گروه کانن آشکارسازهای صفحه تخت بی سیم CXDI-Elite را ارائه می کند

(Canon Medical Components USA: Irvine, CA) — رادیوگرافی دیجیتال پزشکی کانن، پیشرو در آشکارسازهای پیشرفته صفحه تخت (FPDs)، اجزای اشعه ایکس، لوله های اشعه ایکس و فناوری های نوآورانه دوربین فیلمبرداری، آخرین نسل از سیستم های آشکارساز صفحه تخت، CXDI-Elite Wireless Digital Radiography Series را معرفی می کند. سری Elite دارای یک سوسوزن با کارایی بالا است که کیفیت تصویری بالاتر از همیشه تولید می کند.

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/canon-group-presents-cxdi-elite-wireless-flat-panel-detectors-072023.html

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ – ۱۲:۰۰

محصول اختصاصی پردازش تصویر Intelligent NR این شرکت برای استفاده با سری جدید FPD Elite در دسترس است که کاهش نویز استثنایی و تصاویر پرتو ایکس عالی را ارائه می دهد. پردازش تصویر جدید هوش مصنوعی از یک مدل از پیش تعیین شده استفاده می کند که با یادگیری عمیق در مورد ویژگی های نویز در تصاویر رادیوگرافی آموزش داده شده است. نسل بعدی سری CXDI-Elite نیز با کمک کنترل نوردهی خودکار داخلی (AEC) با پنج یا نه منطقه مورد علاقه بسته به مدل انتخابی موجود است.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

نوآوری

گروه کانن آشکارسازهای صفحه تخت بی سیم CXDI-Elite را ارائه می کند

NR هوشمند تصویربرداری پیشرفته را امکان پذیر می کند

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به [email protected] ایمیل بزنید یا مراجعه کنید https://mcu.canon.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.


قابلیت یادگیری عمیق NR هوشمند Canon در مقایسه با تصاویر اشعه ایکس اصلی یا تصاویر NR معمولی کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد.