مترولوژی سه بعدی در جریان کار کنترل کیفیت دیجیتال در Control 2023

مرحله 1: آماده سازی

نرم‌افزار برنامه‌نویسی مجازی و تجزیه و تحلیل آفلاین گروه Metrologic، Silma X4 بر اساس مفهوم دوقلوی دیجیتالی است که توان عملیاتی، کارایی و برنامه‌نویسی سریع‌تر را امکان‌پذیر می‌سازد. Silma X4 و ماژول Path Planning به عنوان یک برنامه هوشمند که بهره وری را بهبود می بخشد، فرآیندهای بازرسی را ساده، ساده و بهینه می کند. ماژول برنامه ریزی مسیر بازرسی Silma X4 با کاهش زمان برنامه نویسی تا 60 درصد، بهره وری را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

(گروه مترولوژی: بادن-دبلیوüرتتمبرگ، آلمان) — گروه مترولوژیک به عنوان یکی از پیشتازان بازار نرم افزارهای اندازه گیری سه بعدی و با بیش از 40 سال تجربه، متعهد به بهبود عملکرد صنعتی مشتریان خود است.

نحوه رسیدگی به چالش های اندازه شناسی سه بعدی برای شرکت های تولیدی

به عنوان بخشی از رویکرد پایان به انتها که در بالا توضیح داده شد، گروه مترولوژیک و سیستم‌های کنترل بعدی (DCS)، یک نرم‌افزار و ارائه‌دهنده خدمات با کیفیت تولید، برای ارائه راه‌حلی جامع که شبیه‌سازی، طراحی، برنامه‌ریزی اندازه‌گیری، بازرسی، کیفیت را ترکیب می‌کند، شریک شده‌اند. نظارت و مدیریت

اتوماسیون تولید با راهکارهای اندازه گیری ساندویک

گروه مترولوژیک همچنین اجزای نرم‌افزاری انتخابی i-Tech را برای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان ارائه می‌دهد. گروه Metrologic اجزای نرم افزار را برای رسیدگی به عملکردهای خاص، مانند مدیریت CAD، شبیه سازی، و حسگرهای درایو جمع آوری خواهد کرد.

یک رویکرد یکپارچه برای کارخانه متصل

3. بخش i-Tech: ماشین آلات ویژه و نصب سفارشی

به عنوان عضوی از گروه ساندویک از سال 2018، گروه مترولوژیک با نهادهای مختلف ساندویک همکاری می کند تا گزینه های جدیدی را برای ردیابی در یک زنجیره تولید بدون درز فعال کند. گروه ساندویک با به هم پیوستن فرآیند ماشینکاری و تضمین کیفیت، ادغام مترولوژی سه بعدی را در سیستم تولید تسهیل می کند.

1. بخش اصلی: DNA تاریخی شرکت

با این رویکرد، پلت فرم نرم افزار X4 با فناوری پنج محوره سازگار است که کاربران را قادر می سازد تا خطاهای دینامیکی را به حداقل برسانند و بهره وری را با سرعت اندازه گیری بی نظیر افزایش دهند، کیفیت قطعه را بهبود بخشند و ضایعات را کاهش دهند. ویکتور اسکوبار، رئیس Renishaw SAS می‌گوید: «ترکیب دو فناوری ما اندازه‌گیری‌های بسیار سریع‌تر و با ارزش‌تری را هم برای کنترل فرآیند در تولید و هم برای فعالیت‌های تضمین کیفیت معمولی امکان‌پذیر می‌کند.

محلول پنج محور با Renishaw
گروه Metrologic و Renishaw از طریق یک قرارداد مشارکت، یک راه حل دقیق و سازنده پنج محوره را از طریق سر REVO و سیستم گیج Equator در طبقه مغازه ارائه می دهند. تقاضاهای رو به رشدی در صنعت تولید برای افزایش سطح بهره وری و کارایی با سرعت بیشتری وجود دارد. این همکاری قوی استراتژیک است و برای مقابله با این چالش های فعلی طراحی شده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 خرداد 1392 – ساعت 12:00

