سئو تصاویر ❤️ آموزش سئوی تصاویر در وردپرس از 0 تا 100

برای این که سئو داخلی سایت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید، این مقاله را به سنیور سئو اصفهان دقت مطالعه کنید. هر چه تعداد برچسب ها برای یک صفحه افزایش پیدا کند، اعتبار صفحه مطلب اصلی شما کاهش پیدا میکند و از طرفی به دلیل تعداد بالای برچسب ها، هر کدام ارزش کم و نامناسبی به خود میگیرند. اما دقت کنید؛ اگر یک سایت فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ از برچسب گذاری اشتباه استفاده کند، احتمالا با تمامی مشکلاتی که در بالا گفته شد روبرو شده و رتبه اش کاهش پیدا میکند؛ چون رقبای آن از این روش استفاده نمیکنند. خروج سریع کاربر: زمانی که کاربر برای مطالعه یک مقاله پایه ای وارد صفحه برچسب سایتتان میشود و در آنجا میان مقالات تخصصی گیر میکند، احتمالا دکمه back مرورگرش را انتخاب و سپس و وارد سایت دیگری میشود. در واقع شخص دیگری میتواند اینکار را انجام دهد و محتوای شما را مضاعف کند.

هر سئوکار یا مدیر سایتی برای انجام سئو سایت می بایست یکسری ابزارهای موردنیاز برای انجام فرآیند کارهای خودش در اختیار داشته باشه، همانند هر متخصص و تعمیرکار که یکسری از ابزارهای ضروری و موردنیاز همراه خود دارد. احتمالا تاکنون برای آپلود عکس در سایت خود از این روش قدیمیاستفاده مینمایید که یک عکس بسیار حجیم و بدون متن جایگزین را از اینترنت یافته و به سایت خود اضافه نموده اید. جدای از بحث تکراری بودن مطالب در صفحات برچسب گذاری شده کیلویی، شما با استفاده از این استراتژی غلطِ برچسب گذاری، در حال ساخت صفحاتی با محتوای کم هستید که احتمالا بیشتر آنها هیچ ورودی هم ندارند. احتمالا در این صفحه برچسب، مقالاتی مثل “اشتباهات ux”، “استراتژی تجربه کاربری”، ” تکنیک های تجربه کاربری موفق” و… از طرفی سایت backlinko طبق آزمایشهایی که در این مقاله انجام داده به این نتیجه رسیده که محتواهای ۲ هزار کلمهای جایگاه بهتری در رتبه دارند. یکی از مواردی که باید در چک لیست سئو حتما انجام شود، سئوی تصویر است.

یکی دیگر از مواردی که در سئوی تصاویر اهمیت دارد و روی سئوی سایت تاثیر زیادی میگذارد، تعداد و نحوه قرار دادن تصاویر است. این موضوع به گوگل میفهماند این صفحه از سایت شما برای کاربر مفید نبوده و با افزایش این رفتار از طرف کاربران و افزایش نرخ پرش، صفحه برچسب سایت شما از نتایج اول گوگل پایین می آید. در واقع معرفی الگوریتم کبوتر، در جذب کاربر و افزایش ترافیک دایرکتوریها بینظیر بوده زیرا کاربران بسیاری را با تفکیک موقعیت، راهی این سایتها کرده است. گوگل وبمستر رتبه و کلماتی که کاربران سرچ کرده اند به شما نشان می دهد. بر اساس تحقیقات انجام شده در رابطه با موتور های جستجو و گوگل این مطلب به دست آمده است که معمولا بیش از 75 درصد از سایتهایی که شروع به کار میکنند به رتبه مورد نظر و از صفحه دوم وارد صفحه اول گوگل نمی شوند و نتایج حاصل از آن را نادیده می گیرند. همیشه بهتر هست قبل از نوشتن آن چند جستجو انجام دهید و متا دیسکریپشن رقبایتان را بررسی کنید. برای مثال اگر یک مقاله در مورد مشخصات گوشی آیفون ۶ می نویسید و عکس گوشی آیفون در مطلب خود قرار داده اید هرگز از اسم dsc0018.jpg برای آن تصویر استفاده نکنید؛ بهترین گزینه iphone-6-specification یا نظیر آن است که هم کلمه کلیدی را در خود جای داده و هم توضیحی برای موضوع عکس است، همانند تگ alt.

