لیست قیمت گوشی سامسونگ امروز 30 شهريور 1401 [اقتصادی، بینرده و پرچمدار]

با این حال، فقط درگاه USB-C برای هدفونهای سیمی وجود دارد. گوشی موبایل Mi 11 اولین گوشی جهان است که به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده، اما این فقط بخشی از جذابیتهای جدیدترین پرچمدار اندرویدی این شرکت چینی است. دنیای بازیهای امروزی آنقدر گسترده شدهاند که فقط محدود به کودکان نیستند. اخیراً چندین گوشی در سری گلکسی A به برخی از پرفروشترین دستگاههای اندرویدی در سراسر فونر جهان تبدیل شدهاند. قیمت گوشی شیائومی نسبت به رقیبانی چون اپل و سامسونگ ارزانتر بوده است، در حالی که چیزی کمتر از این برندها ندارد. کافی است تا نظرات در مورد گوشی شیائومی را و قیمت موبایل شیائومی بخوانید تا دلایل را یک به یک ردیف کنید اما در زیر برخی از دلایل محبوبیت و فروش بالای آن آمده است.

قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی مورد استفاده به شما اجازه می دهد تا ۰ تا ۱۰۰ گوشی خود را در عرض یک ساعت و نیم شارژ کنید. این نکته گلکسی اس 21 اولترا برای نخستین بار گوشی سری غیر از گلکسی نوت سامسونگ را تبدیل میکند که از قابلیت پشتیبانی قلم اس برخوردار است. استفاده از قاب پشت فلزی و شیشهای با رنگهای آبی، مشکی و سفید که تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب میدهند، باعث شد تا گوشی شیائومی ظاهری جذاب و دلربا داشته باشد، مخصوصا رنگ سفید که تلالویی صورتی رنگ داشت تا این رنگ از گوشی مخصوص بانوان باشد. برای مثال پرچمدار شیائومی در سال اخیر دوربین 108 مگا پیکسلی داشت که در نوع خود خاص و تک است. در واقع یک دوربین آیفون 12 مگاپیکسلی نسبت به دوربین 48 مگاپیکسلی شیائومی عکس بهتری میگیرد. باتری شیائومی 11T بسیار سریع شارژ میشود اما عمر باتری نسبت به رقبا آن چندان رضایت بخشی نیست و خیلی زود خالی خواهد شد.

عموما گوشیهای این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابلقبول و سختافزار مناسبی ارائه میکنند. حتما لیست قیمت گوشی شیائومی تکنولایف را برای بهترین خرید بررسی کنید. اما به لطف نمایشگر بزرگ، چیپست فوقالعاده و قیمت اولیه ارزانتر، Galaxy Z Flip 3 را تبدیل به یکی از بهترین گوشیهای تاشو کرده است. شایان ذکر است که گوشی های خوش قیمت شیائومی همواره در بین پربازدیدترین گوشیهای ماه زومیت قرار دارند. مجموعه دوربین­ های گوشی شیائومی نوت 10 تفاوت سخت ­افزاری خیلی کمی با نسل قبلی دارند. این اواخر Xiaomi فروش بالایی در ایران داشته است و هر روز بر تعداد افرادی که انواع گوشی شیائومی میخرند افزوده میشود. شیائومی 11T گوشی نسبتا جدیدی محسوب میشود که اواخر تابستان به صورت رسمی معرفی شد و از پاییز روانه بازار شد. خوشبختانه در سالهای اخیر شرکتهای زیادی اقدام به واردات رسمی گوشی شیائومی کرده و این امکان خرید گوشی شیائومی رجیستر شده و دارای گارانتی در ایران بیش از پیش وجود دارد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو بنابراین، برای اطلاع از قیمت روز گوشی شیائومی و خرید آن از فروشگاههای اینترنتی مختلف میتوانید به صفحهی مختص گوشی شیائومی مورد نظر خود در زومیت مراجعه کنید. عکس گوشی شیائومی در مدل های مختلف روی سایت موجود است. در طراحی حفرهای دوربین سلفی تنها یک حفره در سمت چپ گوشی موبایل است، در صورتی که ناچ بک بریدگی کامل در بالاست. برخی میگویند طراحی حفرهای که در گوشی های جدید شیائومی به کار رفته است، از نظر زیبایی و کارایی بسیار بهتر از مدلهای قبلی است که از طراحی ناچ استفاده میکردند، چون در هنگام فیلم دیدن یا بازی کردن دیگر هیچ مزاحمتی وجود ندارد. حتی برخی از مردم میگفتند که این برند محصولات تقلبی اپل را تولید میکند و گوشیهای آن یک جنس جعلی از محصولات شرکت اپل است، اما این حرف بسیار زود تکذیب شد، چون کیفیت و ظرافت شیائومی به سرعت خود را نشان میداد.

