نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین یورپی

خانواده بیتستان با ارائه خدمات ۲۴ ساعته خرید و فروش و پشتیبانی، در تلاش است تا تجربه‌ای لذت‌بخش و مطمئن از سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها، برای کاربران ایرانی فراهم آورد. لازم به ذکر است که صرافی نام آشنای کوکوین، پلتفرم معاملاتی خود را علاوه بر نسخه دسکتاپی، نسخه های اندرویدی و Ios برای موبایل نیز عرضه کرده است. حال که با آموزش کامل صرافی کوکوین آشنا شدید، می‌توانید در این بخش با نحوه ترید کردن، آموزش کار با صرافی کوکوین را یاد بگیرید. جهت آموزش ترید در صرافی کوکوین ابتدا در این صفحه بر روی گزینه Trade کلیک کنید و سپس گزینه Spot Trading را انتخاب کنید.

طراحی سایت فروشگاهی و نکات مهم آن

پس از ورود به صفحه اصلی صرافی، باید بر روی دکمه Sign Up در گوشه بالا سمت راست بزنید و مراحل ثبت نام را که برای شما ارائه می‌شود، تکمیل کنید. حجم مبادلات در کوکوین مقداری پایین است و بعضا دیده شده است که گاهی اوقات به خاطر عدم وجود نقدینگی در کوین های کوچکتر مشکلاتی نیز بروز کرده است. این نرم افزار را متناسب با نوع سیستم عامل تلفن همراهتان نصب کنید و سپس اپلیکیشن را اجرا نمایید. از طریق بار کد خوان درون اپلیکیشن کیو آر کد موجود در صفحه را اسکن کنید.

به محض ورود به حساب کاربری کوکوین، یک پاپ آپ به نشانه یادآوری فعال کردن 2FA نمایش داده می‌شود. برای فعال کردن احراز هویت دوعاملی وارد پروفایل خود شوید و گزینه «Account Security» را انتخاب کنید. سپس در بخش «Google Verification» روی گزینه « Configure» کلیک کنید. گرچه نگرانی‌هایی در مورد آن وجود دارد اما به هر حال اکثر فعالان بازار رمزارزها آینده روشنی را پیش بینی می‌کنند. همه ما دوست داریم سهمی در این اقتصاد شکوفا داشته باشیم و قطعاً اولین گام، سرمایه‌گذاری ارزهای موردعلاقه و منتخب در یک صرافی ارز دیجیتال است. در میان صرافی‌های فعال در بازار کریپتو، صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از گزینه‌ها است.

O حالا در پنجره ای که ظاهر شده مقدار پوزیشنی که می خواهید ببندید را وارد نمایید. هنگامی که معامله گر نتواند شرایط یک معامله را برآورده کند و پوزیشن او از حد نقدینگی عبور کند، معامله او توسط نرم افزار موتور تصفیه به صورت کاملا سیستمی و اتوماتیک بسته خواهد شد. در قراردادهای آتی، تاریخ تحویل تاریخی است که از قبل تعیین شده و با قیمت معین در همان زمان تعیین شده، تسویه می شود. کاربران می توانند وام را در هر زمانی قبل از سررسید وام بازپرداخت کنند.

کوکوین یک صرافی معتبر ارزدیجیتال است که در می‌۲۰۱۷ توسط گروهی از سرمایه‌گذاران با تجربه ایجاد شد. این صرافی به شما امکان خرید، فروش و معامله تعداد زیادی از ارز‌های رمزنگاری شده را می‌دهد. هدف سرمایه‌گذاران از تاسیس کوکوین ایجاد پلتفرمی ساده و در عین حال امن برای معامله‌گران در سراسر جهان است. معامله گران با بهره گیری از قراردادهای فیوچرز صرافی کوکوین قادرند تا صد برابر سپرده خود وارد معامله شوند.

نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و آموزش احراز هویت در کوکوین یورپی

دقت کنید این صرافی ایرانیان را تحریم کرده است و نباید در آن احراز هویت شماره موبایل انجام داد. حساب کاربری صرافی کوکویناین صرافی چندین ارز مهم و پرکاربرد فیات مانند یورو ، دلار ، پوند و … را پشتیبانی می کند و می توان بسیار راحت این حساب را شارژ کرد. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه ثبت نام کوکوین. حال ارز مورد نظر را فیات و یا ارز دیجیتال انتخاب کرده و شماره کیف پول صرافی خود را کپی کرده و به این آدرس مبلغ مورد نظر خود را ارسال کنید .

در این قسمت از مقاله آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin به بررسی نکات امنیتی که باید در این سایت انجام دهید، خواهیم پرداخت. در این راستا توجه داشته باشید که پس از ثبت نام بلافاصله پنجره ای همانند تصویر زیر برای شما باز می شود که باید آن را ببندید تا بعد از آن به سراغ فعال سازی تایید دو مرحله ای ورود برویم. در صفحه بعد، مراحل ثبت نام صرافی کوکوین​، آغاز می شود. در این صفحه، دو راه براینحوه ثبت نام کاربران وجود دارد.

در این بخش، مقداری که می‌خواهید خرید کنید را وارد کنید، اما اولین قیمت موجود، توسط صرافی تعیین می‌شود. پول شما در حساب خودتان است و پلتفرم به دارایی شما دسترسی ندارد. آخرین کادر هم مربوط به کد دوعاملیه که باید از اپلیکیشن Google Authenticator وارد کنید.

نحوه معاملات فیوچرز در صرافی کوکوین چگونه است؟