قیمت و خرید یخچال فریزر 2022 2021 لیست قیمت یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ

بر روی درب سمت راستی(بخش یخچال) یخچال فریزر سامسونگ مدل RS50 یک درب فرعی تحت عنوان درب بار Home Bar به چشم می خورد که دسترسی به بخش کوچکی را فراهم نموده است. می توانید از این قسمت برای قرار دادن نوشیدنیهای روزانه خود استفاده کنید. در این صورت بدون نیاز به باز کردن درب اصلی و هدر رفت سرمای درونی قادر خواهید بود به این نوشیدنیها دسترسی پیدا کنید. این درب به سمت پایین باز شده و دسترسی شما به طبقه داخلی واقع بر روی درب اصلی را فراهم می کند.

قیمت و خرید یخچال فریزر 2022 2021 لیست قیمت یخچال فریزر های ال جی و سامسونگ

همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات کالاها، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. کاربران بسیاری هستند که طراحی و ظاهر یخچال را پیش از هر مورد دیگری مورد توجه قرار می دهند و بیشتر به دنبال انتخاب دستگاهی هستند که از جلوه زیبا و شکیلی برخوردار باشد. یخچال RB34T630ESA-RB34T670FSA بهترین یخچال فریزر سامسونگ دوقلو است که با طراحی جذاب و دلپسندی که دارد توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جلب کند. یخچال 30 فوت RH58 از بهترین یخچال ساید سامسونگ است که این کمپانی سعی کرده تا بهترین چیدمان را برای قفسه ها و محفظه های آن در نظر بگیرد تا کاربران در جای گیری اقلام خوراکی خود مشکلی نداشته باشند.

یخچال بالا پایین سامسونگ مدل RT50K6257UT | RT50

هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. بانه خرید مثل یک ویترین پر زرق و برق است .که با انواع و اقسام برندهایی نظیرسامسونگ ، ال جی ، اپل . نوکیا ، شیائومی ، هواوی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند.

  • از مزایای این فناوری می توان به قیمت یخچال پایین و مصرف برق کمتر اشاره کرد.
  • بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع یخچال های سامسونگ به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل یخچال را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید.
  • یخچال های سامسونگ مانند سایر رقبای خود ، دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد خود است که باعث متمایز شدن آنها نسبت به دیگر برند ها شده است .
  • یخچال فریزر ساید بای ساید با ظرفیت متوسط روبه بالایی جزء پر طرفدارترین های سامسونگ می باشد.

اما نکته حائز اهمیت این است که در کنار زیبایی خاصی که می توانند به محیط شما ببخشند از رِنج قیمت بالایی برخوردار هستند. اما چنانچه شما قصد خرید یخچال ساید سامسونگ را با بهترین قیمت دارید، مدل RS50 یکی از بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ است. طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایش لمسی و آبریز از دیگر مشخصه های اصلی این یخچال دوقلو است. با توجه به این که فضای یخچال با قفسات و کشوهای متعدد تقسیم شده است مواد غذایی به راحتی داخل یخچال و همچنین فریزر سازماندهی خواهد شد. این یخچال فریزر همچنین مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که باعث کاهش مصرف انرژی تا 60 درصد شده است.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS68N8650SL

همچنین فروشگاه آنلاین بانه امکان بازگشت و تعویض کالا را برای محصولاتی که شامل « شرایط بازگشت ۷ روزه » هستند؛ فراهم کرده تا حس خوب اعتماد و اطمینان به خرید اینترنتی را ایجاد کند. همچنین این فروشگاه اینترنتی در عرصه های دیگری چون ابزار، خودرو، ورزش، سرگرمی، زیبایی و سلامت، دکور و خواب، کودک و … فعالیت گسترده‌ای دارد و دایره فعالیت خود را هر روز با توجه به نیاز کاربران ارتقاء می دهد. خانگی ۲۴ چندین سال است با تاکید بر « تضمین کمترین قیمت »، « ضمانت اصل بودن کالا » و « ارسال سریع » فروش کالاهای متنوع را برای هر رده‌ی سنی آغاز کرده و سعی داشته تا سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن به دست کاربر برساند. نوآوری سامسونگ در ایجاد فضا و گنجایش یخچال ها باعث شده کاربر ظرفیت بیشتری برای ذخیره مواد غذایی خودش در اختیار داشته باشد.

یا اینکه یخچال فرنچ برای خانواده هایی مناسب است که از فریزر استفاده زیادی نمی کنند و قسمت یخچال با ظرفیت بیشتری می خواهند. بودجه ای که برای خرید هم گذاشته ای مهم است، اینکه محصولی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد. در صورت تمایل میتوانید از همان طریق ( تماس با کارشناسان بانه بازار ) سفارش خود را ثبت نمایید . ناگفته نماند که یخچال های سامسونگ مدل ساید بای ساید ، دارای دو قسمت کلی مجزا هستند که در حالت کلی 2 درب است ، یکی مربوط به قسمت یخچال و دیگری مربوط به قسمت فریزر خرید یخچال سامسونگ آن میباشد .

یخچال و فریزر سامسونگ RT600 EW