توضیحات متای خود را ایجاد کنید تا بتوانید CTR خود را افزایش داده و آن صفحه را برای یک کلمه کلیدی خاص بهینه کنید. اینجا بخشی است که موتورهای جستجو به دقت آن را بررسی میکنند و با استفاده از آن به موضوع تصویر و ارتباط آن به موضوع صفحهای که در آن قرار دارد پی میبرند. در واقع سایت های خبری یک سری مقالات اینچنینی جذاب در سایت شان منتشر میکنند تا مخاطبانی که از طریق گوگل برای خواندن مقالات و خبرها به سایت آمده اند را بیشتر درگیر کنند. هر چند استفاده از سایر مقالات بسیار مفید است، به عنوان مثال ما در این مقاله برای آنکه یک اموزش جامع و کامل در زمینه بالا بردن رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو داشته باشیم نیاز به یک سری ازمایشها، اطلاعات و دادههای جذاب و البته کاربردی از برخی سایتهای معتبر داشتیم و آنها را در این مقاله درج کردیم ولی با ذکر منبع. استفاده از ترکیبی از کلمات و مارک های مرتبط برای ایجاد نام دامنه کوتاه، مختصر و قابل کلیک، شانس ما رو برای رتبه بندی خوب در گوگل بسیار افزایش می ده. Search Engine Journalاز یک توضیح مختصر متا در صفحه اصلی خود استفاده کرده اما در پست های خود استفاده نمی کند.

ابتدا باید درباره نحوه عملکرد سایت خود ایده ای کسب کنید. البته گوگل مقالهای درباره محتواهای تکراری هم در این صفحه نوشته که باید چه کاری انجام دهند. ولی سایت مدیوم در این مقاله طبق آزمایشهایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که مقاله مناسب از نظر تجربه کاربری ۷ دقیقه خواندن آن به شکل میانگین طول میکشد. مهمتر از همه، آنچه در تصویر وجود دارد را توصیف کنید، بنابراین هم موتورهای جستجو و هم افراد میتوانند آن را درک کنند. برای درک اهمیت و اینکه سئو سایت چه کاربردی دارد ، باید تاثیر آن در جایگاه سایت در گوگل و ظرفیت های این موتور جستجو در تامین تعداد زیادی مخاطب و مشتری بالقوه اشاره کنیم.

علاوه بر این لینک بیلدینگ خارجی روی این صفحات برچسب، باعث افزایش قدرت آنها و در ادامه تمامی محصولات و مقالات داخل آن میشود. بر همین اساس از آنجایی که اکثر برنامه نویسان به زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت تمایل دارند و از آن به طور گسترده استفاده می کنند، تجربه کار با این فریم ورک می تواند برایشان لذت بخش باشد. برای اینکه در انجام سئو برای سایت به موفقیت برسید، لازم است که بهترین استراتژی برای وبسایت شما چیده شود؛ شما می توانید برای داشتن بهترین برنامه و استراتژی از مشاوران سئو در سایت میموس کمک بگیرید؛ زیرا آنها به طور کامل شما را در انجام امور سئو قرار میدهند.

شرکت سئو سایت میموس پس از بررسی و آنالیز دقیق سایت، قیمت سئو تضمینی را به شما ارائه می دهد. ما در استودیو سیانو با خدمات سئو سایت، کمک میکنیم که سایت شما به جایگاه برتر موتورهای جستجو برسد. شما می توانید فشرده سازی تصاویر سایت را برای Image SEO در فتوشاپ انجام دهید یا می توانید از ابزاری مانند TinyPNG استفاده کنید. علاوه بر اینها رندر میتواند توسط ابزار ثالثی انجام شود. سئو بر چرخه خرید تاثیر میزاره. ابتدای مقاله هم گفتم که تصاویر در سرعت سایت ما تاثیر خوبی دارند، اما اگر حواسمان را جمع نکنیم به سئو سایت حتی ضربه هم میزنند. هزینه سئو تضمینی هم به تعداد کلماتی که شما انتخاب می کنید و مدت زمانی که میخواید به نتیجه برسید و حتی میزان سختی کلمات انتخابی بستگی داره.

