TransImpact و Vizion شراکت استراتژیک را اعلام کردند

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

برکلی استافورد، مدیر عامل TransImpact می گوید: «ما معتقدیم که این مشارکت فرصتی قوی برای اعمال مدیریت هزینه های زنجیره تامین ما در طیف وسیع تری از فعالیت های حمل و نقل است. ما به طور مداوم بر روی استفاده از فناوری و تخصص برای کمک به شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌ها و یافتن مزیت‌ها در زنجیره تامین خود متمرکز هستیم.

کایل هندرسون، مدیرعامل Vizion می‌گوید: «این همکاری با TransImpact به ما امکان می‌دهد تا محصولات و خدمات مکمل را برای مخاطبان جدید بیاوریم. “همکاری هایی مانند این با TransImpact برای ردیابی سریع دیده شدن زنجیره تامین برای سازمان هایی که در حال حاضر به آن نیاز دارند ضروری است.”

اتحاد بین TransImpact و Vizion ترکیبی از تخصص و قابلیت های دو پیشرو صنعت است. با استفاده از دانش عمیق TransImpact در مورد مدیریت هزینه زنجیره تامین و پلتفرم فناوری لجستیک پیشرفته Vizion، کسب‌وکارها در معرض دید بی‌سابقه‌ای در عملیات حمل و نقل خود هستند که منجر به افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 تیر 1392 – ساعت 12:00

زنجیره تامین

TransImpact و Vizion شراکت استراتژیک را اعلام کردند

اتحاد جدید به کاربران متقابل قدرت می‌دهد تا زنجیره تامین را به‌دست آورند، کارایی را افزایش دهند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/supply-chain-news/transimpact-and-vizion-announce-strategic-partnership-072523.html

TransImpact بیشتر به دلیل مدیریت هزینه بسته و فناوری هوشمند تصمیم گیری، و همچنین Avercast – یک پلت فرم برنامه ریزی تقاضا که بیش از 280 مدل پیش بینی را برای مدیریت موجودی ارائه می دهد، شناخته شده است. با این مشارکت استراتژیک، این قابلیت ها مکمل داده های دید زنجیره تامین Vizion هستند. این راه حل ها با هم مرزهای مدیریت زنجیره تامین و بهینه سازی عملکرد را جابجا می کنند.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

به عنوان بخشی از این شراکت، دو شرکت قرار است ابتکارات ارجاع متقابلی را ارائه دهند که در نهایت منجر به مشارکت یکپارچه در هوش تجاری TransImpact و راه حل های Avercast می شود. هدف کاهش هزینه ها، به حداقل رساندن مداخلات دستی و بهبود کارایی عملیاتی برای صاحبان محموله و فرستنده است.