راهکارهای پرپشت شدن سریع ابروها خبرگزاری ایلنا

عمل ماساژ باعث خون‌رسانی مناسب به ریشه موها شده و روند رشد ابروها را افزایش می‌دهد و با ریزش آنها مقابله می‌کند. برای این کار، روزانه مقداری از روغن زیتون یا بادام را با استفاده از نوک انگشتان خود به صورت دورانی از بالای ابرو تا گوشه خارجی صورت ماساژ دهید. بعد از حدود ۱۵ دقیقه ماساژ دادن ابروها نسبت به شستشوی صورت خود با آب ولرم اقدام کنید و موهای ابرو را برس مخصوص در جهت رویش موها شانه کنید. آب پیاز می‌تواند از ریزش مو جلوگیری کرده و به رشد مو کمک کند.

ماساژماساژ ابرو نه تنها ممکن است احساس خوبی داشته باشد، بلکه این احتمال وجود دارد که به طور طبیعی رشد را تحریک کند. زیر ابروها کرم‌پودر و سایه روشن بزنید و با انگشتتان آن را پخش کنید. آلوئه ورا دارای آنزیم ها و خواص مرطوب کنندگی می باشد که موجب تغذیه فولیکول های مو می شود و موهای شما سریع تر رشد می کنند و کلفت تر می شوند. 2- این آب را به ابروهای خود بزنید و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. برای استفاده از قطره بلفارول کافی است پس از استحمام، ابروها و مژه‌ها را با مقدار مناسبی از این قطره چرب نمایید.

گاهی اوقات ریزش ابروها زیاد می‌شود  تا جایی که ابروها کم‌پشت می‌شوند. ریزش ابرو هم درست مثل ریزش مو ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد؛ از بیماری‌های پوستی گرفته تا کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن. در این مقاله میس و مستر مهم‎‌ترین دلایل ریزش ابرو و مژه را ذکر کرده‌ایم. اکنون به این نکته می رسیم که چه کارهایی باید انجام بدهیم و یا حتی انجام ندهیم تا به پرپشت شدن و تقویت ابرو و مژه خود کمک کنیم.

روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها با روغن درخت چای افزایش ضخامت و استحکام ابرو را به دنبال داشته و پاکسازی کننده و افزایش دهنده سرعت رشد مو است. یکی از درمان‌های مهم زخم، جراحت و التهاب پوست در گذشته استفاده از روغن درخت چای بوده که خطر ایجاد عفونت را از بین می‌برده است. بسیاری از محصولات آرایشی در جهت بهبود حالت ابروها و تحت عنوان آرایش ابرو وارد بازار می‌شوند و بسیاری از محصولات تقویت کننده مژه و ابرو هستند. خلاصه که صنعت زیبایی تمام قدرت خود را به کار گرفته تا با مد و ترندهای جدید همسو باشد. در این میان ممکن است برخی از راهکارهای روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها نادرست باشند و عوارضی را به دنبال داشته، یا این که هیچ تاثیر مثبتی به جا نگذارند.

علاوه بر این، مقدار زیادی از ویتامین A، D، E موجود در این روغن و این ویتامین ها می تواند به راحتی توسط پوست سر و پوست انسان جذب شود. مواد مغذی آن شامل؛ ویتامین A، C، اسید آمینه و هیدروکسی اسیدها و غیره هستند که محرکهای خوبی برای رشد مو میباشند. روغن کرچک سطح رطوبت بالا را فراهم می کند که باعث می شود موها سالم و نرم شوند در نتیجه، ابرو ضخیم تر و بلندتر می شود. علاوه بر اضافه کردن این غذاها به رژیم منظم غذایی خود، شما همچنین باید هر روز به اندازه کافی آب بنوشید. اگر ریزش موهای ابرو با علائم دیگری مانند طاسی، ضایعات یا زخم در ناحیه آسیب‌دیده همراه باشد، بهتر است فوراً به دنبال مداخله پزشکی باشید تا احتمال وجود هرگونه بیماری زمینه‌ای جدی را رد کنید.

این محصول تاثیرگذاری خود را در مدت کوتاهی نشان می‌دهد اما برای اینکه تاثیر آن برای بلند مدت باقی بماند باید چند دوره آن را استفاده کنید. البته دقت کنید که این محلول برای تقویت ابرو و مژه نیست و فقط مخصوص ابرو تولید شده است. این روغن هم مثل روغن نارگیل، رشد تارهای ابرو را تقویت می‌کند. این روغن با ایجاد یک سد مرطوب کننده، باعث سلامت سلولی و سلامت فولیکول‌های مو می‌شود. از این روغن در بسیاری از محصولات آرایشی داروخانه‌ای پیدا می‌شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار