کشتی های Southworth میزها را در یک هفته یا زودتر بلند می کنند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ – ۱۱:۵۹

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

برای اطلاعات بیشتر، با جیم نوریس، رئیس، نوریس و شرکت، 198 S. Meadow Road، Plymouth، MA 02360، (508) 510-5626، ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/innovation-news/southworth-ships-lift-tables-one-week-or-sooner-061523.html

Southworth همچنین کاملاً متعهد به ارائه راه‌حل‌های مهندسی شده با کوتاه‌ترین زمان صنعت است.

پیشنهادات Swift Lift 1 در اطراف محبوب‌ترین سری میز بالابر هیدرولیک Southworth، از جمله واحدهای ارتفاع طبقه LS، LL و ZLS ساخته شده‌اند. مدل‌های موجود دارای ظرفیت‌هایی از 1100 تا 6000 پوند و سکوها تا 48 اینچ در 96 اینچ هستند. بیشتر آسانسورها را می‌توان به گونه‌ای تغییر داد که شامل کلیدهای محدود، کلیدهای پایی یا کنترل‌های آویز دستی، و چندین گزینه ولتاژ و رنگ رنگ باشد. تعهد یک هفته ای Swift Lift 1 به اکثر پالت سازهای دستی PalletPal و آسانسورهای قابل حمل Dandy Lift نیز تعمیم می یابد.