نوآوری NIST در چاپ سه بعدی شکلی آشنا به خود می گیرد

این ویژگی ها به ویژه هنگام استفاده از رزین هایی مانند رزین هایی که محققان NIST با آن کار می کنند، چالش برانگیز هستند.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/nist-innovation-3d-printing-takes-familiar-form-062123.html

برای شروع، بنچی (نام مستعار “معیار”) یک اثر هنری اصلی NIST نیست. بیشتر به عنوان #3DBenchy، طراحی منبع باز شخص ثالث تقریباً یک دهه است که وجود داشته است و بسیاری در دنیای چاپ سه بعدی ماشین های خود را با آن آزمایش کرده اند. این به این دلیل است که قایق دارای ویژگی های چالش برانگیزی است که چاپگرها باید بر آن غلبه کنند، مانند ستون ها و برآمدگی ها.

مجتمع های پلی الکترولیت (PECs) رزین هایی با خواصی هستند که آنها را به طور بالقوه در حفاظت در برابر آتش، بسته بندی مواد غذایی، دارورسانی، عایق کاری و غیره مفید می کند. آنها می توانند در محلول آب فرسایش پیدا کنند و گاهی اوقات حتی تجزیه پذیر هستند.

اکنون، برای اولین بار، محققان NIST از PEC ها با شاخه ای از تولید مواد افزودنی به نام فوتوپلیمریزاسیون vat استفاده کردند. این تکنیکی است که از نور برای جامد کردن یک رزین مایع، لایه به لایه، به شکل چاپ سه بعدی استفاده می کند.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.


بسیاری از افراد درگیر در پرینت سه بعدی، دستگاه های خود را بر روی آن آزمایش کرده اند #3DBenchy (مخفف معیار). این به این دلیل است که قایق دارای ویژگی های چالش برانگیزی است که چاپگرها باید بر آن غلبه کنند، مانند ستون ها و برآمدگی ها. اعتبار: T. Kolibaba/NIST

(NIST: Gaithersburg، MD) — آیا می دانید؟ بنچی قایق? محققان NIST مطمئناً این کار را انجام می دهند و طراحی چاپ سه بعدی به آنها کمک می کند تا با تکنیکی به نام فوتوپلیمریزاسیون vat امواج ایجاد کنند.

همانطور که در تصویر می بینید، این تیم رزین را به صورت سه بعدی به هیچ وجه چاپ نکردند بنچی قایق. آنها توانستند حساسیت PEC ها به آب را کنترل کنند و یک نسخه از آن را ساختند بنچی که می تواند سریعتر از دیگری تنزل یابد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 خرداد 1392 – ساعت 12:00

اولین بار در 31 مه 2023 در NIST منتشر شد اندازه گیری وبلاگ.