لیست قیمت شارژر لپ تاپ خرید آداپتور لپ تاپ 30 آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

دارندگان کلیه دستگاه های لپ تاپ صرف نظر از نوع، مدل و برند دستگاه- می توانند با حضور در مرکز سخت افزار ایران و و مراجعه به واحد تخصصی تعمیرات لپ تاپ ، خدمات مرتبط تعمیرات شارژر لپ تاپ را دریافت نمایند. مطمئن شوید که کابل های پروب مولتی متر شما به مکان مناسب متصل شده اند. سیم سیاه وارد پورت COM می شود و سیم قرمز وارد نمادهای VΩHz می شود.حالا پروب های مولتی متر را در دست بگیرید، پروب سیاه منفی است در حالی که قرمز مثبت است. باز هم مطمئن شوید که شارژر لپ تاپ شما به سوکت اصلی وصل است.

نمایندگی اچ پی در تهران

آخرین راه حل ، استفاده از تلفن همراه برای شارژ لپ تاپ است. البته شارژ خیلی زیادی را نخواهید داشت ، ولی در موارد فوری اگر فقط ۱۰ دقیقه برای ذخیره یک سند یا ارسال ایمیل احتیاج دارید ، این کار مؤثر است. لازم است تا قبل از معرفی راه های شارژ کردن باتری لپ تاپ بدون شارژر با مفاهیم فیزیکی ولت و آمپر آشنا شویم. این کمیت ها به ما کمک می کنند تا هنگام خرید یا بررسی سایر شارژرها دید بهتری داشته باشیم. با توجه نحوه عملکرد لپ تاپ ها و جابه جایی زیاد آنها معمولا مشکلات سخت افزاری زیادی به وجود می آید.

شارژر لپ تاپ سامسونگ 19 ولت 3.16 آمپر

لیست قیمت شارژر لپ تاپ خرید آداپتور لپ تاپ 30 آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی برای تعمیر شارژر لپ تاپ می توانید این مطلب را مطالعه نمایید . کابل پاور آداپتور لپ تاپ خودتون رو عوض کنید و مجدد تست نمایید . در صورتی که در آدپتور لپ تاپ شما ایرادی مشاهده نشد ،‌با شارژر دیگری تست نمایید . ببینید ممکن هست که آداپتور شما به علت نوسان برق دچار اتصالی شده واین اتصالی زمانی که آداپتور به لپ تاپ شما متصل بود روی لپ تاپ شما تاثیر گذاشته و باعث اتصالی یکی از قطعات روی برد لپ تاپ شما شده است . بیشترین هدفی که ممکنه فکرمون سمتش بره مدار ورودی لپ تاپ شما هست . در هر صورت باید بدونید که لپ تاپ شما ابتدا باید در این مجموعه تست بشه و پس ازتست به صورت دقیق ایراد یابی میشه .سعی کنید لپ تاپ خودتون رو دستکاری نکنید و هرچه سریعتر به یک متخصص برای تعمیرات تحویل دهید .

شارژر لپ تاپ 19.5 ولت 4.7 آمپر سونی

اما اگر مشکل به وجود آمده در لپ تاپ به شارژر لپ تاپ مربوط باشد، در این صورت ممکن است که کلا نتوانیم لپ تاپ را روشن کنیم و لپ تاپ به صورت کلی بدون استفاده می ماند. ⊗ نکته ۲- توجه داشته باشید که شارژر جدید باید طبق ولتاژ لپ تاپ باشد، در غیر این صورت اتصال شارژر با ولتاژ بالا به برد لپ تاپ صدمه وارد می‌­کند و اتصال شارژر با ولتاژ پایین دستگاه را روشن نمی­‌کند. پس از اتصال به سراغ شارژر لپ تاپ بروید و آن را را به برق متصل کنید. شارژر لپ تاپ ها هیچ پیچ و بستی برای باز کردن ندارند (پِرِسی است) و تنها راه دسترسی به مدارات داخلی شارژر، شکستن قاب آن است. عدم توجه به ابعاد و سایز کابل کانکتور لپ تاپ باعث صرف هزینه‌های اضافی شده بنابراین هنگام خرید حتماً به مشخصات ظاهری از جمله باتری، شارژر، آمپر و اندازه کابل توجه کنید. معمولاً هر چه شدت جریان شارژر بیشتر باشد، لپ تاپ فرایند شارژگیری را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد توجه به مقدار ولتاژ از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا در صورت کم و زیاد شدن مقدار آن آسیب‌های جدی به دستگاه وارد می‌شود.

  • از طرفی استفاده از یک شارژر ضعیف و خراب، باعث کم شدن عمر باتری می شود.
  • ⊗ نکته ۶ – توجه داشته باشید که کابل های پاور شارژر هم می­‌تواند با مشکل روبرو شود و از سالم بودن کابل پاور شارژر خود نیز با تست آن بر روی دستگاهی دیگر مطمئن شوید .
  • استفاده از یک باتری متفاوت حداقل می‌تواند شک را برطرف کند.
  • بنابراین متخصصین تعمیر شارژر لپ تاپ در پین ورک قابل اعتماد و حرفه‌­ای هستند و توسط پین ورک، صلاحیت­شان تأیید شده است.

آداپتورهای تغذیه و یا شارژرهای باطری، ولتاژ برق ورودی را (که یک ولتاژ بالا محسوب می شود) به عنوان ورودی گرفته و آن را به یک ولتاژ سطح پایین که مورد نیاز هر لپ تاپ است، تبدیل می کند. آداپتورهای تغذیه توان مورد نیاز برای لپ تاپ و همچنین شارژ باطری آن را تامین می کنند. به همین جهت استفاده از آداپتور مناسب هر لپ تاپ بسیار حائز شارژر لپ تاپ مک بوک پرو اهمیت می باشد. بیشتر آداپتورها برای یک لپ‌تاپ خاص یا برند خاص طراحی شده‌اند. با این روش صاحبان لپ‌تاپ، می‌توانند آداپتور مناسب را برای دستگاه‌شان انتخاب کنند.