چگونه می توان زمان کار را بهبود بخشید

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

جدای از تقویت سیاست های خود، باید به طور معمول خطرات ایمنی در محیط کار خود را نیز بررسی کنید. نگرانی های ایمنی را دنبال کنید و همه آنها را حذف کنید تا مطمئن شوید که محل کار برای کارکنان شما ایمن است. این مسائل ایمنی برای هر صنعت یکسان نیست. مهم نیست که آنها چه هستند، اگر به آنها رسیدگی کنید، می توانید میزان تصادفات را کاهش دهید و زمان کار کارکنان خود را بهبود بخشید.

برای افزایش زمان کار کارکنان خود، باید به آنها کمک کنید تا از صدمات قابل پیشگیری جلوگیری کنند. در اینجا چند استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

7. یک فضای کاری تمیز و منظم داشته باشید

مراقبت های بهداشتی

چگونه می توان زمان کار را بهبود بخشید

10 قدم برای جلوگیری از صدمات قابل پیشگیری

1. یک برنامه ایمنی و سلامتی تهیه کنید

8. استخدام تعداد کافی کارمند

بهبود زمان کار کارکنان نه تنها سود شرکت شما را افزایش می دهد، بلکه رابطه شما را با کارکنانتان بهتر می کند. بنابراین از همین امروز از استراتژی های بالا استفاده کنید تا زمان کار کارکنان خود را بهبود ببخشید و از آنها قدردانی کنید. کارکنان شما مهمترین دارایی شرکت شما هستند. وقت آن است که مطمئن شوید که آنها در امنیت و خوشحالی هستند!

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/healthcare-article/how-improve-employee-uptime-072023.html

رشد تصاعدی با ایمنی مردم شروع می شود. یک گام حیاتی در حفظ ایمنی کارکنان و بهبود زمان کار آنها، ایجاد یک برنامه دقیق ایمنی و سلامتی است. این طرح باید هر جنبه ای از سلامت و تندرستی کارمند شما در محل کار و خانه را پوشش دهد. همچنین باید آنها را تشویق کند تا خطرات و مسائل ایمنی را که در محل کار پیدا می کنند گزارش کنند.

تجهیزات حفاظت فردی (PPE) ممکن است برای وظایف کارمندان شما ضروری باشد. PPE مناسب به ایمن و عاری از آسیب آنها کمک می کند. این تجهیزات می تواند شامل دستکش، عینک، کلاه ایمنی، مهار و غیره باشد. فراموش نکنید که به کارکنان خود نحوه استفاده از تجهیزات جدید خود را نشان دهید.

3. خطرات ایمنی را بررسی کنید

5. انجام امور فیزیکی قبل از استخدام

همچنین باید کارکنان و تیم مدیریت خود را در مورد اقدامات ایمنی مناسب آموزش دهید. کارکنان شما باید خطرات ایمنی محل کار خود و راه های صحیح مقابله با آسیب ها را بدانند. بنابراین آموزش های منظمی را برگزار کنید تا آنها را از آخرین تغییرات استانداردهای ایمنی آگاه کنید و سیاست های موجود خود را تقویت کنید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

آسیب های اسکلتی عضلانی یکی دیگر از مسائلی است که باید نگران آن باشید. رگ به رگ شدن و کشیدگی ناشی از وضعیت های نامناسب و بدن ناآماده می تواند منجر به از کار افتادن بیشتر کارمندان شود. شما می توانید با معرفی ارگونومی به عملیات خود و ترکیب آن، آن را برطرف کنید برنامه های ورزشی گرم کردن به روال شما

6. تجهیزات حفاظت فردی تهیه کنید

آ شرکت موفق بدون کارکنان شاد و با انگیزه نمی تواند کار کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به آن دست یابید، بهبود زمان کارکردن کارمندانتان است. آپتایم به آزادی کارکنان شما برای پیگیری رشد شخصی و شغلی بدون بار آسیب های قابل پیشگیری اشاره دارد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بهبود زمان کار کارکنان خود، چالش هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید و مزایایی که به دست خواهید آورد، بدانید.

10 استراتژی برای بهبود زمان بیکاری کارکنان

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ – ۱۲:۰۲

استفاده از این استراتژی ها و پیشگیری از آسیب ها برای بهبود زمان کارکرد کارکنان کافی نیست. همچنین باید استانداردهای ایمنی محل کار خود را مرتباً مرور کنید و آنها را برای رسیدگی به مسائل ایمنی جدید و رفع نیازهای فعلی کارکنان خود بازبینی کنید.

چالش هایی که ممکن است با آن روبرو شوید

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

اجرای این استراتژی ها آنقدر که به نظر می رسد آسان نیست. ممکن است در این مسیر با چالش‌هایی مانند گزارش ناکافی خطرات و تخلفات ایمنی، ناآگاهی و سایر مسائلی مواجه شوید که موفقیت با بهبود زمان کار را غیرممکن می‌کند. با این حال، باید کارکنان خود را تشویق کنید و سعی کنید ارزش واقعی را در زمان کار بیشتر ببینند.

مزایای بهبود زمان بیکاری کارکنان

همه کارمندان شما ریتم شخصی یکسانی ندارند. بنابراین سعی کنید در ساعات کاری انعطاف پذیری داشته باشید. این رویکرد زمان بیکاری کارمندان شما را بهبود می بخشد و به آنها اجازه می دهد تعادل بین کار و زندگی داشته باشند.

10. استراتژی های موجود خود را مجددا بررسی کرده و بهبود بخشید

راه دیگر برای جلوگیری از صدمات و بهبود زمان کار کارکنان این است که افراد با تجربه و توانایی فیزیکی کافی را به مشاغل سخت اختصاص دهید. با انجام معاینات فیزیکی قبل از استخدام می توانید این کار را انجام دهید. بسته به ماهیت شغل، این امتحانات می تواند شامل تست های بینایی، غربالگری مواد مخدر و الکل، تست های قدرتی و غیره باشد.

یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از صدمات و بهبود زمان کار کارکنان، تمیز و منظم نگه داشتن فضای کاری است. سقوط، لغزش و زمین خوردن از جمله شایع ترین آسیب های محل کار هستند که باعث می شوند کارمندان به آن دچار شوند به طور متوسط ​​38 روز کاری در سال را از دست بدهید. شما می توانید خطر این صدمات را با اطمینان از عدم وجود درهم ریختگی یا خطرات زمین خوردن کاهش دهید.

2. کارکنان خود را به طور منظم آموزش دهید