کپی محتوا و در نتیجه ایجاد محتوای تکراری یک نوع دزدی ادبی محسوب میشود و شما که در حال خواندن این آموزش سئوی حرفه ای هستید، باید حرفه ای کار کنید و در حرفه کپی کردن جایی ندارد. اگر شما یک بازاریاب affiliate هستید، استفاده از افزونه کوتاه کننده لینک Pretty Links هم گزینه خوبیست. بدون شک می توان گفت افزونه یواست سئو ازکاربردی ترین افزونه های سئو وردپرس است. یک نوع ابزار فوق العاده دیگر برای جستجوی کلیدواژه هایی است که با استفاده آنها می توان سختی پایین و سرچ بالا را بدست آورد. اینترنت را می توان بزرگترین منبع برای یافتن محصولات و خدمات نامید و همه ما از اهمیت آن کمی بیش مطلع هستیم.

از ایمیل می شه برای ایجاد روابط با سرنخ ها ، تبدیل مشتریان احتمالی و اطمینان یافتن از تجربه خوب مشتریان فعلی استفاده کرد. سئو داخلی مربوط می شه به بحث داخلی سایت مثل: قالب سایت، هاست، سرعت لود سایت، لینکسازی داخلی، تولید محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، ریسپانسیو بودن سایت، امنیت، اسکیما، گواهینامه SSL و… همانطور که می دانید سئو یک حوزه بسیار بزرگ می باشد که فراگیری آن نیاز به سالیان سال وقت و تحقیق است. انتشار رپورتاژ آگهی یکی از تکنیک های سئو خارجی سایت است که یک تبلیغ اینترنتی غیر مستقیم محسوب میشود و هدف آن شناساندن برند شما به گروهی از کاربران و معرفی شماست. بنابراین اگر جابهجایی رتبههای شما به کسب وکارتان آسیب جدی وارد میکند پیشنهاد میکنم در کنار خدمات سئو از تبلیغ در گوگل نیز استفاده کنید. بنابراین شما به عنوان صاحب یک کسبوکار آنلاین باید تمام تلاشتان را بهکار ببرید تا وبسایت شما با کلمات جستجوی مرتبط در صفحه نخست و حتی در اولین ردیف نتایج موتور جستجو گوگل ظاهر و مشتری و فروش شما زیاد شود. با جمع آوری تمام داده ها سیستم یک نمره ای را برای آن وب سایت در نظر خواهد گرفت و برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود همچنین این سیستم داری کنترل پنل بسیار قدرتمند می باشد و سازگاری بسیار مناسبی با تبلت ها و موبایل ها و دیگر دیوایس ها دارد.

پس می توان این مورد را نیز در کنار سایر موارد قیمت گذاری سئو در نظر گرفت. جدا از آنکه به برند آسیب میزند نتیجه مطلوبی هم نمیتوان از کپی کردن گرفت. خزنده های گوگل زمانی که سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و به این صفحات برخورد می کنند، نا امید شده و در نتیجه ارزش سایت کاهش می یابد. با این حال استفاده از کلمات کلیدی منطبق دقیق و بهینه سازی بیش از حد نام دامنه، می تونهد وب سایت ما رو در نزد گوگل اسپم جلوه بده و شانس رتبه بندی ما کاهش پیدا کنه. برای دسته بندی کردن این 20 عدد پیکسل، این بار از ساختار دسته بندی استفاده نمیکنیم، بلکه تگ یا همان برچسب را به کار میبریم! زمانی که برای این 20 عدد پیکسل، یک برچسب با اسم رونالدو بسازیم، صفحه ای جدید با همین نام در سایت به وجود میآید که در آن تمامی محصولات پیکسل رونالدو نمایش داده میشوند. متا دیسکریپشن ها در صفحه ی نتایج موتورهای جست و جو (SERPs) در قسمت پایین لینک های آبی قابل کلیک، نمایش داده می شوند.

