با تشکر،
خلاصه کیفیت
منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/supply-chain-news/transimpact-and-vizion-announce-strategic-partnership-072523.html
با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد میشود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم میدانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکتهای رسانهای اجازه میدهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.
قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.
(چشم انداز: سانفرانسیسکو) — TransImpact، ارائه دهنده پیشرو راه حل های مدیریت هزینه زنجیره تامین، و چشم اندازیک شرکت نوآور فناوری لجستیک، یک مشارکت استراتژیک را با هدف تغییر دید زنجیره تامین و بهینهسازی برای سازمانهایی که بار را جابجا میکنند، اعلام میکنند. این همکاری بر تعهد مشترک دو شرکت به نوآوری، موفقیت مشتری و پیگیری تعیین استانداردهای جدید در مدیریت زنجیره تامین تاکید می کند.
TransImpact بیشتر به دلیل مدیریت هزینه بسته و فناوری هوشمند تصمیم گیری، و همچنین Avercast – یک پلت فرم برنامه ریزی تقاضا که بیش از 280 مدل پیش بینی را برای مدیریت موجودی ارائه می دهد، شناخته شده است. با این مشارکت استراتژیک، این قابلیت ها مکمل داده های دید زنجیره تامین Vizion هستند. این راه حل ها با هم مرزهای مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی عملکرد را جابجا می کنند.
اتحاد بین TransImpact و Vizion ترکیبی از تخصص و قابلیت های دو پیشرو صنعت است. با استفاده از دانش عمیق TransImpact در مورد مدیریت هزینه زنجیره تامین و پلتفرم فناوری لجستیک پیشرفته Vizion، کسبوکارها در معرض دید بیسابقهای در عملیات حمل و نقل خود هستند که منجر به افزایش بهرهوری و صرفهجویی در هزینه میشود.
کایل هندرسون، مدیرعامل Vizion میگوید: «این همکاری با TransImpact به ما امکان میدهد تا محصولات و خدمات مکمل را برای مخاطبان جدید بیاوریم. “همکاری هایی مانند این با TransImpact برای ردیابی سریع دیده شدن زنجیره تامین برای سازمان هایی که در حال حاضر به آن نیاز دارند ضروری است.”
زنجیره تامین
TransImpact و Vizion شراکت استراتژیک را اعلام کردند
اتحاد جدید به کاربران متقابل قدرت میدهد تا زنجیره تامین را بهدست آورند، کارایی را افزایش دهند و در هزینهها صرفهجویی کنند.
خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.
بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.
به عنوان بخشی از این شراکت، دو شرکت قرار است ابتکارات ارجاع متقابلی را ارائه دهند که در نهایت منجر به مشارکت یکپارچه در هوش تجاری TransImpact و راه حل های Avercast می شود. هدف کاهش هزینه ها، به حداقل رساندن مداخلات دستی و بهبود کارایی عملیاتی برای صاحبان محموله و فرستنده است.
برکلی استافورد، مدیر عامل TransImpact می گوید: «ما معتقدیم که این مشارکت فرصتی قوی برای اعمال مدیریت هزینه های زنجیره تامین ما در طیف وسیع تری از فعالیت های حمل و نقل است. ما به طور مداوم بر روی استفاده از فناوری و تخصص برای کمک به شرکتها برای کاهش هزینهها و یافتن مزیتها در زنجیره تامین خود متمرکز هستیم.