لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

کنترل دمای خانه هوشمند به کمک ترموستات هوشمند صورت می پذیرد که به شبکه اینترنت متصل است. ترموستات هوشمند قادر است عادات رفتاری اعضای خانواده را در خود ذخیره سازی نموده و طبق آن عمل کند بنابراین قدرت یادگیری دارد. در قسمت ورودی واحد و یا هر دری که نیاز داشته باشید میتوان نصب کرد در اینصورت امکان باز کردن درب مورد نظر بوسیله کارت یا تگ مغناطیسی امکانپذیر است سیستم کارتخوان قابلیت تغییر سناریو در هنگام ورود و خروج از درب اصلی واحد را نیز انجام می دهد. ارتباط بی سیم انواع مختلفی دارد که بلوتوث و ارتباط رادیویی از انواع مختلف آن هستند. تمام تکنولوژی های ارتباط بی سیم، اطلاعات را از طریق امواج الکترومغناطیسی تبادل می کنند.

ریل پرده هوشمند اورویبو

بنابراین همۀ نگرانی‌های روشن ماندن چراغ‌ها، خطر نشت گاز، باز ماندن درب پارکینگ و … از بین خواهد رفت. کافی است یک سناریو تعریف کرده و رأس ساعت خاصی، خود خانه موارد بالا را انجام می‌دهد. مثلا ممکن است شرکتی که با آن قرارداد بسته اید، اطلاعات شما را در اختیار نفر سوم (شرکتی سازنده ی اپلیکیشن) قرار دهد. شاید مایل نباشید حجم زیادی از اطلاعاتتان را در اختیار گجت ها قرار دهید. تا بحال برایتان پیش آمده که به مهمانی یا مسافرت بروید و ناگهان در میانه ی راه یادتان بیاید که شیر گاز را نبسته اید. با اهرم شیر گاز هوشمند می توانید از راه دور شیر گاز را ببندید و به سفرتان با خیال راحت ادامه بدهید.

قابل توجه شما عزیزان تفاوت نرم افزار ما با دیگر برندهای هوشمندسازی در این است که این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و به هر تعداد کاربری که نیازمند هستید در اختیارتان قرار خانه هوشمند خواهد گرفت. یک نرم افزار کاملا کاربرپسند و آسان برای استفاده تمام اعضای خانواده که بر روی موبایل و یا تبلت خود نصب نموده و به تمام المان های هوشمند منزل ( خانه هوشمند ) و یا دفتر کار خود دسترسی پیدا می کنید. اگرچه تا رسیدن به یکپارچگی سیستمی چون PAT راه درازی در پیش است؛ اما الکسا و گوگل اسیستنت در حال حاضر جای محکمی در بازار خانه هوشمند برای خود به دست آورده‌اند و به‌عنوان هاب مجازی قدرتمند، کنترل دستگاه‌های مختلفی را تنها از یک نقطه به دست گرفته‌اند. ایده‌ی خانه هوشمند شاید اکنون عادی به نظر برسد؛ اما تا چند دهه‌ی گذشته تنها در وادی تخیلات بشر حضور داشت.

  • آسانسور به صورت خودکار اطلاعات مربوط به طبقه اتاق را از روی کارت او خوانده و در طبقه مربوط توقف می کند.
  • با پیشرفت دانش و با هوشمندسازی ساختمان این قابلیت به خانه هوشمند افزوده شده که به کمک پرده های هوشمند به صورت خودکار و بدون دخالت دست فرد، پرده ها به کنار بروند.
  • همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
  • درخت مورد علاقه‌ی بیل گیتس هم به کامپیوتر متصل است و به محض اینکه مقدار رطوبت آن پایین بیاید، به‌طور خودکار آبیاری می‌شود.
خانه های هوشمند همچنین می توانند به شما کمک کنند تا لوازم خود را بهتر کار کنید. یک تلویزیون هوشمند به شما کمک می کند برنامه ها و کانال های بهتری را برای مکان یابی برنامه های مورد علاقه خود پیدا کنید. یک اجاق هوشمند به شما کمک می کند تا مرغ خود را به طور کامل بپزید، بدون اینکه نگران پختن بیش از حد یا کم پختن آن باشید. یک سینمای خانگی و سیستم صوتی با طراحی هوشمندانه می‌تواند مدیریت مجموعه فیلم ها و موسیقی های شما را هنگام پذیرایی از مهمانان آسان تر کند. مواردی چون یخچال و فریزر، لامپ ها، قفل درب ها را که دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند ، با بهره گیری از فناوری اینترنت اشیا می توانند با یکدیگر و نیز با سایر دستگاه های دارای این قابلیت ارتباط برقرار کنند. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خانه های هوشمند که قادر به نظارت بر محیط اطرافشان هستند ، شرکت های بیمه علاقه بیشتری نسبت به استفاده از این توانایی برای به حداقل رساندن خطرات دارند .

هنگامی که ویژگی های امنیتی و نظارتی را در شبکه خانه هوشمند خود وارد می کنید، امنیت خانه شما می تواند به شدت افزایش یابد. هزاران گزینه در اینجا وجود دارد، فقط چندین مورد را برای شما ذکر خواهیم کرد. ممکن است فکر کنید که خانه هوشمند به عنوان روشی عالی برای همگام شدن با آخرین تکنولوژی، یا فرصتی برای خودنمایی یا لاکچری بودن صاحبان خانه است. اما اما مزایای خانه هوشمند در سبک و بهبود شرایط زندگی فراتر از این موارد می باشد. اما مزایای خانه هوشمند در سبک و بهبود شرایط زندگی فراتر از این موارد می باشد.