با مطالعه مواردی که در خصوص بهینه سازی سایت گفته شد می توانید موافقت خود را جهت شروع کار و مشاوران سئو اطلاع دهید. تمام افزونههای برتر سئو به شما اجازه میدهند که یک «عنوان سئو»، یک «توضیح متا» و یک «کلمه کلیدی» به هر پست و صفحه در بلاگ خود اختصاص دهید. 2. هنگام تولید اخبار یک مقاله مرتبط با آن در بلاگ سایت ایجاد کنید. توجه داشته باشید که صفحهبندی برای کراول کردن مفید است، اما گوگل دیگر مثل گذشته از آن برای ایندکس گروهی صفحات استفاده نمیکند. با توجه به همین موضوع اگر لینکی درون این 3 بخش قرار دهید، آن لینک در همه صفحات سایت تکرار میشود و قدرت زیادی میگیرد.

و اگر محتوای آن صفحه درصد تکرار بالایی دارد و یا کلا تکراری است پیشنهاد میشود یا از عمل ریدایرکت 301 استفاده کنید و یا از تگ کنونیکال تا بتوانید محتواهای تکراری در داخل سایت را به حداقل برسانید. همچنین افرادی که میخواهند با ما همکاری داشته باشند از موارد پایه ای مانند سیستم مناسب برای کار، اینترنت پر سرعت و زمان آزاد(حداقل 7 ساعت در روز) باید برخوردار باشند. همچنین تجزیه و تحلیل هایی بر اساس آخرین به روز رسانی های الگوریتم گوگل در اختیار شما قرار می دهد. یکی از موارد دارای اهمیت و موثر بر سئو سایت ها، URL می باشد. این ها همه به لطف قیمت مقرون به صرفه و رابط کاربر پسند آن است که با مجموعه ای از ویژگی ها ارائه می شود. در این قسمت میتوانید نام شرکتتان را وارد و لوگوی آن را آپلود کنید. همچنین به دلیل تقاضای بالا خدمات سئو، گروه لومین تصمیم گرفته است تا دوره ای به نام کارآموزی سئو راه اندازی کند تا بتواند افرادی که کاملا علاقمند به این حوزه می باشند را آموزش دهد و پس از آن، در صورت تایید، در گروه لومین استخدام شوند. اگر میخواهید در کوتاهترین زمان سایت شما در رتبه های برتر حضور داشته باشد و با هدایت ترافیک زیاد به سایت تان کسب درآمد چندین برابر قبل داشته باشید حتما به صفحه سئوکار حرفه ای مراجعه کنیدو با کار هایی که یک سئوکار باید بتواند انجام دهید بیشتر اشنا شوید.

سئوکار باید با تمامی ابزارها آشنایی داشته باشد و بتواند در زمینه دیجیتال مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و تولید محتوا فعالیت مفید و موثری داشته باشد. با اینکه گوگل و سایر موتورهای جستجو زیاد علاقه ای به افشاگری درباره الگوریتم ها و نحوه رتبه دهی به سایت ها ندارند ولی افرا مختلفی در سرتاسر جهان به عنوان سئوکار مشغول پیدا کردن تکنیک های نوین در این زمینه هستند و طبیعتا در وب بنا به اهداف مختلفی که دارند این موارد را به سایرین به اشتراک قرار می دهند. شرکت سئوکار ارائه دهنده خدمات سئو برای کلیه کسب و کارها در ابعاد مختلف است. باقی کارها در وردپرس انجام میشوند.

