این شما نیستید – این اهداف شما هستند

مک‌کینزی یک شرکت فناوری را توصیف می‌کند که از یک «پیش مرگ» برای بررسی دلایل احتمالی احتمال شکست یک سیستم تحلیل پیشرفته جدید برای یک برنامه هوایی که طراحی می‌کرد، استفاده کرد. پس از اینکه هر یک از اعضای تیم ایده های خود را به اشتراک گذاشتند، در مورد آنچه که می توان برای کاهش مشکلات احتمالی انجام داد بحث کردند. با پیشروی پروژه مشخص شد که باید به دنبال چه چیزی باشیم، و چه مسائلی ممکن است برای غلبه بر آنها بسیار دشوار باشد. به عبارت دیگر، این شرکت معیارهای کشتن خود را روشن کرد و برنامه ای برای غلبه بر سایر موانع ایجاد کرد.

اولین بار در 30 مه 2023 منتشر شد دانش@وارتون.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/training-article/it-s-not-you-it-s-your-goals-070323.html

با این حال، امکان ایجاد (و حفظ) گزینه ترک یک گزینه قابل اجرا وجود دارد. سه مرحله عملی زیر می‌تواند به شما کمک کند تا به دقت توجه کنید و آن پرچم‌های قرمز را که بازیکنان پوکر حرفه‌ای در تشخیص آن‌ها مهارت دارند، تشخیص دهید.

مراحل عمل

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

2. «معیارهای کشتن» را به هدف خود اضافه کنید
بازیکنان پوکر اغلب برای ادامه بازی از “مگر موارد” استفاده می کنند مگر اینکه: آنها مقدار مشخصی از پول را از دست داده اند. بازیکنان جدیدی به بازی می‌پیوندند که به‌طور قابل‌توجهی بهتر از کسانی هستند که ترک کرده‌اند. آنها ساعت معینی بازی کرده اند. یا احساس عاطفی، بیماری یا خستگی می کنند. وقتی هدفی را تعیین می‌کنید، فهرستی از «معیارهای کشتن» ایجاد کنید که به شما این نکته را می‌دهد که باید منطقی‌تر باشید. مثال‌ها عبارتند از: «من به توسعه این محصول ادامه خواهم داد مگر اینکه من در طی دو ماه آینده نمی‌توانم به این معیارها برسم، و «من این پیشرو را دنبال خواهم کرد. مگر اینکه من نمی توانم یک مدیر اجرایی در اتاق بیاورم.»

ویتنی جانسون، مدیر عامل Disruption Advisors، یک شرکت توسعه استعدادهای مبتنی بر فناوری، توصیه می‌کند که پیروزی‌های اولیه را جشن بگیریم، هر چقدر هم که کوچک باشند، آنها را به جای بزرگ‌نمایی معنادار کنیم. ایده ها شامل تقسیم میان وعده یا وعده غذایی با همکاران یا نگاه کردن در آینه و گفتن “پیروزی” است. او خاطرنشان می کند که این جشن ها “سوختی با اکتان بالا برای دستاوردهای بیشتر” هستند.

تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1392 – 12:03

3. پیشرفت تدریجی را تصدیق کنید
اسکریپت پاس/شکست را برگردانید و از اندازه‌گیری خود صرفاً با فاصله‌ی شما با خط پایان خودداری کنید. پیشرفت فزاینده می تواند یادگیری یک درس ارزشمند یا رسیدن به یک معیار خاص باشد – جزئیات مهم حتی اگر مشخص شود که هدف اصلی ارزش انجام دادن ندارد. این مرحله به ویژه برای رهبرانی که افراد را صرفاً بر اساس اینکه آیا به هدفی دست یافته اند ارزیابی می کنند بسیار مهم است. ارسال این پیام که شما فقط برای عبور از خط پایان پاداش می دهید – به هر قیمتی – به این معنی است که افراد شما تمایلی به ترک کار ندارند، حتی زمانی که شرایط به وضوح آن را ایجاب می کند.

چگونه رهبران از آن استفاده می کنند

چگونه می‌توانیم در تصمیم‌گیری‌هایی مانند زمان فروش یک سرمایه‌گذاری، کنار گذاشتن یک نوآوری، یا رها کردن یک کارگر با عملکرد ضعیف، بیشتر شبیه آن بازیکنان حرفه‌ای شویم؟ به نظر می رسد که بزرگ ترین موانع ما اهدافی است که تعیین می کنیم و نحوه تعیین آنها. برای شروع، صرف داشتن یک هدف می‌تواند باعث «تشدید تعهد» شود، جایی که در نهایت به آن پایبند می‌شوید حتی اگر این دیگر بهترین راه برای رسیدن به نتیجه دلخواه شما نباشد.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.