مادر بودن به من کمک می کند تا از زیرساخت های ارتباطی خود محافظت کنم

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

من بسیار خوش شانس بودم که توانستم دنیا را از چشم بچه هایم ببینم و آن تجربه را با خودم به کار بیاورم.

من در ابتکار تنوع و شمول در اینجا در NIST و در اتحادیه بین المللی علوم رادیویی کاملاً فعال هستم. من سعی می کنم زنان و افراد بیشتری از جوامع مختلف را تشویق کنم که وارد این عرصه شوند، زیرا همه ما دیدگاه های جالب زیادی برای مقابله با چالش های علمی داریم. من همچنین سعی می‌کنم برای افراد جوان‌تر در این زمینه الگوسازی کنم که مسئولیت‌های خانوادگی نه‌تنها می‌تواند با یک شغل پربار همراه باشد، بلکه می‌تواند دیدگاه شما را به عنوان یک محقق تقویت کند.

بچه‌های من دلیلی هستند که من به ایده تیممان درباره نحوه شناسایی رویدادهای امنیت سایبری در ما رسیدم زیرساخت های ارتباطی حیاتی ایالات متحده.

در آزمایشگاه من، اکنون می‌توانیم سیگنال را نه تنها در یک نقطه، بلکه در چندین نقطه اندازه‌گیری کنیم، زیرا در زیرساخت‌های ارتباطی محلی حرکت می‌کند. این به ما امکان می دهد دید بهتری نسبت به اتفاقات کلی داشته باشیم. اگر نقض امنیتی در بخشی از زیرساخت وجود داشته باشد، می‌توانیم آن را در جای دیگری شناسایی کنیم، زیرا به طور کلی از اندازه‌گیری این سیگنال‌ها دید بیشتری داریم. همانطور که من نتوانستم معنای نقاشی مورد تحسین پسرم را ببینم، ما باید بتوانیم کل تصویر را ببینیم – و همه چیزهایی که آن تصویر سعی دارد به ما بگوید – برای دفاع از شبکه هایمان.

تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1392 – 12:02

در پروژه NIST خود، چارچوب ناهنجاری سطح دستگاه (DARE)، تیم من و من به دنبال سیگنال هایی هستیم که با استفاده از یک شبکه مخابراتی درجه تجاری، معروف به شبکه دسترسی رادیویی (RAN) از دستگاه هایمان تابش می کنند. یک RAN محلی دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند را به ابر متصل می کند. ما از این شبکه برای اندازه‌گیری رفتار سیگنال‌ها تحت تأثیر سناریوهای مختلف امنیت سایبری استفاده می‌کنیم. ما سعی می کنیم با استفاده از سیگنال فعالیت غیرمعمول را ثبت کنیم – که ممکن است نشان دهنده سازش باشد.

تصور کنید یک دوربین امنیتی در جلوی خانه خود دارید. در ورودی را قفل می کنید و به تعطیلات می روید. اما شما در پشتی را باز می گذارید. یک دزد احتمالی می تواند از درب باز شده استفاده کند و شما نمی دانید زیرا دوربینی در پشت در ندارید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

اولین بار در 10 مه 2023 در NIST منتشر شد اندازه گیری وبلاگ.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/customer-care-article/being-mom-helps-me-protect-our-communication-infrastructure-060623.html


پسر 7 ساله جین کویمبی این نقاشی را خلق کرده است. دیدگاه او در مورد هنر به مادرش کمک کرد تا ایده ای برای محافظت از زیرساخت های ارتباطی حیاتی داشته باشد. آیا می توانید حدس بزنید چه حرفی از الفبا در اینجا به تصویر کشیده شده است؟ پاسخ در پایان این داستان است. اعتبار: با حسن نیت از Jeanne Quimby

بچه‌هایم چیزهایی را به من نشان می‌دهند که به راحتی می‌توانم دیدنشان را از دست بدهم

هدف کار ما کمک به ارائه دهندگان بی سیم و دیگران برای ایجاد شبکه هایی است که برای همه ما ایمن تر است.

آرزوی صمیمانه من این است که سایر والدین جوان، به ویژه زنان جوان در علم، نیز بتوانند با همکاران خود پیوند خویشاوندی پیدا کنند تا این تجربه را داشته باشند که تمام خود را به علم خود بیاورند.