افراد تمایل دارند اسکن عناوین ، تصاویر و زیرنویس ها را هنگام اسکن یک صفحه وب انجام دهند. گوگل همواره تلاش می کند در الگوریتم های خود رفتار کاربران را تحلیل کند. ما در وبلاگ وب وان، تجربیات خود را در قالب مقاله منتشر می کنیم و شما می توانید مسیر آموزش سئو را با ما همراه باشید. دقت کنید که دبیر های سایت و تولید کننده های سایت با ویژگی محتوای خوب آشنا باشند که باید یک محتوای خوب چه ویژگی هایی داشته باشد و اینکه آیا آنها این قوانین را رعایت می کنند. با افزایش روزافزون مطالب تازه در وب ، تولیدکنندگان اخبار و روزنامه نگاران دائما در تلاشند تا مخاطبان خود را حفظ کنند. میتوانیم بهجای آن از طریق روشهای دیگری آدرس سایت و کسب و کار اینترنتی خود را به دیگران بدهیم. در این حالت ممکن است یک صفحه چند روز رتبه خوبی داشته باشد، اما امکان دارد صفحه دیگری جایگزین آن شود. البته در طی سال های گذشته این عدد بارها تغییر کرده و امکان تعییر مجدد آن نیز وجود دارد. در حال حاضر با توجه به درک بهتر محتوا توسط گوگل، سئوی داخلی اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

سئو تکنیکال یکی از مهم ترین بخش های سئو است، اما زیبایی وردپرس و داشتن امکانات بالا، باعث شده است تا درک مباحث تکنیکالی برای کاربران هم راحت باشد. کلمه کلیدی و عنوان این برچسب هم همان کلمه تجربه کاربری است. در این پیج آموزش سئو من محمد مرادی سئو کار و مدیر تیم سئو سایت کلید موفقیت می خوام بطور کامل از نقطه صفر بهتون سئو رو چه بصورت متن و همینطور با فیلم آموزشی سئو یاد بدم تا براحتی بتونین سایت خودتون رو سئو کنین و برسونین به صفحه اول گوگل. نقشه سایت برای همه سایت ها توصیه می شه، اما سایت های کوچیک با تنها چند صفحه می تونن بدون نقشه سایت هم کار کنن. نقشه سایت فایلی هست که اطلاعات دقیقی در مورد همه صفحات سایت، ارتباط و محتویاتشون(تصاویر ، فیلم ها …) به موتورهای جستجو می ده. در نظر داشته باشید که فرایند سئو یک چرخه بی نهایت از فعالیت هایی مانند تولید محتوا، سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، تحلیل و بهینه سازی مجدد می باشد. در ادامه مهم ترین ابزارهای آنالیز و تحلیل سایت را به شما معرفی می کنیم.

متخصصان بهینه سازی وب سایت در میموس پس از برگزاری جلسات مشاوره سئو، سایت شما را به طور کامل از لحاظ فنی یعنی طراحی و محتوا مورد بررسی قرار می دهند و پس از تحلیل و بررسی رقبا، استراتژی های لازم برای رسیدن به افزایش بازدید و بهبود رتبه کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. و موارد دیگری باشد که همگی در پروسه بهینه سازی فنی جای میگیرند. سئو تکنیکال یا سئو فنی به عناصر پشت صحنهای مرتبط میشود که در افزایش بازدید وبسایتها نقش دارند. اگر قصد بازاریابی اینترنتی در مدت زمان کوتاه و سریع را دارید بهترین پیشنهاد ما به شما گوگل ادوردز می باشد که می تواند با پرداخت هزینه ای مشخص به گوگل از این سرویس عالی برخوردار شوید.

یک کسب و کار می تواند سال ها در رده های پایین رتبه بندی گوگل قرار داشته باشد تا اینکه سرانجام وارد جایگاه بالاتر شود ولی تبلیغات در گوگل در حقیقت، یک راه حل سریع و مؤثر برای ایجاد ترافیک سایت است. یکی از دسته بندی های سایت، طراحی گرافیک است، یکی دیگر آموزش فتوشاپ و… در این مقاله قصد داریم به صورت جامع در مورد استفاده از برچسب ها و تاثیر برچسب در سئو سایت به شما توضیح داده و آموزش دهیم که چطور میتوانید با برچسب گذاری صحیح در سایت، ترافیک ورودی آن را افزایش دهید. در حال حاضر همه مقالات میزفا بارها توسط سایتهای مختلف و حتی برخی سئوکارها و هاستینگهای معروف کپی و یا بازنویسی شده ولی رتبه خوبی در آن مقاله کسب نکردهاند.

