوکراین، که می‌توانند بیشتر مستعد کار اجباری باشند، بود.

گزارش «رده‌بندی ریسک‌های زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی زنجیره تأمین» نشان می‌دهد که بازارهای منابع غربی از طبقه‌بندی با ریسک پایین‌تر دور شده‌اند و کار اجباری به عنوان عامل اصلی افزایش ریسک شناسایی شده است. بریتانیا و ایالات متحده خطر بالاتری را برای تخلفات مهم می بینند – تا حدی به دلیل افزایش استثمار کارگران مهاجر خارجی.

او می‌گوید: «ارزیابی، نظارت و مدیریت ریسک زنجیره تأمین سیستماتیک و فعال باید در همه مکان‌های تأمین‌کننده اعمال شود تا از تأثیرات منفی تجاری و اختلال در تجارت جلوگیری شود».

(ELEVATE: هنگ کنگ) – گزارش ریسک دوسالانه ELEVATE، که داده‌های 20000 ممیزی تامین‌کننده جهانی را گردآوری می‌کند، نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کشورهای منبع در حال حاضر “خطر بالای” نقض ESG زنجیره تامین در نظر گرفته می‌شوند.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/management-news/supply-chain-esg-risk-surges-western-markets-070623.htmlاو می‌گوید: «برای ایجاد زنجیره‌های تأمین انعطاف‌پذیر، توانایی دیدن، مدیریت و کاهش قرار گرفتن در معرض خطر ضروری است». “از طریق برنامه های منبع یابی مسئولانه و داده های روشنگر، کسب و کارها می توانند با تامین کنندگانی شریک شوند که می توانند الزامات منبع یابی را که شامل عملکرد حیاتی ESG است، برآورده کنند.”

این گزارش که توسط متخصصان پایداری ELEVATE، یک شرکت LRQA منتشر شده است، مبتنی بر 20000 ممیزی جهانی تامین‌کننده است که سالانه انجام می‌شود، با بیش از 45 میلیون نقطه داده مشتق‌شده از بازدیدهای زمینی در راه‌حل تجزیه و تحلیل داده ELEVATE، EiQ.

داده‌ها نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کشورهای تأمین‌کننده در حال حاضر «پرخطر» در نظر گرفته می‌شوند، به این معنی که این کشور احتمال بیشتری دارد که رویدادهای مخاطره‌ای را تجربه کند که ناقض چارچوب‌های حاکمیتی ESG زنجیره تامین، از جمله قوانین محلی و بین‌المللی است. این موارد می تواند از یافتن شواهدی مبنی بر تخریب محیط زیست تا استفاده از کار کودکان را شامل شود.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

ایالت های تگزاس، فلوریدا و نیویورک در حال حاضر نسبت به پاکستان، هند، تایلند و اندونزی در معرض خطر کار اجباری بالاتری هستند.