کسب و کار جامعه محور

انتخاب نامی که قبلاً ثبت نشده باشد بسیار مهم است و هزینه های کمی نیز در بر دارد. با این حال، می توانید با استخدام یک سرویس تشکیل برای تشکیل پرونده به جای وکیل، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. اگر نیاز به ثبت نام برای “نام تجاری” یا DBA دارید (برای هر زمان که یک شرکت با نامی متفاوت از نحوه ثبت آن فعالیت می کند)، یک الزام قانونی اضافی وجود دارد، یک سرویس تشکیل نیز می تواند در این مورد کمک کند.

بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، کسب و کار کوچک شما می تواند بازی کند نقش حیاتی در کمک به اقتصاد محلی نیز. تا آنجا که مزایایی که با راه اندازی در یک جامعه محلی دریافت خواهید کرد، شامل داشتن یک سیستم پشتیبانی داخلی و فرصت های متعدد برای تبلیغ متقابل مشتریان مکرر و وفادار نیز یک مزیت هستند زیرا در جوامع کوچکتر رایج تر هستند.

مشارکت کنید

هنگامی که کسب و کار جامعه محور شما نزدیک به افتتاح است، زمان آن رسیده است که بیشتر در همان جامعه مشارکت کنید. از آنجایی که قبلاً درباره کسب و کار خود صحبت کرده اید و چند ارتباط برقرار کرده اید، این بخش باید آسان باشد! در نظر گرفتن برنامه ریزی یک باز شدن نرم فقط با دعوت به سایر صاحبان کسب و کار فرصتی برای دیدن آنچه شما در مورد آن هستید. با کمی تزیین و ارائه نوشیدنی، آن را به یک گردهمایی سرگرم کننده تبدیل کنید. فراموش نکنید که برای بازخورد بپرسید! همچنین می‌توانید در تلاش‌های محلی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مشارکت کنید و از سایر کسب‌وکارها در منطقه نیز حمایت کنید. هر چه بیشتر بتوانید نام خود را به گوش دیگران برسانید، به دست آوردن روابط حرفه ای در این مسیر آسان تر خواهد بود.

یک کسب و کار مبتنی بر جامعه برای کارآفرینان جدید عالی است زیرا تعداد بسیار زیادی وجود دارد منافع متقابل درگیر است، و چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت آن بردارید. در حالی که راه‌اندازی یک کسب‌وکار با تصمیم‌گیری‌های زیادی همراه است، می‌توانید با تحقیق در مورد منطقه‌ای که در آن هستید و حمایت سایر صاحبان کسب‌وکار، کار را برای خود آسان‌تر کنید. در اینجا، ما نکاتی را به کارآفرینانی که به دنبال یافتن تعادل بین کار و زندگی هستند، ارائه می دهیم.

از خودت محافظت کن

راه‌اندازی یک کسب‌وکار کار زیادی می‌طلبد، اما وقتی از کمک یک جامعه برخوردار باشید، موفقیت بسیار آسان‌تر است. از رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌های آنلاین نیز استفاده کنید تا دسترسی بیشتری به شهر خود داشته باشید، و در نظر بگیرید که هر تجربه مشتری را شخصی‌سازی کنید تا آنها را بازگردانید.

کمی تحقیقات بازار انجام دهید

همانطور که با اعضای جامعه خود صحبت می کنید، درک و صحبت در مورد مزایای متقابل حاصل از راه اندازی یک تجارت مبتنی بر جامعه در آنجا ضروری است. کسب و کارهای کوچک فرصت های شغلی جدید و همچنین محصولات و خدمات جدید و متفاوت را فراهم می کنند. آنها همچنین مالیات های محلی می پردازند که مدارس و زیرساخت ها را رونق می بخشد.

با نزدیک شدن به افتتاحیه، می خواهید تبلیغات را شروع کنید. حتی اگر شما یک کسب و کار اجتماعی هستید، استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان مهم است. می توانید از a استفاده کنید سازنده تبلیغات فیس بوک به سرعت و به راحتی گرافیک تبلیغاتی حرفه ای تولید کنید تا حضور خود را به جامعه خود اعلام کنید. هدف قرار دادن جمعیت شناسی مشتریان شما مطمئناً آنها را جذب خواهد کرد.

مهم نیست که چه نوع کسب و کار مبتنی بر جامعه را می خواهید راه اندازی کنید، ایده خوبی است که از قبل برنامه ریزی کنید و اقداماتی را برای محافظت قانونی از خود انجام دهید. تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود یک راه عالی برای اطمینان از این است که در صورت دعوای قضایی یا اگر کسب و کار شما بدهی بزرگی داشته باشد، مسئولیت شخصی محدودی خواهید داشت و همچنین می تواند اعتباری به کسب و کار شما بیافزاید. مزایای مالیاتی نیز وجود دارد که آن را برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک بی‌معنا می‌سازد.

هنگامی که قوانین را پوشش دادید، وقت آن است که در مورد خود تحقیق کنید رقابت بالقوه. این یک فرصت عالی برای وارد شدن به جامعه و صحبت با صاحبان مشاغل دیگر است، نام خود را به گوش می‌رساند و دریابید که مردم منطقه در یک تجارت جدید به دنبال چه هستند. اگر می‌خواهید یک فروشگاه یا فضای اداری با آجر و ملات داشته باشید، زمان مناسبی برای شروع جستجوی مکان است، با در نظر گرفتن اینکه چقدر فضایی برای انجام تجارت و انبار کردن موجودی و/یا لوازم مورد نیاز دارید. . اگر یک مکان فیزیکی در بودجه نیست، همیشه می توانید برپایی یک کسب و کار خانگی و بعداً منشعب می شود.

با مزایای کسب و کار جامعه محور خود آشنا شوید

مقاله نوشته شده توسط Dean Burgess of Excitepreneur.net برای راه حل های تضمین کیفیت مقاله ویرایش و ارسال شده توسط Quality Assurance Solutions.






راهکارهای تضمین کیفیت
رابرت بروتون
(805) 419-3344
ایالات متحده آمریکا
پست الکترونیک






از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه … ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

  1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
  2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/Community-Driven-Business.html