چگونه می توان زمان کار را بهبود بخشید

همچنین باید کارکنان و تیم مدیریت خود را در مورد اقدامات ایمنی مناسب آموزش دهید. کارکنان شما باید خطرات ایمنی محل کار خود و راه های صحیح مقابله با آسیب ها را بدانند. بنابراین آموزش های منظمی را برگزار کنید تا آنها را از آخرین تغییرات استانداردهای ایمنی آگاه کنید و سیاست های موجود خود را تقویت کنید.

7. یک فضای کاری تمیز و منظم داشته باشید

مراقبت های بهداشتی

چگونه می توان زمان کار را بهبود بخشید

10 قدم برای جلوگیری از صدمات قابل پیشگیری

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ – ۱۲:۰۲

4. برنامه های تمرینی قبل از کار را در فرهنگ ایمنی خود بگنجانید

همه کارمندان شما ریتم شخصی یکسانی ندارند. بنابراین سعی کنید در ساعات کاری انعطاف پذیری داشته باشید. این رویکرد زمان بیکاری کارمندان شما را بهبود می بخشد و به آنها اجازه می دهد تعادل بین کار و زندگی داشته باشند.

1. یک برنامه ایمنی و سلامتی تهیه کنید

بهبود زمان کار کارکنان نه تنها سود شرکت شما را افزایش می دهد، بلکه رابطه شما را با کارکنانتان بهتر می کند. بنابراین از همین امروز از استراتژی های بالا استفاده کنید تا زمان کار کارکنان خود را بهبود ببخشید و از آنها قدردانی کنید. کارکنان شما مهمترین دارایی شرکت شما هستند. وقت آن است که مطمئن شوید که آنها در امنیت و خوشحالی هستند!

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/healthcare-article/how-improve-employee-uptime-072023.html

تجهیزات حفاظت فردی (PPE) ممکن است برای وظایف کارمندان شما ضروری باشد. PPE مناسب به ایمن و عاری از آسیب آنها کمک می کند. این تجهیزات می تواند شامل دستکش، عینک، کلاه ایمنی، مهار و غیره باشد. فراموش نکنید که به کارکنان خود نحوه استفاده از تجهیزات جدید خود را نشان دهید.

یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از صدمات و بهبود زمان کار کارکنان، تمیز و منظم نگه داشتن فضای کاری است. سقوط، لغزش و زمین خوردن از جمله شایع ترین آسیب های محل کار هستند که باعث می شوند کارمندان به آن دچار شوند به طور متوسط ​​38 روز کاری در سال را از دست بدهید. شما می توانید خطر این صدمات را با اطمینان از عدم وجود درهم ریختگی یا خطرات زمین خوردن کاهش دهید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

9. برنامه کاری انعطاف پذیر ایجاد کنید

آ شرکت موفق بدون کارکنان شاد و با انگیزه نمی تواند کار کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به آن دست یابید، بهبود زمان کارکردن کارمندانتان است. آپتایم به آزادی کارکنان شما برای پیگیری رشد شخصی و شغلی بدون بار آسیب های قابل پیشگیری اشاره دارد. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بهبود زمان کار کارکنان خود، چالش هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید و مزایایی که به دست خواهید آورد، بدانید.

10 استراتژی برای بهبود زمان بیکاری کارکنان

رشد تصاعدی با ایمنی مردم شروع می شود. یک گام حیاتی در حفظ ایمنی کارکنان و بهبود زمان کار آنها، ایجاد یک برنامه دقیق ایمنی و سلامتی است. این طرح باید هر جنبه ای از سلامت و تندرستی کارمند شما در محل کار و خانه را پوشش دهد. همچنین باید آنها را تشویق کند تا خطرات و مسائل ایمنی را که در محل کار پیدا می کنند گزارش کنند.

جدای از تقویت سیاست های خود، باید به طور معمول خطرات ایمنی در محیط کار خود را نیز بررسی کنید. نگرانی های ایمنی را دنبال کنید و همه آنها را حذف کنید تا مطمئن شوید که محل کار برای کارکنان شما ایمن است. این مسائل ایمنی برای هر صنعت یکسان نیست. مهم نیست که آنها چه هستند، اگر به آنها رسیدگی کنید، می توانید میزان تصادفات را کاهش دهید و زمان کار کارکنان خود را بهبود بخشید.