مادر بودن به من کمک می کند تا از زیرساخت های ارتباطی خود محافظت کنم

در آزمایشگاه من، اکنون می‌توانیم سیگنال را نه تنها در یک نقطه، بلکه در چندین نقطه اندازه‌گیری کنیم، زیرا در زیرساخت‌های ارتباطی محلی حرکت می‌کند. این به ما امکان می دهد دید بهتری نسبت به اتفاقات کلی داشته باشیم. اگر نقض امنیتی در بخشی از زیرساخت وجود داشته باشد، می‌توانیم آن را در جای دیگری شناسایی کنیم، زیرا به طور کلی از اندازه‌گیری این سیگنال‌ها دید بیشتری داریم. همانطور که من نتوانستم معنای نقاشی مورد تحسین پسرم را ببینم، ما باید بتوانیم کل تصویر را ببینیم – و همه چیزهایی که آن تصویر سعی دارد به ما بگوید – برای دفاع از شبکه هایمان.

تاریخ انتشار : سه شنبه 15 خرداد 1392 – 12:02

فرزندان من، همانطور که گمان می‌کنم برای اکثر کودکان درست است، چیزها را متفاوت از ذهن تحصیلکرده و بسیار مغرضانه من می‌بینند. آن‌ها می‌توانند چیزهایی را که من از قلم انداخته‌ام یا به سادگی برای نادیده گرفتن آنها آموزش دیده‌ام، بی‌اهمیت ببینند.

هدف کار ما کمک به ارائه دهندگان بی سیم و دیگران برای ایجاد شبکه هایی است که برای همه ما ایمن تر است.

این اولین تلاش پسرم برای نقاشی های انتزاعی نبود. در کلاس اول، او بیش از سه ماه را صرف بازسازی یک حروف الفبا در کلاژی از الگوها و رنگ های تکه تکه در مدرسه خود کرد. (ببینید آیا می توانید حرف الفبا را حدس بزنید یا خیر؛ پاسخ در پایان این مقاله داده خواهد شد.)

در پروژه NIST خود، چارچوب ناهنجاری سطح دستگاه (DARE)، تیم من و من به دنبال سیگنال هایی هستیم که با استفاده از یک شبکه مخابراتی درجه تجاری، معروف به شبکه دسترسی رادیویی (RAN) از دستگاه هایمان تابش می کنند. یک RAN محلی دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند را به ابر متصل می کند. ما از این شبکه برای اندازه‌گیری رفتار سیگنال‌ها تحت تأثیر سناریوهای مختلف امنیت سایبری استفاده می‌کنیم. ما سعی می کنیم با استفاده از سیگنال فعالیت غیرمعمول را ثبت کنیم – که ممکن است نشان دهنده سازش باشد.

اولین بار در 10 مه 2023 در NIST منتشر شد اندازه گیری وبلاگ.

منبع: https://www.qualitydigest.com/inside/customer-care-article/being-mom-helps-me-protect-our-communication-infrastructure-060623.html

همانطور که تیم من برای انجام بهترین کارمان به استعدادها و دیدگاه های متنوع نیاز داشت، گروه های مختلف دانشمندان نشان داده شده است که بیشتر منتشر می شود و احتمال بیشتری برای توسعه راه حل هایی دارد که به نفع جوامع بیشتری باشد. نوآوری این کشور به شدت به کارهایی که دانشمندان انجام می دهند متکی است و ما به آن دانشمندان نیاز داریم که نماینده هر بخش از جامعه ما باشند.


پسر 7 ساله جین کویمبی این نقاشی را خلق کرده است. دیدگاه او در مورد هنر به مادرش کمک کرد تا ایده ای برای محافظت از زیرساخت های ارتباطی حیاتی داشته باشد. آیا می توانید حدس بزنید چه حرفی از الفبا در اینجا به تصویر کشیده شده است؟ پاسخ در پایان این داستان است. اعتبار: با حسن نیت از Jeanne Quimby

بچه‌هایم چیزهایی را به من نشان می‌دهند که به راحتی می‌توانم دیدنشان را از دست بدهم

من بسیار خوش شانس بودم که توانستم دنیا را از چشم بچه هایم ببینم و آن تجربه را با خودم به کار بیاورم.

دولت و سازمان های فناوری در حال تلاش برای محافظت از این زیرساخت از طریق رمزگذاری و سایر اقدامات امنیتی هستند. همه تلاش می کنند تا هدف شبکه های ارتباطی بی سیم را سخت تر کنند.

