ناب در مقابل چابک کدام روش فرآیند برای صنعت شما بهترین است؟

یکی از مزایای کلیدی Agile سرعتی است که با آن می توان نمونه اولیه کار را تحویل داد و این به طور کلی صادق است. اما یک نمونه اولیه که نیازی به تغییرات یا پیشرفت‌های عظیم ندارد، با افزودن و آزمایش ویژگی‌های جدید یا اضافی که با روش ناب مطابقت دارد، رویکردی تکراری‌تر را به خود اختصاص می‌دهد.

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/Lean-vs-Agile.htmlکروک مزیت استاندارد کردن چیزی را دید که به طور سنتی مونتاژ یکباره و اغلب آشفته یک محصول (در این مورد، یک همبرگر ساده) بود که کل فرآیند را تا حد زیادی سرعت بخشید و ناکارآمدی در پخت و پز و تحویل را از بین برد. سیستم ها در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه تاسیسات در تامین منابع و کارکنان می شود.

Agile چیست؟

در حالی که به نظر می رسد توصیفات بالا تفاوت های فلسفی قابل توجهی را بین این دو روش نشان می دهد، هدف هر دو ارائه بالاترین کیفیت خروجی به کارآمدترین روش است.

Agile برای اولین بار در توسعه نرم افزار در اوایل دهه 1990 مورد استفاده قرار گرفت و پس از سال 2001 به سرعت شتاب گرفت و به سایر صنایع از جمله تولید گسترش یافت.

برآورده کردن انتظارات مشتری و جلب رضایت مشتری، صرف نظر از روش، تمرکز اصلی است. این ما را به سؤال نهایی سوق می دهد: کدام فرآیند بهتر است — Lean vs Agile؟

و کدام روش برای فرآیندهای کسب و کار شما مناسب تر است؟

Agile همچنین به تیم قدرت می‌دهد تا تصمیمات طراحی را بدون فرآیند تأیید پیچیده اتخاذ کند و سرعت توسعه را بیش از پیش افزایش دهد.

کدام روش برای کسب و کار شما بهترین است؟

ابتدا تفاوت های این دو را بررسی می کنیم سپس شباهت ها را در نظر می گیریم.

ناب در مقابل چابک، ناب چیست؟

دوی سرعت های کوتاه، که می تواند از چند روز تا چهار هفته باشد، و تیم های خودسازماندهی اجازه می دهند تا تغییرات سریعی در نیازها بدون تأثیر منفی بر برنامه داشته باشند.

اثبات اشتباه به عنوان یک فناوری بهبود تعریف می شود که از یک دستگاه یا روش استفاده می کند

  • یک نمای باریک از تغییر سریع به عنوان تنها زمان مورد نیاز برای کشیدن یک ابزار یا وسایل موجود و تنظیم ابزار یا وسایل جدید.  اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

    تغییر سریع

    ناب در مقابل چابک… خرد متعارف می گوید که روش ناب برای کارهای تکراری و متوالی که کالاهای ملموس تولید می کنند بهترین است، در حالی که چابک برای خلاقیت و پیشرفت های سریع در جهت توسعه نرم افزار مناسب است، اما آیا واقعاً چنین است؟

    با تفکر ناب دوست شوید. مراحل اجرای فرآیند ناب را بیاموزید.



  • راهکارهای تضمین کیفیت
    رابرت بروتون
    (805) 419-3344
    ایالات متحده آمریکا
    پست الکترونیک






    از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

    برای پروژه های بزرگتر، رهبران با تجربه در استفاده از هر دو مهارت دارند و می دانند چه زمانی باید از یکی به دیگری تغییر مکان دهند. چارچوب مدیریت و رهبری هر کدام، در عین مشابه بودن، از اصطلاحات، کلمات اختصاری، تکنیک‌های اندازه‌گیری و نقاط عطف متمایز استفاده می‌کند، بنابراین تسلط کافی به هر دوی آنها بسیار سخت است.

    خلاصه Lean vs Agile

    Lean بر حذف تنوع تمرکز دارد. در زنجیره تامین، در حرکت و تلاش انجام شده، در محصولات جانبی بیهوده و حتی فعالیت‌های بیهوده‌تر که مستقیماً بر محصول نهایی و در نهایت رضایت مشتری تأثیر نمی‌گذارد.