لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

لوله فلکسی خرید لوله فلکسی قیمت لوله فلکسیبل تهویه نظری

شرکت الکتروکارن، با داشتن نمایندگی لوله فلکسیبل از تولیدکننده‌های معتبر، سعی در ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریانی دارد که قصد خرید لوله فلکسیبل دارند. لوله‌‌های فلکسیبل روکشدار انواع مختلفی دارند که یکی دیگر از آن‌ها لوله خرطومی نسوزمی‌باشد. استفاده از این لوله‌ها، می‌تواند خیال شما را بابت امنیت کابل‌های ساختمان راحت کند. اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید. جهت جلوگیری از چنین حالتی می‌توانید با ارتباط با شرکت تهویه سان از نوع سفارشی محصول لوله فلکسی در متراژ بالاتر بهره ببرید. اما جهت اتصال دو لوله خرطومی به یکدیگر امکان استفاده از بست فلکسی را دارید.

لوله فلکسیبل PG42

این موضوع نیز برای استفاده در محیط‌هایی که زاویه‌های زیاد دارند، بسیار ایده آل می‌باشد. لوله‌های شلاقی به شکل خمیده و انعطاف پذیر تولید می‌شوند که آسان بودن برش و نصب از مزیت های آن‌ها به شمار می‌رود. جهت ثبت سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و لوله‌های فلکسیبل مورد نظر خود را ثبت نمایید.

صنایع شیمیایی سازند پلیمر سمنان

با توجه به آنکه سایزهای بسیار متنوعی از این لوله ها تولید می شود لذا شما هیچ محدودیتی برای انتخاب سایز ایده آل لوله ها خرید لوله فلکسی نخواهید داشت. در نتیجه بروز آتش سوزی در محیط هایی که این لوله ها وجود دارد هیچ آسیبی به سیم های موجود درون لوله وارد نمی کند. روکش های لوله های فلکسیبل علاوه بر نسوز بودن به خوبی می توانند از نفوذ سیالات به داخل لوله جلوگیری کنند. اگر به هر طریقی مجبور شدید که این لوله ها را در فضای باز نصب کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که سیم های برق در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت خواهند شد. مهم تر از آن عوامل محیطی از قبیل گرد و غبار و باران نیز نمیتواند منجر به صدمه به سیم های برق شود.

  • از لحاظ ساختار به چندین نوع مختلف طبقه بندی می شوند که هر کدام برای اهداف مشخصی بکارگیری می شوند.
  • استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است.
  • شرکت تولیدی stihvac.com سامان تهویه ایرانیان با تولید 2 برند ازکانال های فلکسیبل یالوله های فلکسیبل در کشور بزرگترین تولید کننده انواعلوله فلکسی یالوله های فلکسیبل در کشور بوده و با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به بازار و افراد واسطه توانسته است در پروژه های بزرگ حضوری فعال داشته و خود را به عنوان تولید کننده مطرح نماید.
برای مهار،جانمایی و نصبِ سه راهِ نوددرجه ی همقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از ساپورت و نگهدارنده ی مخصوص که مقطعِ گرد دارد استفاده می گردد. این قطعه رابط لوله فلکسیبل صداگیر ،هوای ورودی از سه راه را در قطر همسان به لاین مجزا با زاویه ۴۵ درجه هدایت می کند.جنس این لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و ضخامت ورقِ این سه راه دقیقا به قطر لوله فلکسیبل صداگیر بستگی دارد.بدیهی است هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بالاتر برود ضخامت ورق این سه راهی هم بیشتر می شود. از جمله مواردی که در زمان طراحی لوله های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر باید مدنظر قرار داد این موضوع می باشد که قطر هریک از دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر باید به میزان ۹ میل از قطر ساختار داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر کمتر باشد که دهانه های سه راه به راحتی در این ساختار لولهوخرطومی هوا قابلیت نصب و جانمایی داشته باشند. این نوار چسب از دو نوعِ آلومینیومی و برزنتی ساخته می شود که بنا به تناسب جنس و رنگ لوله فلکسیبل صداگیر از هر کدام می توان بهره جست و لاین لوله فلکسیبل صداگیر را بطور کامل هوابندی نمود. برای تغییر مسیر هوای داخل لوله فلکسیبل صداگیر از یک مسیر مستقیم به مسیر دیگر با زاویه ۴۵ درجه که اختلاف قطر نیز شامل این تغییر مسیر در لوله فلکسیبل صداگیر می گردد از این سه راه ۴۵ درجه غیرهمقطر کانال خرطومی استفاده می شود.

در داخل ابتدا و انتهای لوله های فلکسیبل سر لوله پلاستیکی استوانه ای بصورت پیچی قرار می گیرد که باعث محافظت بهتر کابل برق درون این لوله می شود. لوله فلکسیبل یا لوله فلکسی ، لوله‌های خرطومی فلزی روکش دار و منعطف هستند که سیم‌ها و کابل‌ها را از داخل این کانال‌‌ها عبور می‌دهند و کار آن‌ها پوشش و محافظت از کابل‌ها و سیم‌های استفاده شده در تاسیسات برقی بخصوص آن‌هایی که در معرض رطوبت، گرد و غبار قرار دارند می‌باشد. از این لوله‌ها بیشتر برای محافظت از کابل‌ها در محیط های بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود همچنین این محصول را در بازار با نام لوله شلاقی هم می‌شناسند. لوله‌ فلکسیبل اغلب از جنس پی وی سی و آلومینیوم ساخته شده‌اند که در مدل‌های مختلف عایق دار و بدون عایق به فروش می‌رسند. اين لوله‌ ها برای انواع دستگاه‌های هواکش مورد استفاده قرار می‌گرد که مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با کانالهای دیگر حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی دارد.