چرا ایمن سازی ارتباطات ما چنین چالشی است؟ دفاع از شبکه ای از رایانه هایی که توسط کابل های اترنت به یکدیگر متصل هستند، خود بسیار چالش برانگیز است، اما افزودن سیگنال های ارتباطی بی سیم، دفاع از آنها را حتی سخت تر می کند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که سیستم امنیتی بر تعامل بین سیگنال‌های خروجی از دستگاه شما و محیط فیزیکی نظارت نداشته باشد.

قول ما: خلاصه کیفیت فقط تبلیغات ثابتی را نشان می دهد که هرگز محتوا را پوشش نمی دهد یا پوشان نمی دهد. آنها هرگز سر راه شما قرار نمی گیرند. آنها برای خواندن شما وجود دارند یا نه.

آرزوی صمیمانه من این است که سایر والدین جوان، به ویژه زنان جوان در علم، نیز بتوانند با همکاران خود پیوند خویشاوندی پیدا کنند تا این تجربه را داشته باشند که تمام خود را به علم خود بیاورند.

خلاصه کیفیت برای محتوای آن از خوانندگان هزینه ای دریافت نمی کند. ما معتقدیم که اخبار صنعت برای شما مهم است که کار خود را انجام دهید، و خلاصه کیفیت از کسب و کارهای مختلف پشتیبانی می کند.

همانطور که یکی از اعضای تیم به من اشاره کرد، ما فقط یک یا دو معیار از رفتار بستر آزمایش RAN خود را ارزیابی نمی کنیم. ما هزاران عامل را برای دستیابی به یک نمای کلی از RAN برای آشکارساز رفتار غیرعادی خود بررسی می کنیم.


این بستر آزمایشی شبکه دسترسی رادیویی (RAN) ناهنجاری‌ها را در یک شبکه نظارت می‌کند و می‌تواند برای شناسایی فعالیت‌های مشکوک در زیرساخت‌های مخابراتی استفاده شود. جین کویمبی، محقق NIST، ایده این پروژه را از علاقه پسر 7 ساله اش به هنر انتزاعی گرفت. اعتبار: R. Jacobson/NIST

تحقیقات NIST به این شکاف دید پرداخته است

آمن با پسر 7 ساله ام بیش از یک ساعت در مقابل یک نقاشی انتزاعی نشستم، چیزی را دیدم که به نظر می رسید رنگ سیاهی بود که روی بوم سفید پرتاب شده بود.

مانند بسیاری از تحقیقات علمی، زمانی که ما این فرآیند را شروع کردیم، مطمئن نبودیم که کار کند. اما ما شاهد موفقیت های زیادی بوده ایم. ما در حال حاضر در حال نوشتن یک مقاله دانشگاهی هستیم که به سایر محققان اجازه می دهد تا بر روی کار ما کار کنند. ما امیدواریم که تحقیقات ما به سازمان‌های دولتی و هر کسی که در زیرساخت‌های ارتباطی دخیل است اجازه دهد تا از آنچه که ما آموخته‌ایم برای ایمن‌تر کردن این زیرساخت استفاده کنند.

اینکه تمام خودم را به کار بیاورم، من را دانشمند بهتری می کند

من به اندازه کافی خوش شانس هستم که می توانم در مورد مسئولیت های خانوادگی خود بسیار باز باشم. تجربه من با پروژه DARE نمونه کاملی از این است که چگونه زندگی خارج از کار می تواند خود کار را بهبود بخشد. من احتمالاً بدون اینکه پسرم به من نشان دهد چگونه چیزها را از دیدگاه او ببینم، به این رویکرد فکر نمی کردم. برای موفقیت این پروژه، همه باید تمام خود را – از جمله تجربیات منحصر به فرد زندگی خود – را برای حل چنین چالش علمی مهمی با نگاه کردن به مشکل از همه جهات به ارمغان بیاورند.

گروه های مختلفی از دانشمندان کار بهتری انجام می دهند

زیرساخت‌های ارتباطی شامل دکل‌ها و شبکه‌های تلفن همراه است که به تلفن‌ها، جی‌پی‌اس‌ها و سایر دستگاه‌های ما اجازه می‌دهند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

به لطف این بینش از عشق پسرم به هنر، من توانستم به صحبت های تیمم گوش دهم و با هم توانستیم فراتر از حد معمول برویم و به سطح جدیدی از علم اندازه گیری برویم.