با اتصال یکپارچه نرم‌افزار Metrolog X4 به دستگاه اندازه‌گیری انتخابی، کاربر می‌تواند آن را هدایت کند، داده‌ها را بگیرد و تجزیه و تحلیل کامل را انجام دهد، سپس داده‌ها را در هر قالب دلخواه، از جمله پایگاه داده SQL با اتصال ساده، گزارش، صادر و منتشر کند. Metrolog X4 با جهانی بودن خود، کل زنجیره تجهیزات اندازه گیری را، صرف نظر از مارک ها یا فناوری ها، به هم متصل می کند. Metrolog X4 به عنوان بهترین نرم افزار در کلاس در تجزیه و تحلیل GDT و با الگوریتم های ابر نقطه ای دقیق، ارزش خود را برای بزرگترین تولید کنندگان جهان ثابت کرده است.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

گروه مترولوژیک ابزارهای مختلف همکاری دیجیتالی را برای تصمیم‌گیری تولید، ساده‌سازی گردش کار و تعامل با تولید فراهم می‌کند. این آخرین مرحله، بر اساس یک پلت فرم همکاری دیجیتال، با هدف تسهیل کار تیمی و نظارت بر فرآیند با به هم پیوستن همه اعضای تیمی که اطلاعات اندازه‌گیری سه بعدی را دریافت می‌کنند یا نیاز به دسترسی به آن دارند، انجام می‌شود.

راه حل جهانی و آگنوستیک
Metrologic Group یکی از معدود شرکت‌هایی است که راه‌حل‌های جهانی برای CMM‌های قدیمی ارائه می‌کند تا عمر طولانی‌تر و بهتری داشته باشند. این شرکت با ارائه یکپارچگی، آرامش خاطر، تعمیر و نگهداری، تجهیزات سخت‌افزاری و خدمات، راه‌حلی را ارائه می‌کند که به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین شرایط کار را بر روی CMM‌های قدیمی خود داشته باشند. در بسیاری از موارد آنها می توانند CMM ها را برای اجرا با یک دستگاه اندازه گیری جدیدتر، مانند یک هد جهت دار یا یک حسگر نوری، به روز کنند – به عبارت دیگر، عملکرد بالا با هزینه کمتر. حتی اگر قرار نیست سخت افزار تغییر کند، ارتقای نرم افزار می تواند به به روز نگه داشتن عملکرد CMM کمک کند.

مرحله 2: برنامه

بازدیدکنندگان از غرفه Metrologic Group در Control 2023 توانستند خود را در اکوسیستم دیجیتالی انتها به انتها از طریق چهار مرحله متمایز غوطه ور کنند: آماده سازی، برنامه نویسی، اجرا و تجزیه و تحلیل. این رویکرد متصل می‌تواند با حذف سیلوهای اندازه‌شناسی، تسهیل همکاری بیشتر بین تیم‌ها و کارخانه‌ها و اطمینان از ثبات نتایج اندازه‌گیری، هزینه کل مالکیت را برای تولیدکنندگان صنعتی کاهش دهد.

ما متعهد به همکاری با مشتریان خود هستیم تا بهره وری آنها را بهبود بخشیم و اندازه گیری سه بعدی را به خط تولید نزدیک کنیم. مونگ توضیح می‌دهد که ترکیب فناوری‌های پنج محوری Renishaw با راه‌حل ما یک گام کلیدی در این فرآیند است.

در هر مرحله از فرآیند کنترل کیفیت، راه حل نهایی ارزش افزوده ارائه می دهد و به مشتریان و کاربران نهایی کمک می کند تا ظرفیت های اندازه گیری خود را برای بهینه سازی هزینه، تلاش و مدیریت آموزشی، از یک نقطه مرجع، استاندارد کنند.

در نمایشگاه Control 2023 در اشتوتگارت، آلمان، در ماه مه گذشته، شرکت کنندگان راه حل های اندازه گیری سه بعدی این شرکت، از جمله پلت فرم نرم افزار جامع X4 را دیدند. در کارخانه هوشمند دیجیتال، نوآوری های این شرکت برای افزایش برنامه نویسی، سرعت، اشتراک گذاری داده ها و استانداردسازی، رویکرد پیشگام Metrologic Group را نشان می دهد.