اگر صاحب یک سایت، وبلاگ یا کسب و کار آنلاین هستید و در تلاشید که رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید، حتماً بارها با عباراتی نظیر «سئوی تضمینی و ارزان» رو به رو شده اید. می توانید از این برای دریافت بک لینک برای وب سایت خود استفاده کنید. اگر شما هم به فکر کسب و کار خود هستید و می خواهید از طریق فضای وب و فروش آنلاین به درآمد برسید، قطعا خدمات تخصصی سئو برای شما بهترین انتخاب است. سعی کنید خود را نسبت به بقیه خاصتر و جذابتر کنید. تصور کنید که یک سایت در زمینه آموزش های گرافیکی دارید. بیشتر صفحات یک سایت از یک سری فایل و تصاویر مشترک استفاده میکنند. داشتن این ارتباطات به او کمک میکند تا علاوه بر پیدا کردن دوستان خوب کاری برای گرفتن پروژههای مشترک با بزرگ، در صورت برخورد با مشکل در کار خود، از آنها کمک بگیرد. یکی از دلایلی که باعث میشود اکثر سایت ها بر اساس سیستم وردپرس راه اندازی شوند، این است که این نوع سیستم مدیریت محتوا سازگاری بالایی با سئو دارد. این دوره آموزش رایگان سئو برای چه کسانی مناسبه؟

اگر هدف نهایی شما اینه که در موتورهای جستجو مثل گوگل رتبه بالاتری کسب کنین و افزایش ورودی از گوگل داشته باشین، این دوره آموزش رایگان سئو سایت برای شما مناسبه. پس یکی از الزمات سئو قبل از اینکه شما سئو سایت تون رو شروع کنین اینه که حتما سایت تون مجهز بشه به پروتکل https یا همون نصب گواهینامه SSL – فارغ از اینکه خود شرکت های میزبانی وب براتون ssl رو رایگان نصب می کنن جهت آشنایی ۴ وبسایت معتبر در دنیا هستن که خدمات گواهینامه ssl رایگان می دن که برای اطلاعات بیشتر می تونین اینجا کلیک کنین.

اگر می خواهید کلمات کلیدی بیشتری برای سایت خود پیدا کنید می توانید از این سایت استفاده کنید. به طور خلاصه، شما می خواهید تصاویری واکنشگرا ایجاد کنید. ما به کسب و کارهای مختلف کمک می کنیم تا با افزایش سئو سایت آنها در گوگل به جایگاه های برتر برسد و از طریق آن درآمد زیادی کسب کنند. اگر میخواهید تصاویر شما در جستجوی تصویری غنی به نظر برسند، گوگل تعدادی راهنما دارد که باید مطابق با آن ها عمل کنید: در قدم اول برای یک تصویر داده ساختاریافته تعیین کنید، در گام بعدی مطمئن شوید که تصویر و نوع داده باهم مرتبط باشند. بعضی از آنها برای پیدا کردن کلمات کلیدی، آنالیز سایت رقبا، تعیین استراتژی برای لینک سازی داخلی و خارجی و نمونه دیگر انها برای رفع مشکلات سایت کمک کننده هستند.

این کار با انجام Tiered Link Building در استراتژی رپورتاژ قابل انجام است. برای شروع انجام سئو برای سایت در ابتدا لازم است که کمیت و کیفیت بک لینک ها را شناسایی کنیم. در واقع در هنگام چنین بررسی ها، لینک ها بی کیفیت و اسپم شناسایی میشود. در این سایت شما می توانید اطلاعات دقیق و کاملی بدست بیاورید و حتی رفتار و عملکرد بازدیدکنندگان سایت را بررسی کرد. نقشه سایت فقط می تواند حداکثر ۵۰،۰۰۰ آدرس اینترنتی را نشان دهد. چگونه نقشه سایت ایجاد کنیم؟ کسب رضایت مشتری مساله فوق العاده مهمی برای سرمایه گذاری یک سایت و ایجاد کسب و کار برای مشتریان است.

