تست نشت برای (تقریبا) هر اندازه بسته بندی

PRO 2 طراحی جمع و جور دارد و به فضای کمی نیاز دارد. در نسخه استاندارد، دستگاه با هوای فشرده کار می کند. مزیت: نازل Venturi که برای تولید خلاء استفاده می شود بسیار کم نگهداری و بادوام است که هزینه های عملیاتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به صورت اختیاری، نسخه ای با پمپ خلاء الکتریکی برای تمام اندازه های محفظه موجود است.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

کارکردن با PRO 2 نمی تواند ساده تر باشد. محصول را در محفظه قرار دهید، درب آن را ببندید و آزمایش را از طریق نمایشگر لمسی شروع کنید. آزمایش به صورت خودکار با خلاء از پیش تعیین شده و در یک دوره زمانی مشخص انجام می شود. روشنایی LED محفظه یک سیگنال واضح و قابل مشاهده از نتیجه آزمایش را ارائه می دهد: اگر بسته بندی ضد نشت باشد، محفظه سبز روشن می شود. اگر بسته بندی نشتی نداشته باشد، محفظه به رنگ قرمز روشن می شود – ساده و شهودی.

LEAK-MASTER PRO 2 بسته ها را برای فرار CO آزمایش می کند2، که در بسیاری از بسته های اتمسفر اصلاح شده به چشم می خورد. برای انجام این کار، یک خلاء در محفظه آزمایش ایجاد می شود. اگر نشتی وجود داشته باشد، گاز محافظ از محصول آزمایشی خارج شده و توسط CO شناسایی می شود2 حسگرها بسته بندی در طول آزمایش دست نخورده باقی می ماند.

مترولوژی

تست نشت برای (تقریبا) هر اندازه بسته بندی

کوچکترین نشتی ها، تا 10 میکرومتر، به طور قابل اعتماد قابل تشخیص است

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/metrology-news/leak-testing-almost-any-packaging-size-062923.html

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

(Witt: Witten، آلمان) — قابل اطمینان، سریع و کاربر پسند، LEAK-MASTER PRO 2 از Witt نشتی بسته بندی اتمسفر اصلاح شده را آزمایش می کند. اکنون دستگاه تست نشت با دو محفظه جدید و بزرگتر در دسترس است. این به این معنی است که تولیدکنندگان مواد غذایی اکنون چهار اندازه محفظه برای آزمایش بسته‌های تقریباً با هر اندازه و اطمینان از کیفیت محصولات خود در اختیار دارند.

تمام نتایج اندازه گیری، از جمله تاریخ، زمان، جزئیات محصول و نام تستر، ذخیره می شوند و می توانند برای بایگانی صادر شوند. برای مثال، تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از اکسل امکان پذیر است. LEAK-MASTER PRO 2 تا 1200 محصول و همچنین نام، رمز عبور و بارکد حداکثر 60 کاربر را مدیریت می کند.

بیشتر در wittgas.com.

این آزمایش تنها چند ثانیه طول می کشد – صرفه جویی قابل توجهی در زمان برای بازرس. علاوه بر این، این روش بسیار قابل اعتماد و دقیق است. بسته به بسته بندی و شرایط تست، حتی کوچکترین نشت تا 10 میکرومتررا می توان به طور قابل اعتماد شناسایی کرد – به عبارت دیگر، دقیقاً آن ریزنشت هایی که برای بسیاری از تولیدکنندگان مشکل ایجاد می کنند.