پرفروش ترین مدل های لپ تاپ ایسوس ASUS آبان ماه برترمکس

برای این که مجبور نباشید هر روز به صورت دستی این قابلیت را روشن و صبح روز بعد آن را خاموش کنید می‌توانید برای روشن/خاموش شدن این قابلیت زمان تعیین کنید. به تنظیمات و سپس به بخش Battery and device care بروید و در این بخش گزینه‌ی Battery را انتخاب کنید. در ابتدای این صفحه که استفاده شما از باتری گوشی نمایش داده می‌شود و اگر به روی آن کلیک کنید به صورت جزئی‌تر می‌توانید ببینید که کدام برنامه‌های باتری بیشتری مصرف کرده‌اند. اگر شما هم در گوشی‌های سامسونگ به مسنجرهای دوتایی مانند دو واتس اپ یا دو تلگرام نیاز پیدا کردید به راحتی می‌توانید این کار را از طریق تنظیمات انجام دهید و رابط کاربری سامسونگ این قابلیت را برای شما در نظر گرفته است.

لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 بر خلاف هفته‌ی قبل در لیست محبوب‌ترین‌های هفته‌ فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار دارد و توانست با استقبال خوب کاربران در رده‌ی چهارم این لیست قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این محصول از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می‌برد. نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی این لپ‌تاپ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، توانایی ارائه‌ی رفرش ریت ۶۰ هرتز را دارد.

جک ۳.۵ میلی‌متری در آن به کار رفته است و می‌توانیم به حسگر اثر انگشت هم در آن اشاره کنیم. این لپ تاپ از اسپیکر استفاده می‌کند و کیفیت آن در حد لپ تاپ‌های هم‌رده است. لپ تاپ از حسگر اثر انگشت به‌عنوان یک شیوه بیومتریک عالی برای لاگین استفاده می‌کند و حتی می‌توانید از وب کم هم برای برگزاری کنفرانس‌های کاری یا تماس تصویری استفاده کنید.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

این نکته مهم را در نظر داشته باشید گرمایی که در حین کارکردن با لپ تاپ ایجاد می‌شود باعث آسیب رسیدن به قطعات می‌گردد. به همین دلیل زمانی که لپ تاپ شما داغ می‌کند سرعت لپ تاپ به صورت چشمگیری کاهش می‌یابد. در واقع می‌توان گفت زمانی که لپ تاپ داغ می‌کند قطعات نمی‌توانند به درستی وظایف خود را انجام دهند. اگر دنبال مدلی بی‌نقص با عملکرد سریع هستید و از طرف دیگر می‌خواهید با خیال آسوده بازی کنید، این لپ تاپ با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، طراحی زیبا و کیفیت ساخت خود می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. در این سری مک بوک پرو نیز، شما همان کیفیت بی‌نظیر تصویر را این بار در ابعادی کوچک‌تر و وزنی کمتر تجربه خواهید کرد.

VivoBook R465FA Core i3 10110U 8GB 1TB 256GB SSD

اگر به دنبال سیستم های حرفه ای تر هستید به دنبال سیستم هایی بروید که داری پردازنده core i3 و core i5 و core i7 هستند بروید قدرت این پردازنده ها به ترتیب کمترین قدرت مربوط i3 و بیشترین قدرت مربوط به سایت منبع مشابه i7 می باشد. دقت کنید که حمل و نقل آسان، کیفیت و دوام بالا، طول عمر بالای باتری برای کار با لپ تاپ در مدرسه و محیط های آموزشی بدون نیاز به شارژ مجدد از ویژگی هایی است که باید در خرید لپ تاپ مورد توجه قرار دهید. همچنین برای دانشجویان و دانش آموزان رشته های مختلف (گرافیک، معماری و …) ممکن است نیاز به خرید لپ تاپی با کارت گرافیک مجزا وجود داشته باشد. از طرفی، به علت کاربری این لپ تاپ ها در فضای خانه، در بسیاری از مواقع دسترسی به برق وجود دارد.

  • دقت داشته باشید برای اجرای برنامه های کاری سنگین یا استفاده هایی چون فتوشاپ و گیمینگ باید سراغ سیستم های قوی تر با گرافیک مجزا بروید.
  • بعد از Razer Blade، غول‌های فناوری امروزی یکی پس از دیگری وارد حوزه‌ی ساخت لپ‌تاپ‌های گیمینگ شدند و نتیجه‌ی آن بازار پررونق لپ‌تاپ‌های گیمینگ امروزی است.
  • این دستگاه از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدلی که بالاتر معرفی کردیم، ندارد و فقط پردازنده آن ارتقا یافته است.
ضمناً حجم گرافیک این لپ تاپ در حدود 4 گیگ و نوع آن Nvidia Geforce مدل GTx1650 Max-Q Desin است. اهمیت صفحه نمایش لپ تاپ‌های گیم نیز مورد توجه خریداران بوده که این لپ تاپ از نرخ تصویر 60Hz برخوردار می‌باشد و پنل و رزولوشن نیز به ترتیب IPS و 1080 در 1920 است. توجه داشته باشید که بهترین لپ تاپ گیمینگ حتماً باید دارای باتری مناسب باشد که ظرفیت و نوع باتری در لپ تاپ 15.6 اینچی مدل zenbook flip 15 q528eh از برند ایسوس 6Cell 96WHr است و میزان شارژدهی آن نیز در حدود 5 ساعت است. امروزه به دلیل گسترش فعالیت ها گرافیکی ‌برای تولید برنامه در فضای مجازی تقاضا برای خرید و استفاده از لپ تاپ‌های رندر بیشتر شده است. لپ تاپ های گرافیکی برای داشتن سرعت بالا باید دارای رم با ظرفیت بالا باشند تا سرعت کار افزایش پیدا کند.

برای دسترسی به این تنظیمات به Settings و سپس Adavnced features مراجعه کرده و به روی گزینه‌ی Motions and gestures کلیک کنید. گزینه‌ی Home screen grid و Apps screen grid برای این است که تعداد آیکون‌ها قرار گرفته در هر سطر و ستون هوم اسکرین و منو را مشخص کنید. مثلا اگر این گزینه را به روی حالت 6×5 قرار دهید تعداد آیکون بیشتری در هر سطر و ستون قرار می‌گیرد. اگر در مورد بهترین پیکربندی مدل موجود صحبت کنیم، بیش از دویست هزار روبل است. کنجکاو، درست است؟ بیایید بفهمیم که چرا سازنده چنین پولی را می گیرد و آیا ارزش آن را دارد.

دانش آموزان و کاربرانی که به دنبال استفاده از لپ تاپ برای انجام امور سبکی پردازشی مانند تایپ و یا پروژه های تحصیلی هستند و عمر بالای باتری، وزن کم و هزینه پایین خرید برای آنها اولویت های حیاتی هستند. حال که با بهترین لپ تاپ ها برای بازی ماینکرافت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید. پیدا کردن یک لپ تاپ با این مشخصات و قیمت پایین مانند IdeaPad Flex 5 خیلی سخت است. این لپ تاپ می‌تواند Minecraft را بدون هیچ مشکلی، با فضای کافی اجرا کند. Lenovo همچنین نسخه اینتل IdeaPad Flex 5 را ارائه می‌دهد، اگرچه ما آن را برای Minecraft توصیه نمی‌کنیم. 4700U تراشه گرافیکی یکپارچه‌تری دارد، بنابراین می‌تواند Minecraft را بهتر اجرا کند.

پرفروش ترین مدل های لپ تاپ ایسوس ASUS آبان ماه برترمکس