با این حال، کسی باید برای این محتوا هزینه کند. و اینجاست که تبلیغات وارد می‌شود. بیشتر مردم تبلیغات را یک مزاحم می‌دانند، اما آنها علاوه بر اینکه به شرکت‌های رسانه‌ای اجازه می‌دهند سرپا بمانند، عملکرد مفیدی نیز دارند. آنها شما را از محصولات و خدمات جدید مرتبط با صنعت خود آگاه می کنند. همه تبلیغات در خلاصه کیفیت مستقیماً برای محصولات و خدماتی که اکثر خوانندگان ما به آن نیاز دارند اعمال شود. شما تبلیغات خودرو یا مکمل های سلامتی را نخواهید دید.

اولین قدم این است که فرآیند اندازه گیری را به صورت آفلاین با شناسایی ویژگی های مورد اندازه گیری و ایجاد طرح ویژگی های بازرسی آماده کنید. Planner X4 با هر CAD و هر داده PMI تعبیه شده یا فایل برنامه ریزی بازرسی (انحصاری یا استاندارد مانند QIF) سازگار است.

مرحله 4: مدیریت

برنامه ریزی مسیر
Metrolog X4 i-Robot با در نظر گرفتن تمام محدودیت‌ها و محدودیت‌های نصب رباتیک، مسیرهای رباتیک بهینه‌سازی شده‌ای را ایجاد می‌کند که منجر به بازرسی‌های کارآمد و مؤثر می‌شود. این ویژگی خطاها را کاهش می دهد، دقت را بهبود می بخشد و زمان بازرسی را به حداقل می رساند و آن را به ابزاری ارزشمند برای بازرسی های با دقت بالا حتی در محیط های پیچیده صنعتی تبدیل می کند.

جهانی
جهانی بودن Metrolog X4 i-Robot یک مزیت بزرگ است زیرا با طیف وسیعی از تجهیزات رباتیک و حسگرهای نوری سازگار است و انعطاف‌پذیری را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا بهترین تجهیزات را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنند. این ویژگی امکان ادغام آسان در سیستم های موجود را فراهم می کند که هزینه ها و زمان خرابی را کاهش می دهد و فرآیندهای بازرسی را بهینه می کند.

برای ارائه یک راه حل اثبات شده بازرسی درون خطی به مشتریان، گروه Metrologic همچنین با DWFritz که طراحی، ساخت و پشتیبانی از سیستم های اتوماسیون مهندسی شده به سفارش و خط رو به گسترشی از راه حل های اندازه گیری و بازرسی غیرتماسی با سرعت بالا و غیرتماسی را انجام می دهد، همکاری کرده است. پلتفرم بازرسی سریع و بدون تماس ZeroTouch را می توان با نرم افزار Metrolog X4 ترکیب کرد. این دو شرکت ساندویک از نزدیک برای ارائه یک راه حل اندازه گیری کارآمد و جامع کار می کنند که نتایج دقیق و داده های معنی دار را در یک بسته اثبات شده صنعت تولید می کند.

2. بخش i-Robot: بازرسی خودکار در طبقه تولید

ما آنچه را که «راه‌حل‌های اندازه‌شناسی انتها به انتها» می‌نامیم، ارائه می‌کنیم، که تمام جنبه‌های فرآیند اندازه‌شناسی، از برنامه‌ریزی از طریق برنامه‌نویسی مجازی گرفته تا اندازه‌گیری روی ماشین و مدیریت داده‌های اندازه‌گیری شده را در بر می‌گیرد.»

سه بخش برای ارزش بیشتر مشتری

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

با پیشنهاد X4 i-Tech، Metrologic Group به پروژه های بازرسی درون خطی سفارشی مشتریان می پردازد:
• رفع یک نیاز خاص بازرسی درون خطی با ایجاد یک ماشین سفارشی و نصب آن در جریان تولید آنها
• طراحی راه حل های نرم افزاری یکپارچه برای یک ماشین سفارشی

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/metrology-article/3d-metrology-within-digital-quality-control-workflow-control-2023-060523