پردازنده‌های غذا می‌توانند نوار نقاله‌ها را آزمایش کنند

با تشکر،
خلاصه کیفیت

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/quality-insider-news/food-processors-can-test-drive-conveyors-060123.html

با دسترسی آسان و تجهیزات پیشرفته تست محصول، پردازنده های غذا می توانند به صورت بلادرنگ مشاهده و تأیید کنند که سرمایه گذاری آنها در تجهیزات انتقال جدید نیازهای آنها را برآورده می کند. پردازنده هایی که به این روش محصول خود را آزمایش می کنند نه تنها کیفیت و بهره وری محصول خود را افزایش می دهند، بلکه مزیت قابل توجهی را نسبت به رقبا تجربه می کنند.

به گفته برنینگ، آزمایش شکنندگی و آسیب محصول معمولاً دغدغه اصلی پردازنده ها است. برنینگ می‌گوید: «مهم نیست محصول چه غلات، کراکر یا آجیل باشد، پردازنده‌ها می‌خواهند محصول خود را دست نخورده نگه دارند و از آسیب در حین انتقال جلوگیری کنند.

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 خرداد 1392 – ساعت 12:00

برنینگ می‌گوید: «یک غذاساز به من گفت که شش نفر از تکنسین‌هایش حدود هشت ساعت طول کشیده تا سیستم نوار نقاله پیچی خود را تمیز کنند. “آنها مجبور بودند یک مارپیچ بزرگ را از نوار نقاله پیچ بیرون بکشند که حمل آن خطرناک بود.”

برای کسانی که نمی توانند شخصاً از مرکز آزمایش بازدید کنند، Cablevey اکنون امکان مشاهده و پاسخ به آزمایش محصول را به صورت زنده در یک “بازدید مجازی” با پیوند به ویدیوی بلادرنگ و یک فرمت جلسه از نوع Zoom ارائه می دهد – گزینه ای که در طی همه گیری کووید-19 با استفاده از این فناوری، Cablevey می‌تواند بازدیدهای حضوری و مجازی را به طور همزمان میزبانی کند، که زمانی مفید است که گروه‌های کاری بزرگ‌تر، مانند تیم‌های تضمین کیفیت، علاقه‌مند به ارزیابی نوار نقاله باشند.

برخی از پردازنده‌ها می‌خواهند نوار نقاله‌های کابلی لوله‌ای را در برابر سایر گزینه‌های انتقالی که ممکن است در نظر دارند، مانند آسانسورهای سطلی یا نوار نقاله‌های زنجیره‌ای، ارزیابی کنند. برخی دیگر بر اساس تجربه با نوار نقاله های کابلی لوله ای آشنا هستند و می خواهند به مدیران خود نشان دهند که راه حل مشابهی می تواند در تاسیسات فعلی آنها اجرا شود.

(Cablevey Conveyors: Oskaloosa, IA) – حتی زمانی که مردم ظاهر یک ماشین یا SUV را دوست دارند، اکثر آنها خرید را قبل از رانندگی آزمایشی برای تأیید عملکرد خودرو در جاده انجام نمی دهند. به طور مشابه، تعداد فزاینده‌ای از غذاسازها به اهمیت تجهیزات نوار نقاله “تست رانندگی” در تاسیسات تست OEM پی می‌برند، که از محصول واقعی خود استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که تجهیزات قبل از خرید، کیفیت، جریان و نیازهای تمیز کردن پردازنده را برآورده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، با شماره (800) 247-3344، ایمیل [email protected] تماس بگیرید یا از https://cablevey.com.