کشتی های Southworth میزها را در یک هفته یا زودتر بلند می کنند

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

پیشنهادات Swift Lift 1 در اطراف محبوب‌ترین سری میز بالابر هیدرولیک Southworth، از جمله واحدهای ارتفاع طبقه LS، LL و ZLS ساخته شده‌اند. مدل‌های موجود دارای ظرفیت‌هایی از 1100 تا 6000 پوند و سکوها تا 48 اینچ در 96 اینچ هستند. بیشتر آسانسورها را می‌توان به گونه‌ای تغییر داد که شامل کلیدهای محدود، کلیدهای پایی یا کنترل‌های آویز دستی، و چندین گزینه ولتاژ و رنگ رنگ باشد. تعهد یک هفته ای Swift Lift 1 به اکثر پالت سازهای دستی PalletPal و آسانسورهای قابل حمل Dandy Lift نیز تعمیم می یابد.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

پیت هورن، مدیر فروش ملی می گوید: «وقتی مشتری برای حل یک مشکل ارگونومیک یا رفع گلوگاه تولید به یکی از محصولات ما تکیه می کند، هر ثانیه اهمیت دارد. “با Southworth و Swift Lift 1، می توان به آنها اطمینان داد که هیچکس راه حل بهتری با تحویل سریعتر ارائه نخواهد داد.”

برای اطلاعات بیشتر، با جیم نوریس، رئیس، نوریس و شرکت، 198 S. Meadow Road، Plymouth، MA 02360، (508) 510-5626، ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/southworth-ships-lift-tables-one-week-or-sooner-061523.html