پردازنده‌های غذا می‌توانند نوار نقاله‌ها را آزمایش کنند

اطلاعات محصول و همچنین ویدیوها در تجربه واقعیت مجازی (VR) تعبیه شده است. این کتابخانه ویدئویی نشان می‌دهد که چگونه نوار نقاله‌های کابلی لوله‌ای، مواد مختلفی مانند دانه‌های قهوه، غلات، دانه‌های پرنده، برگ‌های چای و غلات صبحانه را حمل می‌کنند. ویدیوهای چگونه طرح‌بندی‌ها، اجزا، فناوری‌ها، گزینه‌های تمیز کردن و نگهداری بالقوه را نشان می‌دهند.

برای کسانی که می‌خواهند امکانات کلاس جهانی را با جزئیات بیشتر تجربه کنند، Cablevey یک تور مجازی همهجانبه 360 درجه در آن ایجاد کرده است. مرکز تست محصول.

برنینگ می‌گوید: «برای آرد، تشخیص آسیب‌دیدگی آن دشوار است، اما حفظ اندازه ذرات مهم است. “اگر آرد خیلی ناهموار حمل و نقل شود، ذرات می توانند ریزتر شوند و منجر به دستور العمل ها و نتایج آشپزی متناقض شوند. بنابراین، علم زیادی برای آزمایش وجود دارد.»

هنگامی که غذاساز در محل قرار می گیرد، متخصصان و مهندسان محصول Cablevey معمولاً با مشتری مشورت می کنند تا اهداف و مسائل خاص خود را مشخص کنند. از این رو، آنها اقدام به طراحی یک نوار نقاله با مجموعه ای از ویژگی ها می کنند که چالش های خاصی را برطرف می کند.

به گفته برنینگ، آزمایش شکنندگی و آسیب محصول معمولاً دغدغه اصلی پردازنده ها است. برنینگ می‌گوید: «مهم نیست محصول چه غلات، کراکر یا آجیل باشد، پردازنده‌ها می‌خواهند محصول خود را دست نخورده نگه دارند و از آسیب در حین انتقال جلوگیری کنند.

سهولت تمیز کردن نوار نقاله نیز از اولویت های اصلی غذاسازها است. با کمال تعجب، بسیاری از پردازنده‌ها از این مرکز بازدید می‌کنند تا ببینند که نوار نقاله چقدر راحت تمیز می‌شود. برنینگ می‌گوید: «مردم از سراسر ایالات متحده به اینجا می‌آیند فقط برای تماشای من که در حال تمیز کردن و شستشوی نوار نقاله هستم، حتی اگر این کاری است که من باید هر روز انجام دهم.

برنینگ می‌گوید: «تکنسین‌ها و مهندسان ما می‌توانند تشخیص داده و راه‌حلی را تجویز کنند، خواه شکستگی، دما، چسبندگی، ساییدگی یا مسائل دیگر باشد». او خاطرنشان می‌کند که وقتی پردازنده‌های مواد غذایی محصولات را در مرکز آزمایش می‌کنند، مستندات کامل نتایج، از جمله گزارش دقیق همراه با ویدئو و توصیه‌ها در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

در پاسخ، برخی از OEM ها در تجهیزات پیشرفته آزمایشی سرمایه گذاری کرده اند که به پردازنده های مواد غذایی اجازه می دهد تا محصول را بر روی همان نوع تجهیزاتی که برای خرید در نظر دارند اجرا کنند و در عین حال از مشاوره تخصصی برای بهینه سازی فرآیند خود بهره مند شوند.

(Cablevey Conveyors: Oskaloosa, IA) – حتی زمانی که مردم ظاهر یک ماشین یا SUV را دوست دارند، اکثر آنها خرید را قبل از رانندگی آزمایشی برای تأیید عملکرد خودرو در جاده انجام نمی دهند. به طور مشابه، تعداد فزاینده‌ای از غذاسازها به اهمیت تجهیزات نوار نقاله “تست رانندگی” در تاسیسات تست OEM پی می‌برند، که از محصول واقعی خود استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تجهیزات قبل از خرید، کیفیت، جریان و نیازهای تمیز کردن پردازنده را برآورده می‌کنند.

با دسترسی آسان و تجهیزات پیشرفته تست محصول، پردازنده های غذا می توانند به صورت بلادرنگ مشاهده و تأیید کنند که سرمایه گذاری آنها در تجهیزات انتقال جدید نیازهای آنها را برآورده می کند. پردازنده هایی که به این روش محصول خود را آزمایش می کنند نه تنها کیفیت و بهره وری محصول خود را افزایش می دهند، بلکه مزیت قابل توجهی را نسبت به رقبا تجربه می کنند.

برنینگ می‌گوید: «یک غذاساز به من گفت که شش نفر از تکنسین‌هایش حدود هشت ساعت طول کشیده تا سیستم نوار نقاله پیچی خود را تمیز کنند. “آنها مجبور بودند یک مارپیچ بزرگ را از نوار نقاله پیچ بیرون بکشند که حمل آن خطرناک بود.”

با این حال، بررسی‌های تضمین کیفیت می‌تواند برای پردازنده‌ها ضروری باشد، حتی آنهایی که محصولاتی را حمل می‌کنند که آسیب دیدن آنها سخت است، مانند آرد.

