قیمت دریچه کولر پلاد

دریچه کولر پلاستیکی نیز یکی دیگر از انواع محصولات موجود در بازار فروش دریچه‌های کولر است که استفاده از آن می‌تواند مزیت‌های قابل توجهی را برای خریداران به همراه داشته باشد. این نوع از دریچه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پرکاربرد هستند. در صورت استفاده از دریچه‌های آلومینیومی با ضخامت بالا از میزان شدت عبور جریان از آن به طور قابل توجهی کاسته می‌شود. با این وجود امکان نصب دریچه کانال کولر در سایر قسمت‌های محیط داخلی نیز وجود دارد. دریچه کولر برای رساندن هوا از کولر به مکان مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد. محل نصب دریچه کانال کولر یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در ساختمان به حساب می‌آید.

مورد استفاده این دمپرها زمانی است که کانال کولر مشترکی بین اتاق ها دارید و یکی از اتاق ها بدون استفاده است. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و خنک تر شدن سایر اتاق ها می توانید با بستن دریچه، ارتباط را قطع کرده و شرایط جریان هوا را کنترل نمایید. شما وقتی که بتوانید جریان هوای کولر را از طریق دریچه‌های کولر روی محیط و زاویه‌ای که می‌خواهید خنک شود، تنظیم کنید، فرآیند خنک شدن محیط با سرعت بیشتری انجام می‌شود. بدون شک در این حالت چرخش باد خنک نامناسب بوده و توزیع درستی نخواهد داشت. بی شک یکی از پر کاربردترین و بهترین دریچه‌ های هوا در منازل و ادارات، دریچه کولر است. در تمامی منازل و ادارات از این دریچه‌ ها برای بهبود ورود هوای تهویه شده به محیط استفاده می‌ کنند.

رنگ استفاده‌شده برای این نوع دریچه‌ها، پودری الکترواستاتیک می‌باشد. علت آن هم وابسته به جنس، نوع طرح، نوع دمپرها و رنگ آن می‌باشد. دریچه‌های کولر از متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای ویژه‌ای دارند. شناخت ویژگی‌های منحصر به فرد هر متریال به شما کمک می‌کند که هنگام خرید دریچه کولر بهترین انتخاب را داشته باشید. این نوع دریچه‌ها مانند سایر دریچه‌های ساختمان، دارای انواع متنوعی می‌باشند که از لحاظ متریال، شکل، قیمت، اندازه و طرح با هم متفاوت هستند. شناخت بهتر انواع دریچه کولر موجب می‌شود که شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • دریچه کولرزندگی جامعه بشری طی سالیان گذشته تغییرات زیادی و استفاده از سیستم‌های هوارسانی در ساختمان‌ها نیز جزئی از آن است.
  • معمولا در ساخت دریچه های فوق از ورقه های آهن محکم استفاده می شود تا در برابر فشار آسیب نبینند.
  • یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر از جنس آهن، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن دریچه کولر آن می باشد.
  • کاربرد اصلی آنها در جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی در زمستان هاست.
  • دریچه کولر پلاستیکی در دو نوع بی دمپر و دمپردار تولید و عرضه می گردد.
  • با این کار پتانسیل سرما تولید شده توسط کولر برای یک اتاق کوچک هدر نمی‌رود.
در صورت تمایل به استفاده از این نوع دریچه‌ها باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد. به طور کلی هزینه استفاده از مدل چوبی در حدود سی تا چهل درصد بیشتر از مدل های آلومینیومی است. از دیگر مزایای استفاده از دریچه چوبی برای کانال کولر عدم نیاز آن‌ها به رنگ کردن است.

در ابتدا سعی شد تا به سوال “دریچه کولر چیست؟” پاسخ داده شود. همچنین در ادامه انواع دریچه کولرهای آبی و گازی را معرفی کردیم. توصیه می‌شود اگر قصد خرید دریچه کولر را دارید حتما مطالب بالا را مورد توجه قرار دهید تا خیالتان از انتخاب بهترین دریچه کولر راحت شود. عرضه و فروش مدل‌های مختلف دریچه کولر به صورت اینترنتی موجب می‌شود مشتریان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه جهت خرید انواع محصولات را نداشته باشند.

به منظور جلوگیری از دسترس افراد به شیر فلکه های لوله های تاسیساتی از دریچه کولر تاسیسات استفاده می کنند. روشی که در بالا نام برده شد بهترین نوع ثبت سفارش در هنگام خرید دریچه کولر می باشد. در تولید این نوع دریچه ها تنوع زیادی به کار رفته است از جمله می توان به دریچه کولر خطی ثابت، مشبک، لانه زنبوری، چهارطرفه و سه طرفه اشاره کرد. از لحاظ شکل ظاهری و جنس به طور کلی تمامی دریچه کولر ها به دو دسته کلی گرد و چهارگوش تقسیم می شوند و معمولا از جنس آلومینیوم، گالوانیزه، ای بی اس و یاچوب هستند. کاربرد هر یک از این نوع دریچه ها بستگی مستقیم با محیط و کاربری آنها دارد. برای پوشش دریچه‌های آهنی از رنگ‌های کوره‌ای پودری الکترو استاتیک مقاوم و ضد خش استفاده می‌شود که علاوه بر طول عمر، تنوع زیادی در رنگ نیز دارند.

قیمت دریچه کولر پلاد در این مقاله به بررسی تفاوت دریچه کولر قابل تنظیم با دریچه خطی می پردازیم. محصول دریچه کولر قابل تنظیم، به شکلی طراحی شده است که پره های جلویی به جهت چپ و راست قابل تنظیم به صورت دستی می باشند. اما پره های جلویی دریچه تنظیم خطی ثابت بوده و قابل تغییر نمی باشد.

ابعاد استاندارد دریچه کولر آبی چند در چنده؟

از جمله عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت این محصول ابعاد آن می باشد. بدیهی است هرچه ابعاد دریچه بزرگتر باشد قیمت آن نیز به همان میزان افزایش پیدا میکند. همچنین کیفیت و نوع رنگ مصرفی نیز در قیمت نهایی محصول موثر خواهد بود. در ساخت آنها مانند دیگر انواع این محصول باید به میزان 0.5 سانتی متر از هر طرف بادخور رها باشد.

دریچه کولر خطی