سایتهایی که تازه تاسیس هستند و در ابتدای کار قرار دارند توصیه می شه که اولاً حتماً یه برنامه زمانبندی بروزرسانی سایت طی بازه های زمانی ۴ تا ۶ ماهه بچینن. برنامه سئو سایت ما با تعیین بهترین کلمات کلیدی که کاربران برای رسیدن به سایت شما از آنها استفاده می کنند شروع می شود. شما می توانید با پرداخت مبلغی به اتاق بازرگانی محلی خود از آنها بخواهید تا به سایت شما لینک دهند. با چه روشهایی میتوان در نتایج گوگل بالاتر از رقبای خود قرار بگیریم ؟ این الگوریتم تکرار بیش از حد کلمات کلیدی را به عنوان اسپم شناسایی می کنه، ابتدا سایت ها رو جریمه و سپس از فهرست نتایج جستجو گوگل حذف می کنه. اشاره کردیم که وجود محتوا و صفحات تکراری رتبه سئو سایت شما را کاهش می دهد. این هم یک سیگنال منفی به گوگل است که باعث افزایش نرخ پرش و در نهایت کاهش رتبه شما میشود.

که البته هر دو آنها هم قابل تغییر و ویرایش هستند. البته باید به یه نکته مهم توجه داشته باشید که پروسه بهینه سازی سایت، زمانبر هست و اینکه بخاید تو مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسید، چندان منطقی نیست. همچنین برای اینکه سریع تر در سئو وبسایت به نتیجه مطلوب برسید، بهترین استراتژی برای شما برنامه ریزی میشود. آنالیز و برنامه ریزی مرز جدایی میان دانش و دانایی است، در این مرحله تجربه به کمک دانش آمده و چشم اندازهای جدیدی را پیش روی ما ایجاد میکند. در این مرحله برای جلوگیری از این ایجاد مشکل، باید برچسب کامنت مارکتینگ را نوایندکس کنم. در ادامه برچسب کامنت مارکتینگ را هم ایجاد و این مقاله و مقالات مرتبط دیگر را با این برچسب منتشر میکنم. پر کردن کادر توضیحات هم خیلی مهم نیست. علاوه بر آن شرایط توزیع انکرتکست ها مورد بررسی قرارمیگیرد و معیارهای مهم برای کلمات کلیدی مشخص میشود.

البته آن را بازاریابی محتوا اشتباه نگیرید. ایمیل مارکتینگ یا همون بازاریابی ایمیلی سودآورترین کانال بازاریابی مستقیم هست که به ازای هر ۱ دلار هزینه شده، به طور متوسط ۴۲ دلار بازگشت سرمایه داره. لینکسازی خارجی، که هر کدوم از اونها زمان و دستورالعمل اجرایی خودش رو بسته به اینکه سایت تازه تاسیسه یا خیر، داره. خیر، ما توانایی بهینه سازی و افزایش رتبه تمامی سیستم های مدیریت محتوای عمومی و اتخصاصی را داریم. با PDF میتوانید باعث بهبود برند هم شوید و با تولید یک مینی کتاب خوب سطح آگاهی از محصولات را بالاتر ببرید، و اگر در وبسایتهای دانلود PDF به اشتراک بگذارید و داخل PDF لینک داشته باشید اثرات سئو خوبی میتواند داشته باشد.

در هر حال، چیزی که میخواهم بگویم این است که برای بالا بردن بازدید سایت و کاهش رتبه الکسای آن، نباید صرفا به خبرها اکتفا کنید، بلکه باید روی مقالات آموزشی و عادی دیگر هم تمرکز کرده و سعی کنید مخاطبان این مقالات را هم به سایت تان جذب کنید. در ابتدایی ترین سطح، موتورهای جستجو باید بتوانند صفحات و برگه های موجود در سایت شما را به راحتی پیدا کرده و آنها را ایندکس کند. یکپارچه سازی با شبکه های اجتماعی: افزونه Yoast SEO به این قابلیت مجهز است که Facebook OpenGraph سایت شما را بسازد تا بتوانید شبکه های اجتماعی را به سئو وصل کنید.