لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵ فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات

نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است. نمونه داخل دیوار و توکار لوله فلکسی با قرارگیری در درون دیوار آماده حفاظت از انواع کابل برق شده و برخی دیگر از انواع فلکسیبل با سایزهای متوسط و رو به بالا جهت تهویه هوا در قسمت‌های توخالی و سقف کاذب بنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از لوله‌های خرطومی به شکل روکار جهت تهویه هوای هود، هواکش، تهویه هوا و حفاظت از قطعات خاص الکترونیکی و صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این نوع لوله فلکسی مقاومت کمتری در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهد و برای کاربردهای داخل ساختمان مناسب است. اولین و مهم‌ترین ویژگی لوله‌های فلکسی انعطاف‌پذیر بودن آنهاست به طوریکه در مواردی که نیاز باشد سیم‌ها و کابل‌ها از زوایای خاص و پیچ وخم‌های مداوم عبور کنند، نیازی به اتصالات برای نصب و هدایت لوله‌ها نباشد. به منظور آنکه کابل‌ها‌ی الکتریکی آسان‌تر وارد لوله فلکسی شوند معمولا از سیم فنری استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که محل نگهداری و نصب این لوله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است در ارتفاع و یا در زیر زمین با فشار کم نصب و محافظت شوند. این لوله‌ها عمر بسیار طولانی‌ای دارند و از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردارند. نکته حائز اهمیت در نصب این نوع محافظ کابل تخمین میزان طول مصرفی لوله فلکسی قبل از شروع است.

تنوع لوله فلکسی دوربین مداربسته

لوله‌های رابط میان پمپ‌های آب و بخش‌های زراعی، استفاده در ماشین آلات جمع‌آوری محصولات کشاورزی بخشی از مصارف معمول این لوله است. همچنین با توجه به ایجاد پوششی خاص در موتور خودرو موجب حفاظت از قسمت‌های حساس در برابر اسید و روغن مخرب خواهد شد. مهم‌ترین استفاده‌های لوله فلکسی در صنعت تهویه هوا به‌عنوان رابط میان مبدا انتقال هوا به قسمت‌های داخلی ساختمان است. از لوله خرطومی فلکسی بیشتر در محافظت از کابل‌های دوربین مداربسته استفاده می‌شود که کار انتقال تصاویر به دستگاه DVR و MVR را انجام می‌دهند و برای بستن این لوله‌ها از بست های مخصوص آن استفاده می‌شود و از ابزاری قرقره مانند برای سهولت کابل کشی استفاده می‌شود. لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت سامان تهویه ایرانیان از سال 1389 کانالهای فلکسیبل (لوله فلکسی بل یا لوله های خرطومی) را از کشور ترکیه وارد و به بازار عرضه نمود.

لوله فلکسی روکش دار فلزی سایز 29

از آنجایی که در ساختار این دسته از تجهیزات برقی، از فولاد استفاده شده، این لوله ها در برابر ضربات و همچنین سایش مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. لوله فلکسی برق قابلیت اتصال به زمین را داشته و در صورتی که سیم زخمی شده و با لوله تماس پیدا کند، جریان برق را به سمت زمین هدایت می کند. به طور کلی اصلی ترین وظیفه لوله های برق محافظت از کابل ها و سیم های موجود در تاسیسات برقی است. اما لوله فلکسی به دلیل ویژگی های به خصوصی که دارد، بیشتر به منظور محافظت از کابل ها و سیم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در محیط های غیر مسقف قرار دارند.

لوله فلکسی روکشدار سایز ۲۵ فروشندگان و قیمت تابلو برق و تجهیزات این نوع لوله ها عایق ضد آب ندارند و بیشتر در پروژه های زیبا سازی و دکوراسیون خرید لوله فلکسی استفاده میشود . این لوله‌ها روکش PVC ندارند و معمولاً در محیط‌های داخلی از آن‌ها استفاده می‌شود. Copyright تمامی حقوق این فروشگاه مربوط به شرکت فناوری برق تیوان می باشد.

این لوله‌ها معمولا به رنگ مشکی موجود هستند اما برخی از مدل‌های آن نیز به رنگ سفید می‌باشند.برای این منظور کابل‌ها یا سیم‌های برق را درون یک لوله فلکسیبل قرار می‌دهند. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد. جهت استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان کافی است از طریق تماس با شماره …. با نماینده فروش محصولات لوله فلکسی تهویه سان ارتباط برقرار نمایید.

این لوله‌ها نصب بسیار ساده‌ای دارند و قادرند به طور خودکار الکتریسیته ساکن را تخلیه کنند. توانایی تحمل در شرایط سخت دمایی بسیار گرم و بسیار سرد و… سبب شده این لوله‌ها بسیار محبوب باشند. همچنین برای بستن این نوع لوله به دیوار باید از بست‌های مخصوص این کار استفاده کرد. با توجه به نام آن، لوله فلکسی یک لوله فلزی منعطف است که از آن به منظور محافظت از کابل های الکتریکی استفاده می شود. مقطع لوله فلکسی گرد است و یکی از تجهیزات مورد نیاز در نصب دوربین مداربسته محسوب می شود. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است.

راه تشخیص دوربین مداربسته اصلی از تقلبی

همچنین در دمای بسیار زیاد و یا بسیار کم و در برابر اشعه مضر خورشید مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. امروزه اهمیت سیم کشی ساختمان بر کسی پوشیده نبوده و نیست، این تجهیزات ساختمانی باید در برابر رطوبت، خوردگی و آسیب های دیگر محافظت گردند؛ چرا که در این غیر این صورت خسارت های جانی و مالی بسیاری به وجود خواهد آمد. یکسری ویژگی های ساختاری در لوله فلکسیبل برق وجود دارد که باعث می شود تکنسین های اجرای پروژه به راحتی از این قطعات پشتیبانی سیم برق استفاده کنند. این وزن پایین به دلایل مختلفی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به ضخامت اندک و نوع متریال ساخت اشاره کرد. شما در هر زمانی که بخواهید متناسب با نقشه پروژه خود می توانید این لوله ها را در مسیر مشخص شده خود کات کنید.

  • میلیمتر با بهترین کیفیت میباشد، برای اطلاع از قیمت روز لوله فلکسی با ما تماس بگیرید .
  • برای نصب لوله‌های فلکسی به دیوار باید از بست‌های مخصوص استفاده شود که باتوجه به سایز و اندازه لوله‌های فلکسی، در اندازه‌های مختلفی وجود دارد.
  • شرکت آریا هوشمند توجه ویژه‌ای به حقوق کارفرمایان داشته و علاوه بر خدمات ، پشتیبانی‌های خود را به‌موقع ارائه کرده و همچنین فروش کالاها را با ضمانت‌نامه و گواهی اصالت کالا انجام می‌دهد.
  • لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت.

نوعی از لوله فلکسی دارای لوله فولادی ضد زنگ انعطاف پذیر با سوراخ کوچک است. لوله فولادی گالوانیزه با پوشش پی وی سی صاف و استاندارد IP67 محصولی فوق العاده انعطاف پذیر است. از انواع دیگر می توان به لولفه فلکسی فولادی گالوانیزه با پوشش پی وی سی و لوله فولادی گالوانیزه با پوشش غیر هالوژن اشاره کرد. ساختار آن برای نصب در جایی که خمش مداوم شلنگ احتمال زخمی شدن کابل را به همراه دارد، طراحی شده است. لوله فلکسی بل در دنیای امروز به یک ابزار مهم در صنعت برق تبدیل شده‌اند.