ناب در مقابل چابک کدام روش فرآیند برای صنعت شما بهترین است؟

نقشه برداری جریان ارزش اولین گام مورد نیاز در هر ابتکار بهبود ناب است

  • نگهداری مولد کل: مراحل اجرای TPM کامل را در تاسیسات خود بیاموزید.

    TPM

    PDCA کامل یک سیستم مدیریت وظایف سازمانی با ابزارهای بهبود مستمر داخلی است. شامل پروژه ها، جلسات، ممیزی ها و موارد دیگر است.

    این رویکرد بر یک فرآیند سریع و تکرار شونده (به نام “sprints”) با هدف تولید نمونه اولیه اولیه که می تواند در اسرع وقت با مشتری به اشتراک گذاشته شود، تمرکز دارد. این امکان را برای بازخورد فراهم می کند که سپس می تواند با حداقل اختلال در نقاط عطف یا جدول زمانی در پروژه پیاده سازی شود.

    یک نمای باریک از تغییر سریع به عنوان تنها زمان مورد نیاز برای کشیدن یک ابزار یا وسایل موجود و تنظیم ابزار یا وسایل جدید. اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

  • این مقاله تمام مزایای جریان یکپارچه را مورد بحث قرار می دهد.  سلول های کاری در این امر به فرآیند تولید شما کمک می کنند.

    جریان یک تکه

    Agile برای اولین بار در توسعه نرم افزار در اوایل دهه 1990 مورد استفاده قرار گرفت و پس از سال 2001 به سرعت شتاب گرفت و به سایر صنایع از جمله تولید گسترش یافت.

    این حتی می تواند برای پروژه های مختلف در یک سازمان تغییر کند، اما، به طور کلی، روش ناب باید برای مشاغلی که با کالاهای فیزیکی (مانند تولید) کار می کنند، انتخاب ارجح باشد، در حالی که روش Agile یک انتخاب عالی برای افرادی است که با محصولات دیجیتال و کد نرم افزار کار می کنند. .

    اثبات اشتباه به عنوان یک فناوری بهبود تعریف می شود که از یک دستگاه یا روش استفاده می کند

  • یک نمای باریک از تغییر سریع به عنوان تنها زمان مورد نیاز برای کشیدن یک ابزار یا وسایل موجود و تنظیم ابزار یا وسایل جدید.  اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد.

    تغییر سریع

    در واقعیت، پاسخ واقعی به “بهترین” انتخاب ممکن است جایی در این بین باشد. یک رویکرد ترکیبی یا ترکیبی می تواند از مزایای هر دو استفاده کند و در نقاط مختلف جدول زمانی اعمال شود.

    هر دو روش برای بسیاری از انواع مختلف مشاغل (نه فقط خودرو یا نرم افزار) ارزش فوق العاده ای ارائه می دهند، اما یکی از آنها معمولاً برای پروژه خاص شما بهتر از دیگری است.

    کارمندان در این محیط هر فعالیتی را که به وضوح به نتایج نهایی ارزش اضافه نمی کند، زیر سوال می برند. این امر ناگزیر به چرخه ای از بهبود مستمر منجر می شود زیرا ناکارآمدی ها از فرآیند خارج می شوند.

    نمونه ای از بهبود فرآیند ناب: مک دونالد

    با تفکر ناب دوست شوید. مراحل اجرای فرآیند ناب را بیاموزید.



  • راهکارهای تضمین کیفیت
    رابرت بروتون
    (805) 419-3344
    ایالات متحده آمریکا
    پست الکترونیک






    از این صفحه لذت می برید؟ لطفا آن را فوروارد پرداخت کنید. در اینجا نحوه …

    Lean بر حذف تنوع تمرکز دارد. در زنجیره تامین، در حرکت و تلاش انجام شده، در محصولات جانبی بیهوده و حتی فعالیت‌های بیهوده‌تر که مستقیماً بر محصول نهایی و در نهایت رضایت مشتری تأثیر نمی‌گذارد.

    Agile همچنین به تیم قدرت می‌دهد تا تصمیمات طراحی را بدون فرآیند تأیید پیچیده اتخاذ کند و سرعت توسعه را بیش از پیش افزایش دهد.

