وزارت انرژی ایالات متحده بودجه توسعه انرژی همجوشی تجاری را تامین می کند

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

(ORNL: Oak Ridge, TN) — آزمایشگاه ملی Oak Ridge وزارت انرژی ایالات متحده با شش شرکت از هشت شرکتی که در حال پیشرفت طراحی و تحقیق و توسعه برای نیروگاه های همجوشی هستند با ماموریت دستیابی به یک نمایش آزمایشی در مقیاس آزمایشی همکاری خواهد کرد. همجوشی در یک دهه

مبالغ بودجه برای جوایز فردی هنوز عمومی نشده است، در انتظار مذاکرات استاندارد جایزه و فرآیند بازنگری.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

نوآوری

وزارت انرژی ایالات متحده بودجه توسعه انرژی همجوشی تجاری را تامین می کند

ماموریت: نمایشی در مقیاس آزمایشی از همجوشی در عرض یک دهه

افزایش تقاضای انرژی و نیاز به تولید کربن صفر، تحقیقات در مورد تولید انرژی همجوشی را برای ارائه یک منبع انرژی فراوان، ذاتاً ایمن و بدون انتشار کربن برای سیاره هدایت می کند.

Focused Energy و Zap Energy نیز جوایز مالی دریافت کردند.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ – ۱۱:۵۹

فیل اسنایدر، مدیر موقت بخش انرژی همجوشی ORNL در اداره علوم و انرژی فیوژن و شکافت، می‌گوید: «شروع این برنامه نشان‌دهنده گامی هیجان‌انگیز برای تحقیقات همجوشی در ایالات متحده است. ORNL در اینجا نقش کلیدی ایفا می کند – هم مستقیماً در برنامه توسعه فیوژن مبتنی بر Milestone DOE و هم به طور غیرمستقیم با ایجاد پایه علمی و فنی که توسعه انرژی همجوشی به آن بستگی دارد.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/us-department-energy-funds-commercial-fusion-energy-development-062123.html

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

دانشگاه تنسی-باتل ORNL را برای دفتر علوم وزارت انرژی ایالات متحده، بزرگترین حامی تحقیقات پایه در علوم فیزیکی در ایالات متحده، مدیریت می کند. دفتر علوم در تلاش است تا به برخی از مهم ترین چالش های زمان ما رسیدگی کند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://energy.gov/science.