پسرم عاشق نقاشی های انتزاعی است. فقط با دیدن رنگ رنگ برایم تعریف می کرد که چقدر دلم تنگ شده است. انرژی که در نقاشی جریان دارد را ندیده بودم. من هرج و مرج یا ناامیدی را که پسرم فوراً دید، ندیدم و هنرمند بعداً تأیید کرد که آنجا بوده است.

ایده عالی بعدی می تواند در ذهن کسی باشد که هرگز فکر نمی کرد می تواند یک دانشمند باشد. من می‌خواهم به آنها نشان دهم که چه چیزی ممکن است، درست مانند پسرم که به من نشان داد چگونه چیزها را به روشی جدید ببینم.

او فراتر را می دید و می توانست رفتار هنرمند را تشخیص دهد و درک کند.

به عنوان دانشمندان، ما تمایل داریم به یک جنبه از چیزی به دقت و عمیق نگاه کنیم و سپس به دلیل معیارها و استدلال های خاص، جنبه های دیگر را نادیده بگیریم – درست مانند کاری که من با نقاشی مورد تحسین پسرم انجام دادم.

از طریق حمایت بزرگی که در اینجا در NIST دریافت کرده‌ام، می‌توانم تمام افرادم را نه تنها به عنوان یک دانشمند، بلکه به عنوان والدین نیز به کار بیاورم.

بنابراین لطفاً مسدود کننده تبلیغات خود را برای سایت ما خاموش کنید.

این دقیقاً همان چیزی است که ما در تلاشیم تا با پروژه امنیت سایبری خود به آن برسیم. ما در حال اندازه‌گیری فعالیت در سیگنال‌های بی‌سیم هستیم تا نشانه‌های غیرعادی یا شرورانه‌ای را شناسایی کنیم که شبکه‌هایی که به آنها تکیه می‌کنیم ممکن است به خطر بیفتند. اگر در یک مکان چیزی نگران‌کننده می‌بینیم، می‌دانیم که در صورت وجود آسیب‌پذیری باید بررسی کنیم.

این رویکرد در امنیت سایبری خطری دارد زیرا هکرها فرصت طلب هستند. آنها عمدا به جایی می روند که شما نیستید محافظت و شناسایی. اگر آسیب‌پذیری‌های زیرساختی را فراموش کنیم، هکرها می‌توانند از آن‌ها سوء استفاده کنند.

زیرساخت های ارتباطی ما در خطر است

این تیم چند رشته ای دیدگاه های بسیاری را برای این کار به ارمغان می آورد. ما کارشناسانی از ارتباطات بی‌سیم پیشرفته، امنیت سایبری، و ریاضیات کاربردی، از جمله یادگیری ماشین، داریم. اندازه گیری رفتار RAN داده های آماری پیچیده ای به دست می دهد. ما از این داده ها برای ساخت مدلی استفاده می کنیم که بتواند رفتارهای غیرعادی را در شبکه های بی سیم ما تشخیص دهد.

تصور کنید یک دوربین امنیتی در جلوی خانه خود دارید. در ورودی را قفل می کنید و به تعطیلات می روید. اما شما در پشتی را باز می گذارید. یک دزد احتمالی می تواند از درب باز شده استفاده کند و شما نمی دانید زیرا دوربینی در پشت در ندارید.

آیا حرف الفبا را در هنر انتزاعی پسرم حدس زده اید؟ پاسخ: پ.

مراقبت از مشتری

مادر بودن به من کمک می کند تا از زیرساخت های ارتباطی خود محافظت کنم

بچه ها می توانند منبع ایده های جدید باشند

من در ابتکار تنوع و شمول در اینجا در NIST و در اتحادیه بین المللی علوم رادیویی کاملاً فعال هستم. من سعی می کنم زنان و افراد بیشتری از جوامع مختلف را تشویق کنم که وارد این عرصه شوند، زیرا همه ما دیدگاه های جالب زیادی برای مقابله با چالش های علمی داریم. من همچنین سعی می‌کنم برای افراد جوان‌تر در این زمینه الگوسازی کنم که مسئولیت‌های خانوادگی نه‌تنها می‌تواند با یک شغل پربار همراه باشد، بلکه می‌تواند دیدگاه شما را به عنوان یک محقق تقویت کند.

با این حال، همانطور که ما بیشتر به فناوری تلفن همراه وابسته شده ایم، نگرانی ها در مورد امنیت آن به طور قابل درک افزایش یافته است.