لیست قیمت سایر تجهیزات خانه هوشمند، ۴ مهر ترب

مثلا می توانید فقط از هوشمندی تلویزیون بهره ببرید و از فکر قفل های هوشمند بیرون بیایید. اینکه یک شرکت با اطلاعات شما چه می کند بستگی به سیاست های آن شرکت دارد. بدون آنکه از جایتان تکان بخورید، پرده ها را کنار بزنید، پنجره ها را باز کنید و عشق را به خانه بیاورید.

با توجه به نیاز کاربر و همچنین طراحی تیم مشاور از هریک می توان استفاده کرد. اما مزیت کنترلر شیر اهرمی نسبت به شیر برقی در این است که در صورت قطع برق می توان وضعیت شیر را به صورت دستی تغییر داد. تنوع کلیدهای هوشمند علاوه بر عملکرد و کارایی، در ظاهر کلیدها نیز به فراوانی دیده می شود. برای هوشمند کردن خانه نیازی نیست که از ابتدای ساخت آن را هوشمند کرده باشید بلکه می توانید با نصب چند سنسور و ابزار‌های دیگر به راحتی خانه خودتان را هوشمند کنید. اهمیتی ندارد که خانه قدیمی باشد یا نوساز، شما می توانید برای هوشمند کردن خانه از هر دو پروتکل بیسیم یا باسیم استفاده کنید.

وینک هاب خود را به‌عنوان «اولین هاب هوشمند خانگی طراحی‌شده برای مصرف‌کننده‌ی عام»‌ معرفی می‌کند. وینک برخلاف الکسا یا اسیستنت، وفاداری به برند ندارد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا هر محصول مورد علاقه‌ی خود را با سیستم هوشمند به‌صورت یکپارچه ادغام کند. بعد از الکسا، گوگل اسیستنت محبوب‌ترین سیستم هوشمند در دنیا است که به اندازه‌ی الکسا با دستگاه‌های مختلف سازگار نیست؛ اما به لطف موتور جستجوی گوگل، می‌تواند اغلب به سؤالات و درخواست‌های کاملی که از عهده‌ی الکسا خارج است،‌ جواب دهد. نه‌فقط کامپیوترها و گوشی‌های موبایل، بلکه همه چیز؛ از ساعت دیواری گرفته تا اسپیکرها، چراغ‌ها، زنگ در، دوربین‌ها، پنجره‌ها، کرکره‌ها، آب‌گرم‌کن، لوازم آشپزخانه و هر چیزی که فکر کنید. علت همه‌گیری خانه‌های هوشمند هم پیشرفت چشمگیری است که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها صورت گرفته است.

کنترل ایمنی و حفاظت خانه هوشمند

با تجهیزات مناسب می‌توان سیگنال‌های تلویزیونی را به‌صورت بی‌سیم در سراسر خانه منتقل کرد. بدین ترتیب می‌توان با داشتن تنها یک سیستم پخش‌کننده در خانه، در تمام اتاق‌هایی که به هاب مرکزی متصل هستند، از برنامه‌های تلویزیونی یا بازی‌های ویدئویی لذت برد. هر خانه هوشمند در درجه‌ی اول به سیستم کنترلی نیاز دارد که به‌عنوان «مغز کل» خانه، اطلاعات را از طریق حسگرهای نصب‌شده دریافت می‌کند. کارشناسان ما هزینه پروژه هوشمندسازی خانه، ساختمان یا ویلای شما را محاسبه و برآورد کرده و در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت. در مدار و سیم کشی سیستم های سیستم های برق خانه هوشمند همه سرسیم ها به جای انتقال به کلیدها به داخل تابلو برق هوشمند رفته و به ماژول های مربوط که در سر راه قطعات قرار گرفته اند متصل می شوند. نه تنها هزینه های ساخت ساختمان بلکه هزینه های جاری نگهداری ساختمان در سرمایه گذاری مسکن عامل شایان اهمیتی است.

خانه های هوشمند به لطف سنسورهاست که به چنین سیستمی مجهزند و رفاه و راحتی را برای مصرف کنندگانشان به ارمغان می آورند. انواع سنسور های ساختمان هوشمند و نحوه کار آنها مقوله ای است که به بررسی گسترده نیاز دارد. این سنسورها را می توان در انواع مدل های روشنایی، ضد سرقت، ضد حریق، حرکت، دما، رطوبت و … دسته بندی نمود. مجموعه ای از این حس گرها به پیشرفته شدن هر چه بیش تر خانه های هوشمند منجر می شوند. در این مرحله بر اساس محصولات انتخاب شده توسط کارفرما و پیش بینی یکسری امکانات خانه هوشمند در آینده ، لوله گذاری و سیم کشی پروژه با نظارت کارشناس فنی شرکت پلان انجام می شود. شما میتوانید آبیاری باغ و یا باغچه خود را با تلفن همراه و تنظیم ساعت مورد نظر خود انجام دهید.

تجهیزات خانه هوشمند و ساختمان هوشمند: 6. ترموستات هوشمند