    کدام روش برای کسب و کار شما بهترین است؟

    برآورده کردن انتظارات مشتری و جلب رضایت مشتری، صرف نظر از روش، تمرکز اصلی است. این ما را به سؤال نهایی سوق می دهد: کدام فرآیند بهتر است — Lean vs Agile؟

    روش شناسی ناب از دهه 1940 وجود داشته است، که از رویکرد کیفیت ابتدا توسط دکتر چارلز دمینگ برای تولید خودرو ارائه شد و سپس به سرعت به سایر حوزه های عملیاتی گسترش یافت.

    کروک مزیت استاندارد کردن چیزی را دید که به طور سنتی مونتاژ یکباره و اغلب آشفته یک محصول (در این مورد، یک همبرگر ساده) بود که کل فرآیند را تا حد زیادی سرعت بخشید و ناکارآمدی در پخت و پز و تحویل را از بین برد. سیستم ها در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه تاسیسات در تامین منابع و کارکنان می شود.

    Agile چیست؟

    با 7 ضایعات Lean، مخفف تیم وود، و نحوه تاثیر آنها بر سود شرکت شما و اقدامات برای مقابله با این ضایعات آشنا شوید.

  • نقشه برداری جریان ارزش اولین گام مورد نیاز در هر ابتکار بهبود ناب است

    نگاشت جریان ارزش

    این مقاله تمام مزایای جریان یکپارچه را مورد بحث قرار می دهد. سلول های کاری در این امر به فرآیند تولید شما کمک می کنند.

  • با تفکر ناب دوست شوید.  مراحل اجرای فرآیند ناب را بیاموزید.

    تفکر ناب

    می توانید یک مطالعه موردی عالی و نمونه ای از روش ناب را در فیلم ببینید موسس، اکنون پخش در Vudu. بر اساس ایجاد امپراتوری فست فود مک دونالد توسط ری کروک، داستان به جزئیات می پردازد که چگونه کروک یک غرفه همبرگر محلی را انتخاب کرد که می توانست به سرعت یک غذای گرم را برای مشتریان خود به بزرگترین فرنچایز جهان ارائه دهد.

    در حالی که به نظر می رسد توصیفات بالا تفاوت های فلسفی قابل توجهی را بین این دو روش نشان می دهد، هدف هر دو ارائه بالاترین کیفیت خروجی به کارآمدترین روش است.

    و کدام روش برای فرآیندهای کسب و کار شما مناسب تر است؟

    دوی سرعت های کوتاه، که می تواند از چند روز تا چهار هفته باشد، و تیم های خودسازماندهی اجازه می دهند تا تغییرات سریعی در نیازها بدون تأثیر منفی بر برنامه داشته باشند.

    آیا ترجیح می دهید این صفحه را با پیوند دادن به آن با دیگران به اشتراک بگذارید؟

    1. روی کد لینک HTML زیر کلیک کنید.
    2. آن را کپی و جایگذاری کنید و یادداشتی از خودتان اضافه کنید، در وبلاگ، یک صفحه وب، انجمن ها، یک نظر وبلاگ، حساب فیس بوک خود یا هر جایی که برای شخصی این صفحه ارزشمند است.






    منبع: https://www.quality-assurance-solutions.com/Lean-vs-Agile.html

    ساخته شده توسط Quality Assurance Solutions.

    یکی از مزایای کلیدی Agile سرعتی است که با آن می توان نمونه اولیه کار را تحویل داد و این به طور کلی صادق است. اما یک نمونه اولیه که نیازی به تغییرات یا پیشرفت‌های عظیم ندارد، با افزودن و آزمایش ویژگی‌های جدید یا اضافی که با روش ناب مطابقت دارد، رویکردی تکراری‌تر را به خود اختصاص می‌دهد.



    ابتدا تفاوت های این دو را بررسی می کنیم سپس شباهت ها را در نظر می گیریم.

    ناب در مقابل چابک، ناب چیست؟

    تقریباً هر فرآیند تجاری را می توان با طیف گسترده ای از روش ها بهبود بخشید، اما معمولاً بهترین انتخاب برای کسب و کار شما بر اساس محصولاتی که می فروشید، در دسترس بودن منابع، مجموعه مهارت هایی که می توان در یک پروژه به کار برد، و سطح تخصص در روش انتخاب شده یک روش ترکیبی و ترکیبی Lean vs Agile ممکن است بهترین انتخاب برای تجارت شما باشد.