شیائومی زیربرند ردمی Redmi را هم داشت که اخیرا اسما از این شرکت اخیرا جدا شدهاست. آقایان لی جون و لین بین به همراه ۶ تن دیگر شرکتی را تأسیس کردند که تنها چند سال برای رشد و رقابت با برندهای مطرح زمان لازم داشت. عمده مردم در مقابل این برند گارد گرفتند چون فکر میکردند مانند گوشیهای تقلبی چینی کیفیت لازم را ندارد و شیائومی هم یک برند چینی ضعیف است. ظرفیت کم باتری هم باعث میشه که باز یه چرخه ی معیوبی ایجاد بشه برای کسایی که میخوان با این گوشی بازی کنن. کمپانی شیائومی توانسته یک تحول عظیم در دنیای گوشیهای هوشمند ایجاد کند. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9 SE یک دستگاه کوچک است که احساس ارزان بودن را در شما ایجاد نمی کند.

نسخه گلوبال با چین در گوشی های شیائومی چه تفاوتی دارند؟

اولین موبایل شیائومی با نام می وان (Mi 1) در سال ۲۰۱۱ راهی بازار چین شد.نسخهی ارتقا یافتهی می وان با نام Mi 2 در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و رفتهرفته نه تنها توجه کاربران چینی بلکه بازارهای سایر مناطق دنیا را نیز به خود جلب کرد. مدل دیگر گوشی شیائومی یعنی RedMi 9A تلفنی است که انواع نیازهای کاربران را برآورده می کند و با قیمت مقرون به صرفه همیشه مورد علاقه است و کاربران را به سمت خود جذب می کند. قیمت گوشی Poco X4 Pro شیائومی با فضای ذخیرهسازی ۲۵۶ گیگابایت امروز ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و خرید نسخه ارزانتر آن -۱۲۸ گیگابایت- حدود هفت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه دارد. فضای ذخیرهسازی ۳۲ گیگابایتی این گوشی، کمی پایین است، اما میتوانید با استفاده از یک کارت حافظه جانبی، آن را تا میزان ۵۱۲ گیگابایت هم افزایش دهید.

سیستم عامل این سری از گوشی های سامسونگ از ویژگی جدید 3D Emoji بهره می برند که شبیه ویژگی های Animoji آیفون X است . گلکسی A12 از ژست های حرکتی نیز بهره می برد. تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی های سری s سامسونگ یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ موبایل آباد است. زومیت به عنوان مرجع موبایل تمام تلاش خود را کرده است تا اطلاعات صحیح، کامل و بهروز را به کاربران ارائه کند.قیمت گوشی شیائومی به دلار و قیمت روز گوشی شیائومی در ایران نیز در صفحه محصول درج شده است.

برای اینکه لوازم جانبی گوشی باکیفیت و پرفروش وارد کشور کنید، باید به سراغ برندهای معتبر و معروف بروید. قدرت پردازنده به مقداری هست که در هنگام بازی حتی به مدت طولانی با لگهای شدید و متوالی مواجه نشوید، ضمن اینکه گوشی اصلا داغ نمیشود تنها بعد از یک ساعت بازی شاید کمی پشت گوشی گرم شود، اما هرگز چیزی نیست که به آن داغ شدن بگوییم. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشیهای شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشیها است. رقابت شدیدی بین شیائومی و سامسونگ در بازار کشورمان وجود دارد شما میتوانید قیمت گوشی های سامسونگ را با محصولات شیائومی به راحتی در این بخش مقایسه کنید.

بررسی گوشی سامسونگ

رسانه مستقل بیلبیلک در این مقاله شما را با گوشی سامسونگ S21، جدیدترین پرچمدار سری کهکشانی، آشنا میکند. این حرکت شیائومی برای گرفتن بازار لوازم جانبی و جذب مشتریان اپل به این برند بود. برند سامسونگ برای نیاز تمام مشتریان در بازار محصول تولید میکند. دسترسی به مقایسه کمترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست محصول و صفحهی آنها امکانپذیر است. قیمت گوشی های شیائومی و مشخصات آنها را چطور مقایسه کنیم؟ نسخه گلوبال با چین در گوشی های شیائومی چه تفاوتی دارند؟ دفتر اصلی این برند در شهر پکن مستقر است و لین بین مدیر سابق گوگل و سومین مرد ثروتمند چین مدیر عامل این شرکت است. شرکت جاهطلب چینی خیلی زود تصمیم به حضور در بازار بینالمللی گرفت و در همین راستا در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از کارمندان اسبق گوگل با نام Hugo Barra را به خدمت گرفت.با عرضهی Mi 3 محبوبیت شیائومی در چین به اوج خود رسید و این شرکت توانست ۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ را به فروش برساند.