OEM در مرکز تست محصول با خدمات کامل خود در Oskaloosa، آیووا، بیش از 1900 محصول از جمله لوبیا، برنج، غلات، غلات، قهوه، شکلات و اسنک های بادام زمینی ذرت کارامل را برای برخی از بزرگترین برندهای جهانی آزمایش کرده است. همه محصولات از طریق یک دیسک لوله ای و سیستم انتقال کابل برای مشاهده اثرات و تنظیم دقیق نتایج اجرا می شوند.

تمیز کردن جایگزین های سنتی مانند نوار نقاله های پیچی ممکن است دشوار باشد و نیاز به جداسازی قطعات وقت گیر و همچنین بلند کردن وسایل سنگین پس از هر تغییر محصول دارد.

لری ون زی، معاون اجرایی بازنشسته Cablevey Conveyors، تولید کننده نوار نقاله های مکانیکی که غذای ویژه، قهوه را سرو می کند، می گوید: «ما پردازنده های غذا را تشویق می کنیم محصولات خود را (در مرکز ما) آزمایش کنند و نتایج را مشاهده کنند تا اطمینان حاصل شود که نیازهایشان را برآورده می کنند. بازارهای پودر، آجیل، غذای منجمد و غذای حیوانات خانگی. «آنها می توانند در زمان واقعی سؤال بپرسند. آنها می توانند برای جریمه یا تخریب آزمایش کنند. آنها خودشان می توانند ببینند که محصول چگونه در نوار نقاله جریان دارد و تمیز کردن آن چقدر آسان است.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

کاهش تلفات و نگهداری محصول نیز برای پردازنده ها مهم است.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 خرداد 1392 – ساعت 12:00

برخی از پردازنده‌ها می‌خواهند نوار نقاله‌های کابلی لوله‌ای را در برابر سایر گزینه‌های انتقالی که ممکن است در نظر دارند، مانند آسانسورهای سطلی یا نوار نقاله‌های زنجیره‌ای، ارزیابی کنند. برخی دیگر بر اساس تجربه با نوار نقاله های کابلی لوله ای آشنا هستند و می خواهند به مدیران خود نشان دهند که راه حل مشابهی می تواند در تاسیسات فعلی آنها اجرا شود.

سیستم های نوار نقاله کابل کشی لوله ای گزینه های آسان تر و ایمن تری را برای تمیز کردن نوار نقاله خشک و مرطوب ارائه می دهند. تجهیزاتی مانند جعبه های برس، برف پاک کن های یورتان، چاقوهای هوا، اسفنج های درون خطی و برس های درون خطی می توانند تمیز کردن مرطوب چند مرحله ای و اساساً خودکار تمیز در محل (CIP) را تسهیل کنند. فرآیند تمیز کردن مرطوب، لوله نوار نقاله کابل را در چندین مرحله تمیز می کند، که با آبکشی و سپس مواد کف کننده، شستشوی ضدعفونی کننده و آبکشی نهایی شروع می شود. هنگامی که سیستم به طور کامل شسته شد، با اتصال برف پاک کن های یورتان به دیسک های نوار نقاله لوله ای، که برای حذف آب باقیمانده «مانند یک اسکاج عمل می کنند»، خشک شدن حاصل می شود.

برنینگ می‌گوید: «در یک آزمایش محصول اخیر، یک تیم چهار نفره شخصاً از مرکز ما بازدید کردند در حالی که 12 نفر دیگر به صورت مجازی تماشا کردند.

برای کسانی که نمی توانند شخصاً از مرکز آزمایش بازدید کنند، Cablevey اکنون امکان مشاهده و پاسخ به آزمایش محصول را به صورت زنده در یک “بازدید مجازی” با پیوند به ویدیوی بلادرنگ و یک فرمت جلسه از نوع Zoom ارائه می دهد – گزینه ای که در طی همه گیری کووید-19 با استفاده از این فناوری، Cablevey می‌تواند بازدیدهای حضوری و مجازی را به طور همزمان میزبانی کند، که زمانی مفید است که گروه‌های کاری بزرگ‌تر، مانند تیم‌های تضمین کیفیت، علاقه‌مند به ارزیابی نوار نقاله باشند.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

به گفته اسکات برنینگ، مدیر تست محصول Cablevey، دلایل متعددی وجود دارد که غذاسازها تصمیم می گیرند از مرکز آزمایش بازدید کنند.

برای اطلاعات بیشتر، با شماره (800) 247-3344، ایمیل [email protected] تماس بگیرید یا از https://cablevey.com.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/quality-insider-news/food-processors-can-test-drive-conveyors-060123.html

در بیش از 66 کشور، Cablevey برای بیش از 50 سال نوار نقاله های کابلی و لوله دیسکی بسته را طراحی، مهندسی و سرویس کرده است.

او اشاره می‌کند که نقاله‌های کابل کشی لوله‌ای در کاهش آسیب محصول عالی هستند، زیرا واحدها به آرامی محصول را از طریق یک لوله مهر و موم شده با استفاده از کابل کششی پوشش‌دار و انعطاف‌پذیر فولادی ضد زنگ که روی یک حلقه کشیده می‌شود، حرکت می‌دهند. دیسک های دایره ای جامد (پروازها) به کابل متصل می شوند که بدون استفاده از هوا، محصول را از طریق لوله عبور می دهند. این نوار نقاله ها می توانند مخلوط های ظریف و دقیق را برای انواع مختلف مواد غذایی و تا 2000 فوت مکعب در ساعت مواد را در طرح ها و پیکربندی های همه کاره حمل کنند.

خودی کیفیت

پردازنده‌های غذا می‌توانند نوار نقاله‌ها را آزمایش کنند

بررسی عملکرد محصولات روی دیسک لوله ای و نوار نقاله کابلی